Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن پور با بیان اینکه در سال ۹۹ تکمیل طرح های نیمه تمام مهم ترین رویکرد تخصیص اعتبارات استانی بوده است، افزود: در سال۱۴۰۰ هم همین رویکرد را ادامه خواهیم داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «سمانه حسن پور» شامگاه(8بهمن) در نشست مجازی با اصحاب رسانه استان لرستان در جواب سوال خبرنگارخبرگزاری شبستان اظهار داشت: طی سال های اخیر وضعیت اقتصادی کشور در پی تحریم های ظالمانه در شرایط خاصی و ظالمانه ای قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان لرستان با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور، افزود: به دنبال مشکلات ایجاد شده در پی شیوع بیماری کرونا و تحریم های ظالمانه درسنوات اخیر در بعضی از برنامه ها و منابع اعتباری تخصیص پایین تر از ۱۰ درصد را هم داشته ایم.


وی افزود: در سال ۹۹ تخصیص اعتبارات استانی به این شکل بوده است که در حوزه سرمایه استانی ۷۴درصد تخصیص داشته باشیم.


حسن پور با اشاره به اینکه نفت و گاز ۱۲/۶ به خاطر تحریم ها صادرات نفت کشور پایین است، افزود: همچنی طی سال جاری۲۷ صدم درصد ارزش افزوده ۳۱/۵درصد راه روستایی ۷۵ درصد توازن روستایی ۷۴/۵درصد و ماده۲۳جرائم راهنمایی رانندگی ۱۲/۵دهم درصد و استانی های ویژه هم ۴۴/۸درصد است.


رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان لرستان ادامه داد: با توجه به تعداد زیاد پروژه های نیمه تمام این تخصیص کفایت پروژه های نیمه تمام استان را ندارد.

 

وی خاطرنشان کرد: در این رستا تلاش شده با نظر رئیس و اعضای شورای برنامه ریزی و توسعه استان و کمیته تخصیص استان این تخصیص ها را مدیریت کنیم و به سمت پروژه هایی که اتمام پروژه هایی که پیشرفت فیزیکی بیشتری دارند.

 

حسن پور افزود: در سال۱۴۰۰ هم همین رویکرد را خواهیم داشت در مورد تخصیص اعتبارات بین استان ها جدول تخصیص اعتبارات استانی که برای ما می آید تخصیص اعتبارات استانی با یک جدول برای استان ها می آید در صد تخصیص ها برای استان ها برابر است.

پایان پیام/599

منبع: شبستان

کلیدواژه: طرح های نیمه تمام برنامه ریزی اعتبار تخصیص اعتبارات استانی تخصیص اعتبارات استان نیمه تمام حسن پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۴۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم پیگیری جدی و نگاه همه‌جانبه در تامین اعتبارات

استاندار اردبیل گفت: باید تأمین اعتبارات برای پروژه‌ها با پیگیری جدی و نگاه همه‌جانبه از محل‌های مختلف اعم از استانی، ملی و یا مولدسازی مد نظر دستگاه‌ها باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، سیدحامد عاملی شامگاه چهارشنبه _هشتم فروردین_ در نشست بررسی روند اجرا و تکمیل پروژه‌های عمرانی دستگاه‌های اجرایی استان در سال ۱۴۰۳ اظهار کرد: اولویت در تکمیل پروژه‌های عمرانی دستگاه‌های اجرایی استان در سال ۱۴۰۳ تکمیل پروژه‌های شاخص و اساسی بوده و لازم است دستگاه‌ها نسبت به احصا و اعلام اقدامات شاخص خود در خصوص تکمیل پروژه‌های عمرانی مهم در حوزه مربوط اقدام کنند.

وی افزود: لازم است زمان‌بندی تکمیل پروژه‌های عمرانی هر دستگاه اجرایی استان اردبیل تعیین و طی برنامه‌ای ارائه شود.

استاندار اردبیل بیان کرد: باید جذب اعتبارات برای پروژه‌های عمرانی با پیگیری جدی و نگاه همه‌جانبه از محل‌های مختلف اعم از استانی، ملی و یا مولدسازی مد نظر دستگاه‌ها باشد و برنامه‌ریزی‌های لازم برای سال ۱۴۰۳ در این راستا انجام شود.

عاملی با تأکید بر استفاده مؤثر از فصل کاری برای اجرای پروژه‌های عمرانی ادامه داد: دستگاه‌ها به غیر از کارهای عمومی مرتبط با خود، آن دسته از کارهای شاخص را که می‌توانند در سال جاری تکمیل و بهره‌برداری کنند، اعلام و ملزومات مورد نیاز برای تسریع در اجرای پروژه را مشخص کنند تا نسبت به پیگیری و تأمین این ملزومات اقدام و همکاری شود.

وی گفت: همچنین مدیران نسبت به اعلام برنامه سالیانه خود به استانداری اردبیل به‌منظور ترسیم برنامه اجرایی برای سال جاری در استان و پیگیری جذب اعتبار و هماهنگی با وزارتخانه‌ها اقدام کنند.

کد خبر 739794

دیگر خبرها

  • پروژه استخر سرپوشیده بردسکن همچنان ناتمام رها شده است
  • رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است
  • تکمیل طرح‌های نیمه تمام استان یزد نیازمند اعتبار
  • لزوم پیگیری جدی و نگاه همه‌جانبه در تامین اعتبارات
  • پایگاه امداد و نجات قزوین تا پایان امسال تکمیل شود
  • پایگاه امداد نجات قزوین تا پایان امسال تکمیل شود
  • پروژه های نیمه تمام خیرساز در اولویت تکمیل
  • تکمیل طرح‌های نیمه تمام استان به ۱۱۷ همت اعتبار نیاز دارد
  • تکمیل طرح‌های نیمه تمام یزد به ۱۱۷ همت اعتبار نیاز دارد
  • تکمیل راه‌های نیمه‌تمام مازندران به تأمین اعتبارات نیاز دارد