Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام مهدی رحیم‌آبادی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به آخرین وضعیت انتشار کرونا نماز جمعه این هفته برای سومین هفته متوالی در سراسر استان از جمله شهر بیرجند با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اقامه خواهد شد.

وی گفت: تداوم این وضعیت و برگزاری نماز عبادی سیاسی جمعه، ارتباط مستقیم با رعایت همه جانبه پروتکل‌های بهداشتی در جامعه دارد و همه ما موظف به رعایت آنها تا ریشه‌کن شدن بیماری هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسوول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان جنوبی تاکید کرد: نمازگزاران ضمن استفاده از ماسک، سجاده و مهر شخصی به همراه داشته باشند.

وی افزود: همه مکان‌های برگزاری نماز جمعه ضد عفونی می‌شود و نمازگزاران در این زمینه دغدغه‌ای نداشته باشند.

وی بیان: با توجه به قدرت انتشار ویروس کرونا، کسانی که علایم بیماری را دارند در منزل استراحت و نمازگزاران در محل نماز جمعه از هر گونه تجمع خودداری کنند.

نماز جمعه هفته گذشته (دوم بهمن) در ۲۶ شهر استان خراسان جنوبی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اقامه شد.

خراسان جنوبی به مرکزیت بیرجند ۱۱ شهرستان دارد و ۲۶ نقطه این استان محل برگزاری نماز جمعه است.

براساس آخرین وضعیت مخاطره شیوع ویروس کرونا در استان خراسان جنوبی، شهرستان‌های بیرجند، طبس، فردوس، قاینات، نهبندان، زیرکوه و سرایان در وضعیت زرد (متوسط خطر) و شهرستان‌های خوسف، درمیان، بشرویه و سربیشه در وضعیت آبی (کم‌خطر) قرار دارند.

برچسب‌ها بیرجند ویروس کرونا خراسان جنوبی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه فاصله گذاری اجتماعی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بیرجند ویروس کرونا خراسان جنوبی بیرجند ویروس کرونا خراسان جنوبی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه فاصله گذاری اجتماعی اخبار کنکور خراسان جنوبی نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۶۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه فعالیت سامانه بارشی در خراسان جنوبی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،کارشناس هواشناسی گفت: بر اساس خروجی مدل‌های پیش یابی هواشناسی تا روز جمعه با تقویت و گسترش ناپایداری‌های جوی گاهی وزش باد شدید و گرد خاک، رگبار و رعد برق دربرخی مناطق بارش تگرگ و برخورد صاعقه قابل پبش بینی است.

زارعی افزود: با توجه به ماهیت رگباری بودن بارش ها، وقوع رواناب، آبگرفتگی معابر وسیلابی شدن برخی مسیل‌ها دور از انتظار نخواهد یود.

وی گفت: به لحاظ دمایی تا صبح جمعه روند دما کاهشی است.

کارشناس هواشناسی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته سربیشه با ۷ درجه سلسیوس خنک‌ترین و بندان با ۳۵ درجه سلسیوس گرمترین بوده است.

زارعی گفت: تغییرات دمایی در مرکز استان بین ۲۶ درجه سلسیوس و ۱۱ درجه سلسیوس بوده است.

دیگر خبرها

  • کشف جسد مردی در بیرجند
  • گلچینی از گل و گیاه ۵ استان کشور در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند
  • گشایش نمایشگاه گل و گیاه در بیرجند
  • تداوم بارندگی‌ها در استان خراسان جنوبی
  • نقش مساجد فراتر از محلی برای عبادت است
  • گلچینی از گل و گیاه در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند
  • بارندگی ها در خراسان جنوبی ادامه دارد
  • ادامه فعالیت سامانه بارشی در خراسان جنوبی
  • ۲۳۰۰ قطعه زمین ویژه‌ طرح جوانی جمعیت در بیرجند آماده واگذاری است
  • تدابیر جمهوری اسلامی، مانع مهندسی‌های دشمن است