Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@19:43:52 GMT

برگزاری ۲۵۰۰ برنامه همزمان با دهه فجر در گیلان

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۲۴۴۶۷

برگزاری ۲۵۰۰ برنامه همزمان با دهه فجر در گیلان

ایسنا/گیلان رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان گفت: ۲۵۰۰ برنامه در دهه فجر چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان گیلان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین اشجری، در نشست بزرگداشت یوم‌الله ۲۲ بهمن که امروز در سالن اجتماعات این شورا برگزار شد، گفت: ۲۵۰۰ برنامه در دهه فجر چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان گیلان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تشکیل و برنامه‌ریزی ۲۲ کارگروه تخصصی دهه فجر انقلاب اسلامی در استان گیلان، اظهار کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا کلیه برنامه‌های دهه فجر سال‌جاری سلامت محور، با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی و در سه بخش تبلیغی، تبیینی و میدانی برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه استان گیلان با برگزاری ۴۲ ویژه‌برنامه در یوم‌الله ۱۲ بهمن به استقبال دهه فجر سال‌جاری خواهد رفت، تصریح کرد: مراسم بزرگداشت سالروز ورود معمار کبیر انقلاب به میهن اسلامی با سخنرانی دکتر دهقان عضو حقوقدان شورای نگهبان، رژه خودرویی و موتوری، مراسم زنگ انقلاب در مدارس منتخب به شکل نمادین و شبکه شاد، به صدا در آمدن ناقوس کلیساها، بوق قطارها و کشتی‌ها، رژه شناورها و قایقرانان، رژه روستائیان با ماشین‌آلات کشاورزی، رژه سوارکاران عشایر و مانور رسانه‌ای انتشار همزمان اخبار اولین روز دهه فجر در رسانه‌های استان از برنامه‌های شاخص یوم‌الله ۱۲ بهمن استان است.

حجت‌الاسلام اشجری از برگزاری یادواره شهدای انقلاب اسلامی استان گیلان با محوریت شهید سیدیونس رودباری و مراسم تجلیل از پیش‌گامان انقلاب اسلامی با دعوت از سخنران ملی به‌شکل نمادین و پخش زنده از سیمای مرکز گیلان در دهه فجر خبر داد و افزود: برگزاری رزمایش روشنگری در ۴۸ نقطه مرکز استان با حضور سخنوران ملی و استانی، راه‌اندازی رادیو انقلاب، برپایی جشنواره‌ها، مسابقات و نمایشگاه‌های متعدد فرهنگی، هنری و ادبی و همچنین برگزاری مراسم عصرشعر و خاطره‌گویی دوران انقلاب اسلامی از دیگر برنامه‌های دهه فجر سال‌جاری است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به تهیه و توزیع ۸ هزار بسته معشیتی به نیابت از ۸ هزار شهید والامقام استان، تصریح کرد: همایش بانگ‌آوران انقلاب تجلیل از شعاردهندگان مناسبت‌های انقلابی، راه‌اندازی پویش‌های مختلف انقلابی در فضای مجازی، رونمایی از یادبودهای شهدای انقلاب اسلامی، برگزاری همایش‌های متعدد تبیینی با موضوعاتی همچون بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی، بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و... از دیگر برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی استان گیلان خواهد بود.

وی از برگزاری جشن انقلاب در مساجد، بقاع متبرکه و مدارس استان به‌ویژه در مناطق روستایی خبر داد و اظهار کرد: تجلیل از مدافعان سلامت، ویزیت رایگان روستائیان، توزیع ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده در مناطق کمتربرخوردار، ویزیت رایگان دام و طیور روستائیان و ارائه خدمات رایگان و ارزان به روستائیان و مردم مناطق محروم از دیگر برنامه‌های این ایام است.

حجت‌الاسلام اشجری از تولید برنامه‌های متعدد و متنوع تبلیغی و تبیینی برای پخش در ایام‌الله دهه فجر از صدا و سیمای مرکز گیلان خبر داد و تصریح کرد: برگزاری همایش تجلیل و تکریم از مادران و همسران شهدای استان گیلان، دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران انقلاب اسلامی، غبارروبی و گلباران مزار شهدا، تولید محتوا از وصیت‌نامه شهدا در قالب‌های هنرمندانه به‌منظور انتشار در فضای مجازی، قرائت جمعی قرآن و هدیه ثواب آن به روح شهدای انقلاب اسلامی از دیگر برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی استان گیلان در سال‌جاری خواهد بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان از برگزاری وبینارهای متعدد تبیینی در دهه فجر سال‌جاری خبر داد و بیان کرد: برگزاری نشست‌های تخصصی، میزگردهای تبیینی، مناظره، گفتگوی اینستاگرامی و برپایی تربیون‌های آزاد دانشجویی از دیگر برنامه‌های این ایام در استان گیلان خواهد بود.

