Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی نیکزاد روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:مطابق قولی که دولت در تکمیل پروژه راه آهن اردبیل –میانه داده است این پروژه هم اکنون روند قابل قبولی دارد ولی باید خلاها و نارسایی‌های موجود هم برطرف شده تا این پروژه در زمان مقرر به اتمام برسد.

وی اظهار کرد:تاکنون عملیات زیرسازی راه آهن اردبیل تا ۸۵ درصد اجرا شده و مقرر است تا پایان سال عملیات زیرسازی پروژه به اتمام برسد ضمن اینکه تا ۱۰۰ کیلومتر ریل گذاری هم انجام شود که در صورت تحقق این کار می‌توان به اتمام پروژه تا نیمه اول ۱۴۰۰ امیدوار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد:یکی دیگر از تعهدات دولت مربوط به اتمام پل "آرپاچایی" در مسیر راه آهن اردبیل - میانه بود که عملیات اجرایی این طرح بطول ۸۳متر ارتفاع و ۲۶۵ متر دهنه به اتمام رسیده است و آماده ریل گذاری است.

نیکزاد درباره اتصال راه آهن اردبیل به مغان هم گفت:این پروژه لازم است به سمت مغان ادامه پیدا کند تا به شبکه ریلی بین‌المللی از طریق جمهوری آذربایجان وصل شود.

وی طرح تعریض جاده سرچم- اردبیل را یادآور شد و گفت:تعریض این جاده در دست اجراست و ضروری است بزودی به اتمام برسد.

عملیات اجرایی راه‌آهن میانه - اردبیل به طول تقریبی ۱۷۵ کیلومتر در سال ۸۴ شروع شده و عملیات آن پس از سال‌ها توقف در دولت تدبیر و امید آغاز شد.

مرتفع‌ترین پل ریلی کشور به ارتفاع ۸۱ متر در مسیر آرپاچایی در این پروژه احداث شده و علاوه بر آن در طول مسیر ۲۷ کیلومتر تونل و هفت کیلومتر گالری نیز بازگشایی شده و در حال اجراست.

در طرح راه‌آهن اردبیل - میانه ۶۲ دهنه تونل به طول ۲۳ هزار و ۸۱۰ متر، چهار کیلومتر پل دره‌ای بزرگ ، سه کیلومتر پل آبرو و ۱۰ گالری به طول چهار کیلومتر اجرا می‌شود.

برچسب‌ها حمل و نقل ریلی استان اردبیل علی نیکزاد شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران اردبیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حمل و نقل ریلی استان اردبیل علی نیکزاد حمل و نقل ریلی استان اردبیل علی نیکزاد شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران اردبیل اخبار کنکور راه آهن اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۶۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توجه ویژه دولت برای رفع عقب ماندگی های بخش آب در مازندران

به گزارش خبرنگار مهر، بهزاد برار زاده صبح پنجشنبه در جلسه با مسؤولان رامسر افزود: عقب ماندگی آب در روستاهای مازندران زیاد بوده ولی توجه خاصی دولت سیزدهم به حل این موضوع داشته است.

وی گفت: در گام اول ۱۰ هزار و فاز دوم محرومیت زدایی ۷ هزار و ۵۰۰ روستا در دستور کار قرار گرفت و اقدامات خوبی در روستاهای بخش مرکزی و دالخانی در حال اجرا است.

برادرزاده یادآور شد: ارتقای تصفیه خانه آب میجران در دستور کار قرار دارد و افزایش ذخیره مخزن آب سبب پایداری خواهد شد.

مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران گفت: ۱۲ پروژه آب در شهرستان رامسر اجرا شده است و اولویت بندی در اجرای پروژه‌ها و اصلاح شبکه از بند ی تبصره ۱۵ انجام می‌شود.

وی گفت: در حال حاضر ۳۰ درصد آب استان در حال پرت است و بالای ۵۰ میلیارد تومان پیمانکاران مشغول پروژه‌های آب در استان مازندران هستند و ادامه آن نیازمند اعتبارات است.

وی گفت: ۴۹ درصد از سهام آب و فاضلاب مازندران مربوط به شهرداری هاست و پروژه‌های آبی با همت شهرداران و بر اساس تفاهم نامه با آب و فاضلاب اجرایی شد.

کد خبر 6081662

دیگر خبرها

  • استان اردبیل نیازمند احداث ۸۱۴ کیلومتر بزرگراه است
  • اتمام ۵۳ پروژه اقتصادی تا پایان دولت در خراسان رضوی
  • تاکید بر اتمام طرح عظیم راه آهن اردبیل تا پایان سال
  • ۶۰ درصد اعتبارات ملی و استانی تخصیص یافته است
  • نهضت فیبر نوری در ۲۰۰ شهر کشور به اتمام رسید
  • توجه ویژه دولت برای رفع عقب ماندگی های بخش آب در مازندران
  • پروژه نهضت ملی مسکن شهرستان نیر ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • نیاز به ۹۰‌ همت اعتبار برای تکمیل پروژه آزادراه حرم تا حرم
  • محرومیت‌زدایی سپاه با ۶۵ کیلومتر راه‌سازی در اردبیل
  • اوجی: امسال در رشد تولید نفت و گاز رکورد می‌زنیم