Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهرداد میناوند، پیشکسوت فوتبال به علت بیماری کرونا جان خود را از دست داد.

به گزارش برنا؛ در هفته‌ای که گذشت شاهد اتفاقات بسیاری در ورزش بودیم که در این گزارش به مهم‌ترین رویدادها اشاره می‌شود.

برنده هفته: آلومینیوم اراک

تیم فوتبال آلومینیوم اراک در هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور در ورزشگاه امام خمینی (ره) میزبان تیم پرسپولیس بود و موفق شد حریف خود را با نتیجه 2 بر یک شکست بدهد تا اولین شکست مدافع عنوانی قهرمانی لیگ توسط سفید و سبزپوشان اراکی رقم بخورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاهین توکلی و حامد پاکدل برای آلومینیوم و کمال کامیابی‌نیا برای پرسپولیس موفق به گلزنی شدند.

بازنده هفته: پرسپولیس تهران

تیم فوتبال پرسپولیس که بعد از فینال لیگ قهرمانان آسیا هنوز نتوانسته به فرم ایده‌آل خود برسد در بازی برابر آلومینیوم اراک تن به شکست داد تا نخستین باخت خود را در لیگ بیستم تجربه کند. پرسپولیس از 10 بازی خود فقط 15 امتیاز کسب کرده و برای اینکه بتواند به کورس مدعیان ملحق شود، چاره‌ای جز کسب امتیازات باقی مانده تا پایان نیم فصل ندارد.

سرمربی هفته: رسول خطیبی

رسول خطیبی، سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک که این تیم را به لیگ برتر آورد، در تقابل با یحیی گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس موفق ظاهر شد و توانست اولین باخت حریف را رقم بزند. خطیبی فصل گذشته نیز با تیم ماشین‌سازی تبریز موفق شده بود در دو بازی رفت و برگشت تیم استقلال را شکست بدهد تا مشخص شود راه نتیجه گرفتن مقابل سرخابی‌ها را به خوبی بلد است.

شوک هفته: مهرداد میناوند

مهرداد میناوند، پیشکسوت فوتبال کشورمان به علت بیماری کرونا جان خود را از دست داد تا شوک سنگین و باورنکردنی به جامعه ورزش و علاقه‌مندان به فوتبال وارد شود. میناوند علاوه بر حضور در تیم ملی، سابقه بازی در تیم‌های فوتبال پرسپولیس، اشتورم گراتس و سپاهان را هم داشت.

ستاره هفته: مهدی طارمی

در یکی از دیدارهای هفته پانزدهم لیگ فوتبال پرتغال، تیم پورتو به مصاف تیم فارنسی رفت که این بازی با یک گل به سود پورتو تمام شد. مهدی طارمی، مهاجم ایرانی پورتو که از ابتدا در ترکیب اصلی این تیم قرار داشت، در دقیقه 15 موفق شد تک گل بازی را به ثمر برساند و 3 امتیاز مسابقه را به حساب پورتو واریز کند تا روزهای درخشان مهاجم اسبق پرسپولیس در این تیم ادامه داشته باشد.

دروازه‌بان هفته: علیرضا بیرانوند

از هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ فوتبال بلژیک، آنتورپ در خانه یوپن به میدان رفت و با دو گل پیروز شد. در این بازی علیرضا بیرانوند، سنگربان ایرانی در ترکیب اصلی آنتورپ حضور داشت و 90 دقیقه بازی کرد و بازهم با عملکرد خوب خود و ثبت یک کلین‌شیت درخشید. سنگربان سابق تیم پرسپولیس امیدوار است به روند خوب خود در آنتورپ تداوم ببخشد.

هت‌تریک هفته: رضا قوچان‌نژاد

مهاجم ایرانی تیم فوتبال زوله با حضور تعویضی مقابل ویلم نمایش فوق‌العاده‌ای ارائه داد و یک‌تنه تیمش را به سه امتیاز رساند. رضا قوچان‌نژاد در سیزده دقیقه توانست سه بار دروازه حریف را باز کند تا هت‌تریک به یادماندنی را رقم بزند. گوچی پس از هت‌تریک مقابل ویلم، عدد 3 را مقابل دوربین باشگاه زوله به نمایش گذاشت و توپ بازی را همراه خود برد.

اعتراض هفته: محمد دانشگر

محمد دانشگر، مدافع تیم فوتبال استقلال تهران که در دیدار با سایپا از ابتدا برای آبی‌پوشان به میدان رفت، نتوانست مانع شکست استقلال شود. دانشگر در لحظات پایانی نیمه نخست به نحوه قضاوت یاسر همرنگ، داور بازی اعتراض تندی انجام داد و با کارت زرد هم جریمه شد. دانشگر که اعتراض او تمامی نداشت با برخورد حنیف عمران‌زاده نیز مواجه شود تا کارت قرمز را از داور دریافت نکند.

جنجال هفته: دربی میلان

دو تیم فوتبال میلان و اینتر در جام حذفی به مصاف هم رفتند که این دیدار با یک جنجال بزرگ همراه بود. در دقیقه 45، داور برخورد رومانیولی با لوکاکو را خطا تشخیص داد و یک ضربه آزاد به سود نرآتزوری اعلام کرد اما پیش از زدن ضربه، یک درگیری لفظی بین زلاتان و لوکاکو آغاز شد که تا مرز درگیری فیزیکی هم پیش رفت. بازیکنان دو تیم وارد معرکه شده و این دو را از هم جدا کردند اما این تنش‌ها تا نزدیکی‌های ورودی رختکن هم ادامه داشت.