وی به برگزاری برنامه‌های متعدد ویژه بانوان و همچنین کودکان و نوجوانان اشاره کرد و گفت: نمایشگاه‌های عرضه محصولات خانگی بانوان، تجلیل از زنان سرپست خانوار، نمایشگاه‌های حجاب و عفاف، تجلیل از کارآفرینان برتر زن استان، وبینار زندگی تاب‌آورانه ویژه دختران نخبه، مسابقات فرهنگی و هنری ویژه کودکان و نوجوانان، جشنواره قصه‌گویی، نمایشگاه عروسک‌های دست‌ساز و ساخت کاردستی با عنوان لاله‌های انقلاب، راه‌اندازی کاروان پیک امید و امداد فرهنگی به مناطق روستایی و محروم از دیگر برنامه‌های دهه فجر استان گیلان است.

حجت‌الاسلام اشجری از انتشار کتاب و ساخت فیلم و موسیقی فاخر با موضوع انقلاب اسلامی در استان خبر داد و اظهار کرد: انتشار کتاب روزشمار انقلاب اسلامی در گیلان، تولید موسیقی با موضوع سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، برگزاری محافل انس با قرآن، برگزاری مسابقات متعدد قرآنی، مسابقه کتابخوانی تفسیر سوره مبارکه فجر، نمایشگاه مجازی خوشنویسی با عنوان فجر انقلاب، نمایشگاه سیاه قلم با موضوع تصاویر شهدا، برگزاری مراسم نکوداشت شاعران انقلاب گیلان و برگزاری مراسم تقدیر و تجلیل از فعالان و خادمان نماز از دیگر برنامه‌های دهه فجر سال‌جاری خواهد بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه از ظرفیت مساجد، بقاع متبرکه، نمازجمعه و سخنرانی‌های پیش از خطبه‌ها و همچنین مراسم متعدد بزرگداشت سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها)، روز زن و مادر به‌منظور تبین آرمانهای والای انقلاب اسلامی و بیان دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی بهره‌برداری خواهد شد، تصریح کرد: از طراحی و انتشار پوسترهای جذاب، عکس‌نوشته‌ها، موشن‌گرافیک و فیلم‌های کوتاه برای جلب نظر مخاطبین جوان در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی استفاده خواهد شد.

وی با تاکید بر اهمیت فضاسازی و جلوه‌های بصری در محلات، اماکن، خیابان‌ها، بلوارها و میادین شهرها و همچنین روستاها، بیان کرد: ساخت و نصب یادمان‌ها و یادبودهای متناسب با پیروزی انقلاب اسلامی، معرفی اماکن تاریخی مربوط به انقلاب اسلامی، ارائه خدمات شهری با تخفیف ویژه، بهره‌برداری از فضای تبلیغی بیلبوردها، استندها، واتربندها و تلویزیون‌های شهری به‌منظور انعکاس هنرمندانه دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی در دستور کار شهرداری‌ها برای بزرگداشت باشکوه ایام‌الله دهه فجر سال‌جاری قرار گرفته است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه مراسم باشکوه جشن انقلاب همراه با نورافشانی در شب ۲۲ بهمن برگزار خواهد شد، گفت: راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن در سال‌جاری به دلیل شرایط خاص ناشی از شیوع بیماری کرونا و ضرورت حفظ سلامت مردم در هیچ نقطه از استان گیلان برگزار نخواهد شد و حسب تصمیم گرفته‌شده، این عید بزرگ ملت ولایی و انقلابی ایران با برگزاری رژه خودرویی و موتوری در همه شهرستان‌های استان گیلان با پخش زنده از سیمای مرکز گیلان جشن گرفته خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی دهه فجر رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان دیگر برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی در استان دهه فجر سال جاری استان گیلان حجت الاسلام فجر انقلاب دهه فجر خواهد شد یوم الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۴۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان برنامه‌های هفته هنر انقلاب اسلامی در ورامین 

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، همزمان با گرامیداشت سالروز شهادت سید شهیدان اهل قلم سید مرتضی آوینی، برنامه‌های هفته هنر انقلاب اسلامی در ورامین آغاز شد.
در برنامه‌های هفته هنر انقلاب اسلامی در ورامین بیش از ۱۵۰ هنرمند انقلابی شهرستان های ورامین، قرچک و پیشوا  حضور داشتند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • راهپیمایی مردم گیلان درحمایت از مقاومت مردم مظلوم غزه و عملیات وعده صادق
  • پایان برنامه‌های هفته هنر انقلاب اسلامی در ورامین 
  • راهپیمایی مردم گیلان درحمایت از مقاومت مردم مظلوم غزه و عملیات «وعده صادق»
  • نمایش اقتدار و تجدید بیعت ارتش با انقلاب اسلامی در استان گیلان
  • برگزاری رویداد بهار هنر انقلاب در آذرشهر
  • تسهیلات وزارت ارشاد در برگزاری برخی کنسرت‌ها
  • تسهیلات وزارت ارشاد در برگزاری برخی کنسرت‌ها/ پاسخ به چند حاشیه
  • برگزاری راهپیمایی ضد صهیونیستی گیلانی ها در حمایت از مردم غزه
  • برگزاری تظاهرات ضد صهیونیستی گیلانی ها در حمایت از مردم غزه
  • گیلان خاستگاه متفکران و چهره‌های مهم هنر انقلاب اسلامی است