Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، در اولین مسابقه روز چهارشنبه فودفود مشهد سه بر صفر و با نتایج ۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۱۸ و ۲۶ بر ۲۴ موفق به شکست سپهر قزوین شد.

در دیگر دیدار نیز نیروی زمینی تهران توانست در مسابقه ای تماشایی سه بر صفر و با نتایج ۲۹ بر ۲۷، ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۲۳ مقابل پرواز تبریز صاحب برتری شد.

تیم قزوین جوان هم توانست ۳ بر یک شهرداری محمدیار را از پیش رو بر دارد، دیداری که دست اول آن با حساب ۳۰ بر ۲۸ به سود شهرداری تمام شد اما در دست های دوم، سوم و چهارم با حساب ۲۵ بر ۲۰، ۲۷ بر ۲۵ و ۲۵ بر ۱۸ نتیجه را به حریف واگذار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرانجام در آخرین مسابقه هم تیم بعثت کرمانشاه در دیداری برتر و در سه دست متوالی انقلاب قم را از پیش رو برداشت.

در این مسابقه دیدنی نماینده کرمانشاه موفق شد هر سه دست مسابقه را به ترتیب با تتایج ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۲۱ و ۲۹ بر ۲۷ با پیروزی پشت سر بگذارد تا اولین پیروزی خود را در این مسابقات کسب کند.

برنامه روز سوم مسابقات والیبال سری B دسته اول

امروز (پنجشنبه - ۹ بهمن) مسابقات روز سوم با انجام چهار مسابقه ادامه پیدا می کند که از ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه تیم های قزوین جوان و نیروی زمینی و شهرداری محمدیار با سپهر قزوین مسابقه می دهند.

از ساعت ۱۷ نیز ۲ مسابقه باقی مانده برگزار که در یکی از آنها فودفود مشهد با انقلاب قم و بعثت کرمانشاه با پرواز تبریز پیکار می کنند.

مسابقات والییال سری B لیگ دسته اول باشگاه های کشور از هفتم تا چهاردهم بهمن به میزبانی کرمانشاه و در سرسراهای های شهیدبهشتی و شهید هادیان مجموعه ورزشی آزادی این شهر برگزار می شود.

برچسب‌ها تبریز قم فدراسیون والیبال والیبال کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تبریز قم فدراسیون والیبال تبریز قم فدراسیون والیبال والیبال کرمانشاه اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۶۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باشگاه شمس آذر قزوین جریمه شد


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛  مسابقه تیم‌های شمس‌آذر و تراکتور در هفته بیست و یکم برگزار شد و تماشاگران شمس آذر قزوین تخلفاتی از جمله استفاده از لیزر، پرتاب نارنجک دستی و سنگ به زمین مسابقه انجام دادند. 

این تیم به پرداخت ۴۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قطعی است.

با توجه به قطعیت دادنامه صادره یک جلسه محرومیت تعلیقی تماشاگران باشگاه شمس آذر قزوین با موضوع دادنامه ۱۹۴۲ نیز به اجرا در خواهد آمد.

این دیدار با برتری ۲ بر صفر تیم فوتبال تراکتور به پایان رسید. در حال حاضر تراکتور با ۴۰ امتیاز در رتبه چهارم قرار دارد و شمس‌آذر با ۳۱ امتیاز در رتبه هشتم جدول لیگ برتر فوتبال قرار گرفته است.

دیگر خبرها

  • رکورد بزرگترین اجتماع طناب زنی کشور در تبریز شکست
  • پیشتازی شهرداری تبریز در تخفیف۸۰ درصدی صدور پروانه در بافت فرسوده
  • باشگاه شمس آذر قزوین جریمه شد
  • شمس آذر نقره داغ شد
  • آخرین مهلت حضور در لیگ‌های والیبال زنان اعلام شد
  • محرومیت تماشاگران شمس آذر قزوین مقابل پیکان
  • محکومیت مالی قطعی شمس آذر قزوین
  • محکومیت ۴۰ میلیون تومانی قطعی شمس آذر قزوین
  • نتایج بررسی آتش‌سوزی خیابان شهید انصاری قزوین چه بود؟
  • نتایج روز نخست ملی پوشان ایران در مسابقات اسکواش قطر جونیور