Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسماعیل جمیاری روز چهارشنبه در نشست با مسوولان شهرستان ساوجبلاغ گفت : از این تعداد ، ۲ نفر آنان ساکن شهرستان ساوجبلاغ هستند که با کمک خیرین زمینه آزادی آنان فراهم شد.

مدیر کل زندان های استان البرز بیان داشت:  توانمندسازی مهارتی و اقتصادی اعضای خانواده زندانیان یکی از راهبردهای مهم هدفگذاری شده حمایتی است که با جدیت از سوی انجمن حمایت از زندانیان این استان دنبال می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در ادامه افزود: وظایف این انجمن کمک به زندانیان و خانواده‌های آنان، بازسازی شخصیت و اصلاح و ارشاد مددجویان، بهبود اشتغال، یاری رسانی آموزش حرفه‌ای است تا این قشر بتوانند با تکیه بر داشته‌هایشان معیشت خود را تامین کنند.
وی اظهار داشت: استقلال مالی انجمن‌ها و پرداخت درآمدهای حاصله به خانواده زندانیان، برنامه‌ریزی برای مشارکت خیران، سرمایه‌گذاری انجمن‌ها در بخش‌های اقتصادی درآمدزا ، جلب مشارکت موسسه‌های خیریه، تلاش برای  آموزش مهارت‌های فنی و شغلی و پرداخت تسهیلات اشتغال به خانواده زندانیان با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی را از جمله برنامه‌های انجمن حمایت از زندانیان البرز است.
سر پرست فرماندار ساوجبلاغ در این نشست از تلاشهای اعضای  انجمن حمایت از زندانیان  قدر انی کرد و گفت : زندانی شدن سرپرست یک خانواده آثار روحی و روانی  برای خانواده اش در پی دارد از این رو انجمن حمایت از زندانیان با هدفگذاری افزایش درآمد ، کمک به خانواده زندانیان و توانمند سازی آنان را  باید در اولویت برنامه های خود قرار دهد.

مهدی مهرور گفت :  باهمت خیرین شهرستان ساوجبلاغ  ۱۲ زندانی جرائم غیر عمد در سال جاری آزاد شدند و درطول سال مستمری ماهانه ، سبد کالا ، موارد ضروری ، مشکلات و بیماری ها به خانواده ها مساعدت شده است .
وی افزود : کمک هایی که از سوی خیرین به انجمن اهدا شده که  ۶۹ درصد آن به خانواده های زندانیان تخصیص یافته و مابقی در حوزه های مختلف از جمله خود زندانیان جرائم غیر عمد هزینه شده است .
وی از توزیع ۱۴ دستگاه تبلت بین دانش آموزان خانواده زندانیان جرائم غیر عمد توسط این انجمن خبر داد و گفت : استفاده از ظرفیت اصناف ، صنایع ، کشاورزان بسیار مهم است و می‌توان کمکهای خوبی را جذب نمود.
فرماندار یادآور شد: با کمکهای نوعدوستانه و خیران می توان بخشی از هزینه های معیشت، پوشاک و درمان خانواده های زندانیان را پوشش داد و در زمینه اشتغال و توانمندسازی آنان نیز موثر بود .
رییس دادگستری ساوجبلاغ  با بیان این که خانواده زندانی در ارتکاب جرم او هیچ نقشی ندارد، گفت: خانواده زندانی بیشتر از خود زندانی با دشواری و مشکلات روبه‌رو است.
احمد نوروزی اضافه کرد: وظیفه انجمن‌ها در مواجهه با این مسئله صرف پرداخت مستمری ماهانه و کمک‌های نقدی و کالا نیست بلکه اجرای برنامه‌های فرهنگی و آموزشی در راستای جلوگیری از بروز آسیب‌های اجتماعی و توانمندسازی است.

برچسب‌ها انجمن حمایت از خانواده زندانیان ساوجبلاغ سازمان زندان‌ها وضعیت معیشت استان البرز دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انجمن حمایت از خانواده زندانیان ساوجبلاغ سازمان زندان ها انجمن حمایت از خانواده زندانیان ساوجبلاغ سازمان زندان ها وضعیت معیشت استان البرز دهه فجر اخبار کنکور انجمن حمایت از زندانیان خانواده زندانیان خانواده زندانی خانواده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۴۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمان کوراش جهان مدال خود را برای آزادی زندانیان اسفراین اهدا کرد

زندانیان جرایم غیرعمد از جمله افرادی هستند که به علت ناتوانی در پرداخت دیه حوادث رانندگی منجر به فوت یا جرح، ناتوانی در پرداخت مهریه و نفقه، چک‌های برگشتی غیرکلاهبرداری و حوادث کارگاهی، ناخواسته گرفتار میله‌های زندان شده‌اند.

علی اکبری در خصوص انگیزه این کار خود به خبرنگاران گفت: زندانیان جرایم غیرعمد کسانی هستند که به دلیل مشکلات مالی در زندان به سرمی برند و نیازمند کمک های ما برای بازگشت به آغوش خانواده های خود هستند.

وی افزود: نشان طلای خود را که در رقابت های جهانی کره جنوبی کسب کرده بودم به منظور کمک به آزادی این زندانیان به ستاد دیه شهرستان اهدا کردم تا مردم برای کمک بیشتر به این افراد نیازمند ترغیب شوند.

به گزارش ایرنا، کسب نشان برنز وزن منفی ۸۱ کیلوگرم در مسابقات جهانی کوراش در سال ۲۰۱۵، نشان طلای کوراش در مسابقات آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ و کسب عنوان بهترین کوراش‌کار در سال ۲۰۱۸ برخی از افتخارات ورزشی «الیاس علی اکبری» است.

 تعداد زندانیان خراسان شمالی حدود ۲ هزار نفر است که در سه زندان و یک کانون اصلاح تربیت تحمل حبس می کنند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • گلریزان ۴۰ میلیارد ریالی فعالان اقتصادی بندر امیرآباد
  • ۵۰۶ زندانی جرائم غیرعمد از زندان‌های استان فارس آزاد شدند
  • موافقت با اشتغال ۶۹ زندانی در شهرستان مراغه
  • موافقت با اشتغال ۶۹ زندانی در مراغه
  • جشنی برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد
  • همکاری کمیته‌امداد و سازمان زندان‌ها برای حمایت از خانواده‌های زندانیان
  • قهرمان کوراش جهان مدال خود را برای آزادی زندانیان اسفراین اهدا کرد
  • جمعیت وفاق ملی بحرین: ۵۵۶ زندانی سیاسی همچنان در زندان‌های آل خلیفه هستند
  • آزادی ۴ زندانی جرائم غیر عمد از زندان شوشتر
  • ۷ هزار و ۵۵۲ رای جایگزین حبس در کرمان صادر شده است