Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهرداد میناوند به علت ابتلا به ویروس کرونا ساعتی پیش در بیمارستان لاله درگذشت

مهرداد میناوند که هفته پیش به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان لاله بسری شده بود،‌ امشب درگذشت.

به گزارش طرفداری،‌ مهرداد میناوند و علی انصاریان که برای بازی دربی در یک برنامه حضور داشتند با هم به ویروس کرونا مبتلا شدند و مهرداد میناوند به دلیل دیر مراجعه کردن به بیمارستان در شرایط خوبی قرار نداشت و زمانی به بیمارستان رفت که 80 درصد از ریه اش درگیر شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میناوند به مدت یک هفته هم در بیمارستان لاله بستری بود اما پزشکان نتوانستند شرایط ملی پوش سابق را پایدار نگه دارند و میناوند امشب دار فانی را وداع گفت. عک های زیر آخرین تصاویر ثبت شده از مهردادد میناوند است.

عکس بالا مربوط به زمانی است که مهرداد به تازگی بستری شده بود و تصور می کرد که وضعیتش خیلی بد نیست و خیلی زود از بیمارستان مرخص می شود.

تصویر بالا مربوط به زمانی است که مهرداد در خواب مصنوعی به سر می برد و پزشکان به دنبال راهی برای پایدار کردن شرایطش بودند.

اخبار داغ 

سید محمد خاتمی علت کاندید نشدن در انتخابات ۱۴۰۰ را گفت جزییات درگذشت مهرداد میناوند؛ ستاره ای که از خواب مصنوعی برنگشت رونمایی از حامی جدید محمود فکری؛ هانی کرده در تمرین استقلال! تتلو تصویر بدون لباس خواهر و مادرش را تتو کرد + عکس میان زلاتان ابراهیموویچ و روملو لوکاکو چه صحبت هایی رد و بدل شد؟ روملو لوکاکو، زلاتان ابراهیموویچ را تهدید به مرگ کرده است!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مهرداد میناوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۴۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرق مطلق دشت لاله‌های واژگون کوهرنگ

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، رئیس منابع طبیعی شهرستان کوهرنگ گفت:دشت لاله واژگون این شهرستان یکی از ۲۰ اثر طبیعی ملی ایران است و برای حفظ این جاذبه طبیعی استان امسال این دشت ممنوع الورود است
عبداللهی افزود: قرق و عدم حضور گردشگر موجب شادابی و رشد مجدد لاله‌ها می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • کهگیلویه و بویراحمد رویشگاه بزرگ لاله های واژگون
  • عکس/ جشنواره لاله‌های باغ ایرانی
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • مهرداد صدقی با یک آبنبات جدید به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • فیلم| کوهرنگ سرزمین لاله‌های واژگون
  • قرق مطلق دشت لاله‌های واژگون کوهرنگ
  • واکنش جنجالی مدافع شمس‌آذر بعد از بازی با استقلال
  • جشنواره گل لاله در اراک
  • گل قهرمانی استقلال را مهرداد بزند!