Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد - ​بانک صادرات ایران در شش روز اول برپایی نخستین نمایشگاه مجازی کتاب با تجهیز زیرساخت‌های بانکداری الکترونیک، شرایط خرید اینترنتی بیش از ٢١٥ میلیارد ریال کتاب را فراهم کرد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران با حمایت این بانک از ابتدای بهمن ماه سال جاری آغاز شد که در شش روز اول این نمایشگاه نزدیک به ١٢٤ هزار تراکنش از طریق درگاه پرداخت اینترنتی بانک صادرات ایران برای خرید بیش از ٢١٥ میلیارد ریال انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نمایشگاه تا ساعت ٢٤ روز هشتم بهمن ماه سال جاری تمدید شده و بانک صادرات ایران بستر بانکداری اینترنتی لازم برای نقل و انتقال وجوه خرید از این نمایشگاه را ایجاد و پشتیبانی کرده است.

این بانک به منظور تحقق مسئولیت اجتماعی در حوزه فرهنگ و کمک به ترویج و توسعه کتابخوانی از برگزاری نخستین نمایشگاه مجازی کتاب با تجهیز زیرساخت‌های بانکداری الکترونیک و تخصیص یارانه خرید کتاب به دانشجویان، طلاب و اعضای هیئت‌علمی دانشگاه‌ها حمایت کرد و ضمن حمایت ٣٠ میلیارد ریالی برای کمک به تخصیص بن خرید کتاب به دانشجویان، طلاب و اعضای هیئت‌علمی دانشگاه‌ها، مشتریان برتر خود را از طریق هدیه‌های انگیزشی برای حضور و خرید کتاب از این نمایشگاه تشویق کرده است. علاقه‌مندان برای ثبت‌نام، عضویت و خرید از این نمایشگاه تا پایان روز ١٠ بهمن‌ماه سال جاری فرصت دارند تا با مراجعه به سایت www.ketab.ir و تکمیل مشخصات خود نسبت به سفارش و خرید اینترنتی کتاب از این نمایشگاه اقدام کنند. بانک صادرات ایران به عنوان بانک عامل نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در سال‌های گذشته، علاوه بر حمایت از برگزاری نخستین نمایشگاه مجازی کتاب، با هدف تأمین اعتبار بخش‌های مختلف صنعت نشر از کتاب‌فروش تا تهیه کاغذ با استفاده از طرح «طراوت» (طرح اعتباری ویژه تولید)، اعتباردهی به کل زنجیره تولید و نشر را پوشش می‌دهد. این طرح کمک خواهد کرد تا گردش مالی صنعت نشر چند برابر افزایش یابد.

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: نخستین نمایشگاه مجازی کتاب بانک صادرات ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۴۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفاهم شرکت ملی صنایع مس و بانک شهر در راستای تامین مالی و توسعه صادرات

به گزارش «تابناک» به نقل از مس پرس، سیدمحمدمهدی احمدی مدیرعامل بانک شهر به همراه جمعی از معاونان و مدیران این بانک با حضور در شرکت ملی صنایع مس ایران، با حسین مدرس خیابانی مدیرعامل شرکت دیدار و گفتگو کرد.

مدیرعامل بانک شهر در این دیدار با اشاره به ظرفیت‌های این بانک به منظور تامین مالی پروژه‌های توسعه‌ای شرکت ملی صنایع مس ایران گفت: با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌های موجود، آماده همکاری در زمینه توسعه صادرات محصولات و در مقابل واردات تجهیزات و ماشین‌آلات مورد نیاز صنعت مس هستیم.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران هم با اشاره به تفاهم حاصل شده با بانک شهر با هدف توسعه صادرات محصولات تولیدی این شرکت گفت: این تفاهم به منظور افزایش صادرات و کمک به رشد درآمدهای ارزی کشور به عنوان یک اقدام مثبت با جدیت پیگیری خواهد شد.

مدرس خیابانی افزود: واردات تجهیزات و ماشین‌آلات مورد نیاز شرکت ملی صنایع مس ایران از طریق تسهیلات صندوق توسعه ملی و با استفاده از ظرفیت‌های بانک شهر به عنوان یکی دیگر از محورهای همکاری دنبال می‌شود.

دیگر خبرها

  • آغاز ثبت‌نام سازمان‌ها و نهادها برای یارانه خرید کتاب
  • یک میلیارد دلار صادرات از نمایشگاه اکسپو ایران
  • آغاز ثبت‌نام اینترنتی کتب درسی دانش‌آموزان
  • صنعتگران اردبیلی در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادرات ایران
  • تفاهم بانک شهر و شرکت ملی صنایع مس در راستای تامین مالی و توسعه صادرات
  • تفاهم شرکت ملی صنایع مس و بانک شهر در راستای تامین مالی و توسعه صادرات
  • توافق آمریکا برای خرید نفت ایران / بازار انرژی شگفت زده شد!
  • توضیح بانک صادرات درباره دلایل خرید بخشی از سهام پرسپولیس
  • علنی شدن حمایت اسرائیلی‌ها از گروهک تروریستی جیش الظلم + عکس
  • علنی شدن حمایت اسرائیلی‌ها از گروهک تروریستی جیش الظلم + سند