Web Analytics Made Easy - Statcounter

سمینار تخصصی "طرح ایجاد منطقه آزاد در استان مازندران" به همت بسیج دانشجویی و اساتید استان مازندران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سمینار تخصصی "طرح ایجاد منطقه آزاد در استان مازندران" به همت بسیج دانشجویی و اساتید استان مازندران برگزار شد.

در این برنامه که با حضور ۸ استاد صاحب نظر از دانشگاه‌های مختلف استان در دانشگاه مازندران همراه بود، به نقد و بررسی کارشناسی طرح پیشنهادی نمایندگان مجلس درخصوص ایجاد منطقه آزاد در مازندران پرداخته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عمده اساتید مدعو، با توجه به تجربه تلخ مناطق آزاد و همچنین عدم تطابق زیرساخت‌ها و ظرفیت‌های لازم، اجرای منطقه آزاد در این استان را نه تنها موجب توسعه، بلکه موجب وارد آمدن آسیب‌های جدی به حوزه اقتصاد و فرهنگ و ... استان مازندران قلمداد کردند.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی انتقاد اساتید و دانشجویان مازندرانی به ایجاد طرح منطقه آزاد شدن استان مازندران  

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: منطقه آزاد مناطق آزاد استان مازندران بسیج دانشجویی مازندران ایجاد منطقه آزاد استان مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۶۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی سرپرست شهرداری نور شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مهدی ذکایی دانشجوی مقطع دکتری تخصصی رشته معماری دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور به‌عنوان سرپرست شهرداری نور انتخاب شد.

ذکایی پس از استیضاح توکلی شهردار سابق با رأی قاطع اعضای شورای اسلامی شهر نور به عنوان سرپرست شهرداری نور منصوب شد.

شهر ساحلی نور مرکز این شهرستان است که یکی از قدیمی‌ترین نواحی شهرنشین طبرستان (مازندران کنونی) بوده و به گواهی تاریخ رستمدار نام داشته‌ و اکنون یکی از مهمانپذیرترین شهر‌های استان مازندران است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وضعیت ویتامین دی مازندرانی ها رو به بهبود است
  • دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی سرپرست شهرداری نور شد
  • رقابت ۳۸ هزار مازندرانی در بزرگترین ماراتن علمی کشور
  • پیام تقدیر استاندار سابق از مردم مازندران
  • حضور استاندار در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه
  • باید دیوارکشی‌های میان رشته‌های مختلف را برداریم
  • اساتید هنر و رسانه در هم اندیشی با ریاست دانشگاه آزاد چه گفتند؟
  • اساتید هنر و رسانه در هم اندیشی با ریاست دانشگاه ازاد چه گفتند؟
  • درخواست بسیج اساتید برای به روز شدن محتوای دروس معارف اسلامی
  • شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد