Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید اسدی رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان شهربابک در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ایام فرخنده و مبارک دهه فجر گفت: به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر، طرح ارائه خدمات رایگان دامپزشکی به دامداران اجرا می‌شود.

او افزود: اجرای طرح واکسیناسیون جمعیت دامی علیه بیماری‌ها از جمله بروسلوز و تب برفکی گاوی، طاعون نشخوارکنندگان کوچک و آبله گوسفند و بز و هاری سگ‌های گله و نگهبان، به صورت کاملاً رایگان، ویزیت رایگان دام‌های روستا‌های مسینان و مدوار و آبدر در روزهای، ۱۵ و ۲۰ بهمن، ارائه برنامه‌های آموزشی و بهداشتی دام و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. از جمله خدماتی است که در این مدت به دامداران روستایی ارائه می‌شود.

اسدی تصریح کرد: برگزاری کلاس‌های آموزشی و ترویجی بیماری‌های مشترک بین انسان و دام برای دامداران مناطق خبر، دهج و پاقلعه با هدف ارتقای سطح آگاهی دامداران و ارائه مشاوره به روستاییان به منظور فعالیت‌های دامپروری و پرورش طیور از دیگر اقدامات دامپزشکی شهربابک در ایام‌الله دهه فجر است.

او بیان داشت: مطمئنا فعالیت‌های دامپزشکی می‌تواند به مردم در زمینه پیشگیری از بیماری‌های خطرناک دامی و مشترک بین انسان و دام خدمات رسانی کند که در نتیجه آن صیانت از سرمایه دامی و ارتقاء بهداشت عمومی جامعه تحقق خواهد یافت.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دهه فجر دامپزشکی کرمان دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۴۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایمن سازی ۲۲۰ هزار راس دام در تربت حیدریه علیه بیماری شاربن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رییس شبکه دامپزشکی شهرستان تربت حیدریه با بیان اینکه بیماری شاربن (سیاه زخم) از بیماری‌های مشترک و خطرناک بین انسان و دام است گفت: این بیماری در حیوانات اغلب با مرگ ناگهانی همراه است و در انسان نیز به طور عمده به شکل جلدی وقوع پیدا می‌کند ولی به شکل‌های گوارشی و تنفسی نیز دیده می‌شود.
دکتر سیدین با تاکید بر زنده ماندن عامل بیماری شاربن به مدت طولانی در خاک و انتقال به دام‌ها در هنگام چرا در مراتع آلوده افزود: واکسیناسیون منظم سالانه دام‌ها و پایش و مراقبت بیماری توسط کارشناسان دامپزشکی نقش بسیار مهمی در کنترل، پیشگیری و نهایتا ریشه کنی بیماری دارد.

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات درمانی به ۱۹۸ بیمار مبتلا به هموفیلی
  • ارائه پنج هزار و ۸۰۰ خدمت بسیجیان جامعه پزشکی در چهارمحال و بختیاری
  • ایمن سازی دام‌ها علیه بیماری‌ها
  • ایمن سازی ۲۲۰ هزار راس دام در تربت حیدریه علیه بیماری شاربن
  • ارائه بیش از ۵ هزار و ۸۰۰ خدمت رایگان از سوی بسیجیان جامعه پزشکی
  • جهاد دندانپزشکی در رودان/خدمات قرارگاه مردم به ۲۲۰ هزار خدمت رسید
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به بیماران هموفیلی
  • دامداران از چرای دام در حاشیه رودخانه‌ها خودداری کنند
  • هشدار دامپزشکی تربت حیدریه به دامداران در خصوص بیماری آنتروتوکسمی (قلوه نرمی)
  • واکسیناسیون رایگان حدود ۵۰۰ هزار نوبت سر دام