Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، محسن صالحی نیا  با اشاره به تحریم برخی صنایع کشور از جمله فولاد اسفراین از سوی دولت آمریکا، گفت: مجتمع صنعتی فولاد اسفراین شرایط مناسبی از لحاظ تولید، ایجاد ارزش افزوده و راهبردی کار دارد، اما لازمه استمرار تولید برای هر فعالیت تولیدی به‌روزرسانی، توسعه و افزایش ظرفیت و فراهم کردن شرایط برای حضور در عرصه‌های رقابتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

سرمایه گذاری ۴۵۰ میلیون یوروی ایدرو در مجتمع صنعتی اسفراین

صالحی نیا افزود: محدودیت‌های تحریم اگر چه در مرحله اول ممکن سبب نگرانی‌هایی شود، ولی با اشرافی که به این موضوع پیدا شده است و استفاده از ظرفیت توان مهندسی کشور، اکنون در وضعیتی هستیم که تحریم‌ها قادر به محدودسازی رشد و توسعه صنایع کشور نیست و همچنان که مرحله راه اندازی را پیموده ایم، مسیر توسعه را هم طی خواهیم کرد.

حمایت وزارت نفت از افزایش تولید لوله‌گستر

مدیرعامل ایدرو با بیان اینکه لوله‌های بدون درز تولیدی شرکت لوله گستر اسفراین از فناوری‌های برتر کشور و بی نظیر در منطقه است، گفت: نیازمندی‌های صنعت نفت که در سال‌های گذشته از طریق واردات تامین می‌شد اکنون با استفاده از توان فنی و اقدامات مهندسان داخلی شرکت لوله گستر اسفراین به نقطه بسیار مطلوبی رسیده است.
صالحی نیا افزود: وزیر نفت و مسوولان صنعت نفت کشور نیز در هفته جاری در بازدید از غرفه شرکت لوله گستر در نمایشگاه نفت و گاز بر این امر صحه گذاشتند.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: تاکید وزیر و مسوولان وزارت نفت بر بهبود شرایط این شرکت در رفع محدودیت‌ها و افزایش و توسعه ظرفیت تولید این شرکت صنعتی است و ما نیز قول می‌دهیم بر اساس ظرفیت مورد نیاز کشور، میزان تولید این شرکت نسبت به وضعیت کنونی به بیش ۲ برابر افزایش پیدا کند.

مجتمع صنعتی فولاد آلیاژی و شرکت لوله گستر اسفراین از شرکت‌های صنعتی زیرمجموعه ایدرو هستند که مجتمع فولاد آلیاژی، بزرگترین تولید کننده مقاطع فولادی و آلیاژی خاورمیانه و شرکت لوله گستر نیز تنها تولید کننده لوله بدون درز مورد استفاده در صنایع نفت و گاز کشور است.

شهرستان ۱۲۰ هزار نفری اسفراین در ۶۰ کیلومتری جنوب شرقی بجنورد قرار دارد که با دارا بودن ۲ مجتمع بزرگ فولاد و لوله گستر و نیز صنایع پایین دستی آن، قطب صنعتی خراسان شمالی به شمار می‌رود.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: توسعه صنایع استان افزایش تولیدات صنایع شرکت لوله گستر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۶۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید میدانی مدیرعامل شرکت ملی مس از طرح‌های توسعه‌ای مجتمع مس سرچشمه

به گزارش تابناک به نقل از مس پرس، دکتر حسین مدرس خیابانی در بدو ورود به استان کرمان، با حضور در گلزار شهدای کرمان و زیارت مزار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، با آرمان های شهدای والامقام تجدید پیمان کرد.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در ادامه برنامه های سفر به کرمان، با محمدمهدی فداکار، استاندار کرمان دیدار و بر ضرورت تلاش همه جانبه برای تحقق منویات مقام معظم رهبری در زمینه شعار سال 1403 تاکید کرد.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران همچنین ضمن بازدید میدانی از معادن و خط تولید مجتمع مس سرچشمه، با برگزاری جلسه شورای معاونان، گزارشی از اقدامات و برنامه‌ تولید این مجتمع و آخرین وضعیت پیشرفت طرح‌های توسعه‌ای دریافت کرد و در پایان نیز با نمایندگان کارگران دیدار و گفتگو داشت.

دیگر خبرها

  • فولاد خوزستان چرا هدف تحریم‌ها قرار گرفت؟
  • کرمان، سیرجان، رفسنجان و بم صنعتی‌ترین شهر‌های کرمان/ سال گذشته در بخش تولید ارائه تسهیلات نداشته‎ایم
  • بازدید میدانی مدیرعامل شرکت ملی مس از طرح‌های توسعه‌ای مجتمع مس سرچشمه
  • تولید بیش از ۶۱۰ هزار تن شکر در شرکت توسعه نیشکر
  • برداشت ۳۸ هزار تن شکر در کشت و صنعت هفت تپه
  • ۲۲۰ فروند هواپیمای تفریحی-آموزشی داریم
  • نسل جدیدی از نانوذرات نقره به تولید صنعتی رسید
  • دانش‌بنیان شدن صنعت نفت به توسعه زنجیره ارزش کمک می‌کند
  • حمایت وزارت صمت از تولیدکنندگان هواپیما‌های تفریحی آموزشی
  • احداث کارخانه فرآوری شرط واگذاری معادن جدید استان کرمان