Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@17:49:48 GMT

علی کریمی در بیمارستان لاله

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۲۵۰۱۰

علی کریمی در بیمارستان لاله

جمعی از بازیکنان سابق پرسپولیس در بیمارستان لاله تهران حضور پیدا کردند.

 

به گزارش "ورزش سه"، پس از انتشار خبر تلخ درگذشت مهرداد میناوند که بر اثر ابتلا به کرونا جان به جان آفرین تسلیم کرد، جمعی از همبازیان سابق او به بیمارستان لاله رفتند.

 

میناوند که حدود دو هفته با بیماری کرونا دست و پنجه نرم می‌کرد و به دلیل درگیری بیش از ۸۰ درصد ریه در بیمارستان لاله تهران بستری بود، در نهایت چهارشنبه شب چشم از جهان فرو بست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

علی کریمی، جواد کاظمیان، بهنام ابوالقاسم‌پور و ... جمعی از پیشکسوتان پرسپولیس بودند که پس از مطلع شدن از وضعیت تشدید بیماری زنده‌یاد میناوند، خود را به بیمارستان لاله رساندند.

 

ابوالقاسم‌پور از علی کریمی درخواست کرد تا بخاطر جلوگیری از تجمع تماشاگران در اطراف او و داخل بیمارستان، هرچه سریع‌تر به منزل برگردد.

 

علاوه بر پیشکسوتان فوتبال، خانواده مرحوم میناوند نیز در بیمارستان لاله حضور دارند که اندوه و گریه‌ی آنها ،جو ناراحت کننده‌ای بین هواداران شماره ۲۵ سابق تیم ملی و پرسپولیس به وجود آورده است.

 

 

علی کریمی مهرداد میناوند

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: علی کریمی مهرداد میناوند بیمارستان لاله علی کریمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۵۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی دایی کنار آقای گل سابق پرسپولیس رویت شد! + عکس

تصویری از علی دایی و محسن خلیلی منتشر شده است.

طرفداری | علی دایی و محسن خلیلی با یکدیگر دیداری داشتند.

علی دایی این روزها به دور از فوتبال به سر می برد و به گفته خودش قصد ندارد فعلا به فوتبال برگردد. حالا تصویری از علی دایی کنار محسن خلیلی منتشر شده است، محسن خلیلی چند سال است که وظیفه ریاست آکادمی پرسپولیس را برعهده دارد.

محسن خلیلی در سال هایی که بازی می کرد، عنوان آقای گلی را با پیراهن پرسپولیس به دست آورد و یکی از بهترین مهاجمان تاریخ باشگاه پرسپولیس محسوب می شود.

علی دایی و محسن خلیلی

 

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • اتمام ساخت پروژه بیمارستان سرطان کرمانشاه در اردیبهشت امسال
  • از حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل تا کشف گور دسته جمعی در بیمارستان الشفا
  • عکس| ملاقات آقای گل سابق پرسپولیس با علی دایی
  • ملاقات علی دایی با آقای گل سابق پرسپولیس + عکس
  • علی دایی کنار آقای گل سابق پرسپولیس رویت شد! + عکس
  • تولد نوزاد افغانستانی در آمبولانس تخت جمشید
  • کاپیتان سابق استقلال تصادف کرد + عکس
  • (عکس) حادثه دلخراش برای ستاره‌ی سابق استقلال
  • کشف گور جمعی اجساد سوخته فلسطینیان در حیاط بیمارستان الشفاء
  • کشف یک گور دسته‌جمعی در محوطه بیمارستان «الشفاء»