Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن گفت: زمانی که می‌خواهیم فصل را شروع کنیم امکان دارد بعد از گذشت پنج هفته، نیم فصل یا حتی هفته‌های بیشتر با توجه به شرایط تیم در جدول و مسابقات نقشه راهی داشته باشیم که بتوانیم به بهترین شکل ممکن تیم را هدایت و رصد کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، جواد محمدی در برنامه تقدیر از پیشکسوتان در جمع خبرنگاران در رابطه با وضعیت تیم باشگاه ذوب آهن، اظهار کرد: در ابتدا تشکر ویژه‌ای بابت برگزاری مراسم تقدیر از پیشکسوتان فوتبال دارم که یاد مرحوم استاد یاوری را هم زنده نگه داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه ذوب آهن در مواقعی امکان دارد در شرایط خاصی قرار بگیرد مانند سایر باشگاه‌های دنیا که طبیعی است. علت اصلی شرایط ذوب آهن به نتیجه‌هایی که تیم‌ها مخصوصاً تیم فوتبال باشگاه می‌گیرد، باز می‌گردد.

وی ادامه داد: با درایت و برنامه‌ریزی که در هیئت مدیره باشگاه ذوب آهن و حمایتی که از سوی شرکت سهامی ذوب آهن داشتیم شرایط به ثبات و آرامش رسید که امیدواریم نتیجه آن را در عملکرد بازیکنان به ویژه عملکرد تیم فوتبال ذوب آهن در بازی‌های پیش رو ببینیم.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در خصوص اولتیماتوم رحمان رضایی، تصریح کرد: بحث اولتیماتوم نبود و یک نقشه راه بود. زمانی که می‌خواهیم فصل را شروع کنیم امکان دارد بعد از گذشت پنج هفته، نیم فصل یا حتی هفته‌های بیشتر با توجه به شرایط تیم در جدول و مسابقات نقشه راهی داشته باشیم که بتوانیم به بهترین شکل ممکن تیم را هدایت و رصد کنیم تا نتیجه‌ای که مورد نظر هواداران و مردم است را به دست آوریم.

محمدی اضافه کرد: جلسه‌ای با رحمان رضایی و اعضای هیئت مدیره داشتیم که نکات مورد نظر را مطرح کردیم و تبادل نظر داشتیم. عملکرد فنی تیم خوب بوده ولی در بحث نتیجه گیری مشکل داریم که دلایل متعددی دارد، یکی از مهم‌ترین آنها اشتباهات داوری است که تأثیر منفی روی ذوب آهن داشته است. سعی کردیم با درایت، برنامه ریزی، حمایت و پشتیبانی شرایطی را فراهم کنیم که اشتباهات را کم کنیم و نتایج بهتری بگیریم.

وی با بیان اینکه منتظر هستیم ۱۵ بهمن ماه پنجره نقل و انتقالات نیم فصل باز شود، خاطر نشان کرد: با توجه به درخواست تیم و کادر فنی، نیازهایی که وجود دارد را بر اساس چهارچوب و دستورالعمل برطرف خواهیم کرد و تیم تقویت خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در رابطه با حضور سعید آذری سر تمرین تیم فوتبال ذوب آهن، گفت: در جریان موضوع نبودم، از خبرگزاری شنیدم و اطلاعات خاصی ندارم.

کد خبر 471371

منبع: ایمنا

کلیدواژه: جواد محمدی تیم فوتبال ذوب آهن ذوب آهن باشگاه ذوب آهن مدیرعامل باشگاه ذوب آهن ذوب آهن اصفهان سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن رحمان رضایی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق باشگاه ذوب آهن ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۴۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قریشی: نتیجه نگرفتن ذوب‌آهن دلیل خاصی نداشت

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان تأکید کرد، نتیجه نگرفتن این تیم تا پیش از رویارویی با تراکتور دلیل خاصی نداشته است. - اخبار ورزشی -

محمد قریشی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شرایط ذوب‌آهن بعد از پیروزی برابر تراکتور اظهار داشت: ما شش هفته نتیجه لازم را نگرفتیم و در مجموعه ذوب‌آهن بیشتر از همه محمد ربیعی تحت فشار بود، چون سرمربی تیم پاسخگوی نتایج است. ایشان قبل از بازی با تراکتور انرژی مثبتی به ما داد و به خوبی تیم حریف را آنالیز کردند و باید این برد را به ربیعی و دیگر مربیان تیم تقدیم کنیم.

کامیابی‌نیا: به چیزی جز شکست سپاهان فکر نمی‌کنیم

 

وی در مورد اینکه چرا آنها چند هفته نتیجه نگرفتند، خاطر نشان کرد: ما در بازی‌هایی که مساوی کردیم یا باختیم از لحاظ موقعیت گل عملکردی موفق داشتیم، ولی متأسفانه گل‌های بدی خوردیم و شاید به دلیل بی‌تجربگی و عدم تمرکز نتیجه را از دست دادیم. نتیجه نگرفتن ذوب‌آهن دلیل خاصی نداشت، به هر حال ممکن است هر تیمی در مقطعی از فصل نتیجه نگیرد، ولی ذوب‌آهن فوتبال خوبی را به نمایش می‌گذارد و امیدواریم در بازی‌های بعدی نتایج خوبی بگیریم و رتبه قابل قبولی در جدول کسب کنیم.

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن راجع به دیدار روز چهارشنبه این تیم برابر سپاهان هم به تسنیم گفت: این درست است که سپاهان در هفته‌های گذشته نتایج خوبی نگرفته است، اما اگر تصور کنیم بازی آسانی با آنها داریم بسیار ساده‌لوحانه است. سپاهان بازیکنان بسیار خوبی دارد و بازی در ورزشگاه نقش جهان برای هر تیمی سخت است. با این حال ما هم انگیزه‌های خودمان داریم و حتی در ورزشگاه نقش جهان به چیزی جز برد فکر نمی‌کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قریشی: نتیجه نگرفتن ذوب‌آهن دلیل خاصی نداشت
  • مساوی شدن ۸ بازی از ۱۰ دیدار هفته ۳۲ سری آ
  • کاخ سفید: شرایط فعلی منطقه، نتیجه عملکرد ترامپ با برجام است
  • اختلاف دو نفر به استقلال لطمه زد | نکونام خوب می داند از دست دادن امتیاز یعنی خداحافظی با صدر جدول
  • خسروی: سود و زیان تیمها در جدول داوری برابر است
  • ۴۹ امتیاز از ۳۲ هفته؛ بدترین عملکرد ناپولی در سری آ طی ۱۲ فصل اخیر
  • مشکل احتمالی که دختر جیمی‌جامپ‌ ایجاد کرد/ آیا درهای آزادی روی هواداران خانم استقلال بسته می شود؟
  • 12 مسابقه و تنها سه پیروزی: خبری از آن تیم مخوف نیست!
  • شاهکار خط دفاعی رئال مادرید؛ این رکورد در 36 سال اخیر بی‌سابقه بوده‌است!
  • بارسلونا بُرد و امیدوار ماند