Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد نماینده مردم شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی قهرمانی تیم هندبال فرازبام خائیز دهدشت را تبریک گفت.

به گزارش ایسنا در پیام تبریک حجت‌الاسلام سید محمد موحد آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

خبر مسرت بخش درخشش و قهرمانی تیم جوانان باشگاه هندبال فرازبام خائیز دهدشت در مسابقات قهرمانی کشور یادآور تکرار موفقیت های فرزندان شجاع این منطقه در طول تاریخ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پیروزی ارزشمند مهر تایید مجددی است که جوانان این مرز و بوم همواره با توکل به خدا و اتکاء به توانمندی فنی بر تمامی مشکلات فائق آمده و پیروز نبردهای بزرگ هستند . 

اینجانب این موفقیت را به مجموعه ورزش استان  به ویژه جوانان  برومند و کادر فنی این تیم تبریک گفته ، توفیق روز افزون آنان را از خداوند منان خواهانم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها كهگيلويه و بويراحمد كهگيلويه هندبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۴۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موفقیت فنی سازمان ملی استاندارد ایران در ارزیابی همترازی

  دکتر مهدی اسلام پناه، رییس سازمان ملی استاندارد ایران ضمن تبریک ظفر غرورآفرین دفاع مسلم عملیات « وعده صادق» جمهوری اسلامی ایران؛ پیروزی مرکز ملی تایید صلاحیت سازمان ملی استاندارد ایران را در این ارزیابی بین المللی نیز به ملت بزرگ ایران و همه ذی نفعان تبریک گفت.  رییس سازمان ملی استاندارد ایران با بیان اینکه به لطف الهی این موفقیت بعد از گذشت سه دهه با تلاش همه همکاران خدوم در مرکز ملی تایید صلاحیت ایران به وقوع پیوست؛ گفت: این فجر فنی نه تنها زمینه ساز جهش تولید خواهد شد بلکه در تقویت اقتصاد نقش تعیین کننده ای دارد./ خراسان شمالی _خبرنگار جام جم _اسدالله ابراهیمی

دیگر خبرها

  • افزایش تعداد جایگاه پمپ بنزین در کهیگلویه و بویراحمد
  • اردوی تیم ملی هندبال نوجوانان در دهدشت
  • ۶هندبالیست کهگیلویه و بویراحمدی به اردوی آمادگی تیم ملی دعوت شدند
  • دعوت ۶ هندبالیست کهگیلویه و بویراحمدی به تیم ملی
  • دعوت ۷ بازیکن تیم هندبال فرازبام خائیز دهدشت به اردوی تیم ملی
  • همایش پیاده روی خانوادگی در دهدشت
  • هندبالیست‌های ملایری در تیم ملی
  • پایان اردوی آمادگی تیم ملی نوجوانان هندبال در دهدشت
  • موفقیت فنی سازمان ملی استاندارد ایران در ارزیابی همترازی
  • برگزاری کنگره شهدای جهادگر به میزبانی دهدشت