Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-25@07:40:46 GMT

قیمت مسکن در منطقه نیروی هوایی تهران

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۲۴۴۴۶

قیمت مسکن در منطقه نیروی هوایی تهران

  باشگاه خبرنگاران: لیست خرید و فروش آپارتمان  در منطقه نیروی هوایی   تهران به شرح زیر است. توجه کنید که قیمت‌ها بر حسب مترمربع به تومان بوده و تقریبی است، چراکه قیمت مسکن در تهران با توجه به نوع ساختمان، امکانات، خیابان و یا نظر مالک تغییر می‌کند.

 

قیمت روز خرید مسکن  آدرس  متراژ

عمر ساخت
(سال)

قیمت فروش (تومان) محله نیروی هوایی، خیابان براری  84 11

2.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

520.000.000

محله نیروی هوایی، خیابان اول نیروی هوایی  97 14 1.740.000.000 محله نیروی هوایی، خیابان ششم نیروی هوایی  95 7 3.040.000.000 محله نیروی هوایی، خیابان سوم نیروی هوایی  183 2 9.250.000.000 محله نیروی هوایی، خیابان آریان فر  96 14 2.630.000.000 محله نیروی هوایی، خیابان چهارم نیروی هوایی  152 19 3.390.000.000

 

انتهای پیام

منبع: فردا

کلیدواژه: خرید مسکن منطقه نیروی هوایی تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۴۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در این منطقه از تهران می‌توان با ۲۰۰ میلیون تومان خانه رهن کرد

جدیدترین قیمت رهن و اجاره واحد‌های مسکونی در منطقه ۱۷ تهران و براساس اطلاعات میدانی نشان می‌دهد که برای رهن یک واحد ۸۰ متری در محله آذری حدود ۳۵۰ میلیون تومان پول لازم است.

به گزارش مهر، یک آپارتمان ۸۵ متری دوخوابه در منطقه ۱۷ محله فلاح - سجاد (ع) تهران با پرداخت (۷۰۰ میلیون تومان) ودیعه و کرایه ماهیانه (صد میلیون ریال) قابل اجاره و این واحد ساخت (۱۳۹۷) است.

بر اساس آمار قیمت‌ها، برای رهن کامل یک واحد آپارتمان ۸۰ متری دوخوابه، ۶ سال ساخت در منطقه ۱۷ محله امام‌زاده حسن تهران، نیازمند ۶۰۰ میلیون تومان سرمایه خواهید بود.

قیمت خرید واحد‌های دیگر در منطقه ۱۷ تهران را در جدول زیر بررسی کنید؛

دیگر خبرها

  • با ۷ میلیارد تومان چندمتر خانه می‌توان خرید؟
  • قیمت خرید مسکن در منطقه ۱۸ تهران +جدول
  • هشدار تند به دو پلتفرم فعال در خرید، فروش مسکن
  • نرخ خرید مسکن تهران؛ خرید مسکن در خیابان بهداشت با ۱.۷ میلیارد
  • در این منطقه از تهران می‌توان با ۲۰۰ میلیون تومان خانه رهن کرد
  • نرخ رهن مسکن تهران؛ رهن در محله آذری با ۳۵۰ میلیون تومان
  • پشت پرده عجیب آگهی‌های فروش مسکن؛ وسوسه نشوید!
  • در خرید مسکن بی گدار به آب نزنید / پشت پرده آگهی های خانه ارزان
  • قیمت خرید مسکن در منطقه ۱۷ تهران +جدول
  • پشت پرده عجیب آگهی‌های فروش مسکن