Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، فاتح باد پروا رئیس انجمن هنر‌های نمایشی کردستان با اشاره به اینکه همه کار‌ها و موفقیت‌های انجمن نتیجه کار و مشارکت جمعی هنرمندان این حوزه است، اظهار داشت: هنرمندان استان همواره حضوری فعال در جشنواره بین‌المللی فجر داشتند.

بادپروا با بیان اینکه هنرمندان استان در اوج شیوع کرونا زحمات زیادی در راستای رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم کشیدند، گفت: جشنواره طنز مجازی یکی از برنامه‌های حوزه تئاتر برای ایجاد شرایط روحی مطلوب در مردم در ایام شیوع کرونا بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه سخت‌ترین شیوه کار تئاتر کمدی و طنز است، افزود: در این حوزه کمترین کار انجام شده و جا دارد بسیاری بیشتر به آن پرداخته شود.

رئیس انجمن هنر‌های نمایشی کردستان از استقبال خوب هنرمندان از این جشنواره خبرداد و یادآور شد: هر چند اعلام شده بود جشنواره نمایش کوتاه طنز مجازی استانی است، ولی ۱۱ اثر از دیگر استان‌های کشور هم به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده بود.

بادپروا با اشاره به اینکه هشت اثر ارسال شده هم مرتبط با محور‌های جشنواره نبودند، اظهار داشت: بدون احتساب آثار خارج از استان و غیرمرتبط با موضوع جشنواره ۳۲ اثر از شهرستان‌های مختلف استان به دبیرخانه ارسال شد.

او یادآور شد: ارتباط و تعامل باعث پیشرفت در کار می‌شود لذا هرچه ارتباط هنرمندان با ادارات ارشاد در سطح استان بیشتر باشد بهتر می‌توانند در حوزه تئاتر و هنر فعالیت کنند.

علیرضا اسماعیلی سخنگوی انجمن هنر‌های نمایشی کردستان هم در این مراسم گفت: با توجه به شرایط کرونا امکان برگزاری اختتامیه جشنواره در سالن و مکان بزرگ‌تر وجود نداشت.

اوبا بیان اینکه هنرمندان برای تعالی فرهنگ و هنر دیار خود تلاش می‌کنند، افزود: کردستان در حوزه تئاتر و نمایش‌های کمدی دارای استعداد‌ها و ظرفیت‌های فراوانی است.

اسماعیلی اضافه کرد: اگر چه در ایام شیوع کرونا سالن‌های تئاتر تعطیل شدند، ولی هنرمندان ما با بهره‌مندی از فضای مجازی به خلق آثار هنری و انتشار آن‌ها در این فضا کردند.

سخنگوی انجمن هنر‌های نمایشی کردستان با اشاره به اینکه چند اثر ارسال شده به دبیرخانه جشنواره طنز مجازی مملو از خلاقیت و نوآوری بود، گفت: آثار منتخب این جشنواره در فضای مجازی پخش می‌شوند.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ارشاد اسلامی هنرهای نمایشی انجمن هنر های نمایشی کردستان طنز مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۴۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز پیش فروش نمایش «کمی کمتر بدزدین»

پیش فروش بلیت نمایش «کمی کمتر بدزدین» به کارگردانی مهدی ارجمند آغاز شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی، نمایش «کمی کمتر بدزدین» از ۲۲ فروردین ماه سال جاری اجرای خود را در سالن استاد عزت‌الله انتظامی خانه هنرمندان آغاز می‌کند و پیش فروش بلیت‌های آن از روز اول فروردین روی سایت‌های تیوال و گیشه خانه هنرمندان آغاز شده است.

این نمایش متنی انتقادی از داریو فو و کاری از گروه شالیزه است که در آن الهام رضایی، مهدی ارجمند، هادی دلیرآقایی، فرهاد جودکی، شیما زادپور، مهسا اصغری، منصوره هروی، علی فرخنده نژاد، شیرین فرخنده‌نژاد، گودرز هاجری، محمدرضا ثابت نیا، احسان قلیزاده، فرهاد اعتمادی ایفای نقش خواهند کرد.

دیگر اعضای گروه اجرایی این نمایش عبارتند از:

سرپرست گروه و مشاور کارگردان: میکاییل شهرستانی، طراح لباس: شیرین فرخنده‌نژاد، طراح پوستر و بروشور: ندا رضایی، انتخاب موسیقی: الهام رضایی، مدیرروابط عمومی: مریم حضرتی، ساخت تیزر: فرهاد اعتمادی ، مدیر صحنه: علی شهامتی، علی فرخنده نژاد.
نمایش «کمی کمتر بدزدین» از ۲۲ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۳۰ در خانه هنرمندان ـ سالن استاد عزت‌الله انتظامی به روی صحنه می‌رود.

علاقه‌مندان می‌توانند نسبت به خرید بلیت این نمایش درسایت تیوال از طریق لینک https://www.tiwall.com/p/kamtarbedozdin اقدام کنند.
بلیت این نمایش از طریق سایت فوق و گیشه خانه هنرمندان نیز به مخاطبان ارائه خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مهلت ارسال چکیده به کنفرانس مطالعات هند تمدید شد
  • آغاز پیش فروش نمایش «کمی کمتر بدزدین»
  • «توسعه» یعنی صدای هنرمندان تئاتر شنیده شود
  • افزایش جوایز جشنواره شعر عربی «طوفان القوافی» به 4 میلیون دینار عراق
  • درخشش هنرمندان سیرجانی در سومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی
  • جوایز جشنواره شعر «طوفان القوافی» به ۴ میلیون دینار عراق رسید
  • ارسال بیش از ۱۵۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره شعر رضوی
  • ارسال ۱۵۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره رضوی
  • پیام تبریک مدیرعامل بنیاد رودکی به مناسبت روز هنرهای نمایشی
  • ضرورت اجرای مداومِ تئاتر خیابانی برای گردشگران