اخراج هفته: فرانک لمپارد

فرانک لمپارد، سرمربی جوان تیم فوتبال چلسی انگلیس بعد از کسب نتایج ناامید کننده در مسابقات اخیر توسط رومن آبراموویچ، مالک روس و متمول شیرها، از هدایت آبی‌پوشان کنار گذاشته شد تا توماس توخل، سرمربی آلمانی سابق تیم های فوتبال بوروسیادورتموند و پاری‌سن‌ژرمن روی نیمکت چلسی بنشیند. چلسی چندی دیگر در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف اتلتیکومادرید خواهد رفت.

پیشنهاد هفته: لیگ برتر فوتبال

در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، روز جمعه تیم استقلال تهران میهمان نفت مسجد سلیمان است و تیم فوتبال پرسپولیس تهران هم روز شنبه در ورزشگاه آزادی میزبان ماشین‌سازی تبریز خواهد بود. تیم‌های استقلال، سپاهان اصفهان و صنعت نفت آبادان در رتبه‌های اول تا سوم جدول لیگ بیستم قرار دارند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استقلال پرسپولیس آلومینیوم اراک تیم فوتبال لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۴۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اگر الزام کنفدراسیون فوتبال آسیا نبود؛ پرسپولیس و استقلال تا ۱۰۰ سال دیگر زیر نظر وزارت ورزش بودند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، دو باشگاه پرسپولیس و استقلال باید واگذار شوند و چاره‌ای جز این برای دولت باقی نمانده است. آن طور که از شواهد و قرائن برمی‌آید پرسپولیس به بانک ملت واگذار می‌شود و استقلال احتمالاً به بانک تجارت اما سوال اینجاست که اگر الزام کنفدراسیون فوتبال آسیا و بحث صدور مجوز حرفه‌ای نبود دولت و وزارت ورزش تا چه زمانی می‌خواستند این دو باشگاه پرطرفدار را حفظ کنند؟

آیا مشکلات ریشه‌ای و ساختاری پرسپولیس و استقلال از زمانی که زیر نظر سازمان تربیت بدنی بودند تا حالا که زیر نظر وزارت ورزش هستند،حل شده است؟به جرات می‌توان گفت پرسپولیس و استقلال جز دردسر هیچ چیز دیگری برای روسای سازمان تربیت بدنی و وزرای ورزش نداشته اند اما اصرار عجیبی برای حفظ آنها وجود داشته و حالا هم اگر الزام کنفدراسیون آسیا نبود مطمئناً تا ۱۰۰ سال دیگر آبی و قرمز زیر نظر وزارت ورزش می‌ماندند.

با عرض معذرت باید اعتراف کرد تا زمانی که زور بالای سرمان نباشد خبری از حرکت و تحول نیست. فوتبال یک ورزش وارداتی است و ما باید ببینیم کشورهای پیشرفته چطور با باشگاه‌های خود رفتار می‌کنند. قاعدتاً ما از نظر ورزشی و فوتبالی جلوتر از آنها نیستیم که بخواهیم از خودمان روش دیگری را اختراع کنیم.

بهترین باشگاه‌های دنیا مالک خصوصی دارند و البته خصوصی شدن در همه جای دنیا با ایران تفاوت‌های خاص خود را دارد. به طور مثال باشگاه‌های ما از حق پخش تلویزیونی بهره چندانی ندارند اما این مسئله بیش از ۵۰ سال است که در تمام دنیا حل شده و هیچ مشکلی بابت دریافت حق پخش تلویزیونی توسط باشگاه‌ها وجود ندارد.

ختم کلام این که پرسپولیس و استقلال دیر یا زود باید واگذار می‌شدند اما ای کاش تا قبل از تاکید کنفدراسیون فوتبال آسیا و تا قبل از حذف پرسپولیس و استقلال از آسیا خودمان دست به کار می‌شدیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فوق ستاره پرسپولیسی به تیم ملی باز می‌گردد؟
  • زمان بازگشت ستاره‌های ازبک استقلال و پرسپولیس به ایران
  • اگر الزام کنفدراسیون فوتبال آسیا نبود؛ پرسپولیس و استقلال تا ۱۰۰ سال دیگر زیر نظر وزارت ورزش بودند
  • ذوب آهن اصفهان برترین میهمان لیگ و درگیری‌های عجیب با پرسپولیس و استقلال
  • استقبال درویش و دخترش از رونالدو در ایران | اتفاقات جنجالی سال
  • پرسپولیس به مصاف مس رفسنجان می‌رود
  • حکم سنگین به خاطر شادی جنجالی؛ ۲ سال و ۶ ماه زندان
  • حکم سنگین به خاطر شادی جنجالی؛ ۲ سال و 6 ماه زندان
  • نگرانی بزرگ اینتر: علاقه شدید ستاره‌های تیم به المپیک!
  • قهرمان اروپا جدایی ستاره ایرانی‌اش را اعلام کرد