Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن یوسفی از توزیع ۱۵۰۰ بسته کمک معیشتی با همت خیرین در بین خانواده های آسیب دیده متاثر از شرایط کرونایی در گلوگاه خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید حسن یوسفی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ، اظهار کرد: از اول آذرماه طرح شهید سلیمانی همزمان با سراسر کشور در شهرستان گلوگاه شروع بکار کرد.

وی افزود: هدف اصلی از اجرای پویش ملی سردار سلیمانی، رهگیری، پیگیری و مراقبت از بیماران کووید ۱۹ و افراد مشکوک به این بیماری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گلوگاه با  بیان اینکه تعداد ۵۷۰ نفر از بسیجیان تا به امروز در این طرح ما را همراهی می کنند، افزود: شهرستان گلوگاه به ۲۹ بلوک تقسیم و ۵ حوزه مقاومت و ۵۴ پایگاه زیر مجموعه در این طرح فعال هستند و  بیش از ۱۳ هزار نفر در این طرح بعنوان سفیران سلامت  انتخاب شدند که در منازل  ما را همراهی می کنند.   این مسئول تصریح کرد: تا به امروز ۱۵۸ تیم رصد، ۲۱ تیم مراقبت، ۶ تیم حمایت و ۸ تیم نظارت را در این طرح سازماندهی کردیم تا بتوانیم با برنامه ریزی بهتری طرح را پیش ببریم.    یوسفی از توزیع ۱۵۰۰بسته کمک معیشتی با همت خیرین در بین خانواده های آسیب دیده متاثر از شرایط کرونایی  خبر داد، گفت: تیم های تشکیل شده در سطح شهرستان توانستند حدود ۴۶۲ خانواده معسر را در این طرح شناسایی کنند.      این مسئول اجرای موفق این طرح، یادآور شد: ما توان توان خود را بکار گرفتیم که وضعیت شهرستان به ثبات خاص خود برسد که به حول قوه الهی تا اینجا کار موفق بوده ایم و امیدوار هستیم با همین روند وضعیت شهرستان به وضعیت آبی تغییر پیدا کند.   یوسفی اظهار کرد: انقلاب ما با تمامی انقلاب های موجود در جهان فرق دارد که این تفاوت  هم در پیدایش، چگونگی و انگیزه خود را نشان می دهد.   وی  با اشاره به اینکه  پس از چهل سال، انقلاب به بلوغ کامل خود رسیده است و به همین خاطر مسئولیت ما را در گام دوم انقلاب سنگین تر می نماید،تاکید نمود: دفاع از ملت های مظلوم و آزاده، ایستادگی در مقابل جبهه کفر و ظلم از پیروزی های این انقلاب است که همچنان راه خود را در پیش گرفته و با سرعت پیش می رود.   فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گلوگاه گفت: بیش از ۶۰ عنوان برنامه  متنوع به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در شهرستان  گلوگاه برگزار می شود.   یوسفی خاطر نشان کرد:  اجرای برنامه های بزرگداشت چهل و دومین سالگرد انقلاب اسلامی با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی و با بهره گیری حداکثری از فضای مجازی و ظرفیت تاثیر گذار رسانه ها اجرا می شود.   وی در ادامه از اجرای ایستگاه سلامت در طول این دهه در سطح شهرستان خبر داد، بیان کرد: از ۱۲ بهمن ماه از ساعت ۴ تا ۶ غروب در تمامی سطح شهر و روستا با برپایی ایستگاه سلامت نزدیک به ۲۰ هزار ماسک  رایگان در طول این مدت توزیع می گردد.   فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گلوگاه  افزود: برپایی ایست و بازرسی در  تمامی  ورودی و خروجی های شهرستان جهت جلوگیری از تردد افراد غیر بومی یکی از برنامه های ویژه ما در این دهه می باشد.   یوسفی  ادامه داد به دلیل محدودیت های کرونایی در روز ۲۲ بهمن در سطح شهرستان رژه موتوری برگزار می شود و در شب نورافشانی میدان ۲۲ بهمن از برنامه های دیگر ما  است.   فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گلوگاه در پایان افزود: برای روستا های مناطق بالا دست منطقه هزارجریب  طرح ویزیت رایگان را در نظر داریم که تلاش ما بر این است که دستاورد های انقلاب در بین تمام اقشار عموم نمایان شود.   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گلوگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۶۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان

به گزارش حوزه جامعه خبرگزاری تقریب، محمدترکمانه با حضور در مناطق سیل زده در شهرستان های دشتیاری، کنارک و چابهار استان سیستان و بلوچستان گفت: توزیع بسته معیشتی به صورت روزانه از طریق مسیرهای زمینی و هوایی به مناطق هدف در حال انجام است و بر اساس تاکید رئیس ستاد بعد از ارزیابی های دقیق و بررسی های میدانی توسط مسئولین استانی و گروه های مستقر در مناطق سیل زده بخشی از خسارت وارد شده به احشام و لوازم خانه، خانواده های محروم از طریق خریداری و تحویل احشام و لوازم خانه به این خانواده ها جبران خواهد شد.

وی افزود: همچنین به صورت مستمر آب معدنی در مناطق درگیر سیل توزیع می‌شود که در این میان حدود ۵۰ هزار بطری آب معدنی بزرگ در این مناطق توزیع شده و ۳ هزار پتو و ۸۰ هزار موکت توسط قرارگاه مرکزی خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان امام ساماندهی و توزیع شده است.

به گفته وی، وسایل مورد نیاز برای تخلیه آب از منازل خریداری شده و توسط گروه های جهادی در مناطق سیل زده کار تخلیه آب در حال انجام است و درحال حاضر اکنون بیش از ۴۰ گروه جهادی با مجموعه قرارگاه مرکزی خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان امام همکاری می‌کنند.

ترکمانه تاکید کرد: تا زمانی که این مناطق درگیر سیل باشند و مردم نیاز به کمک رسانی داشته باشند خدمات امدادرسانی ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع ۶۰ بسته‌ معیشتی در رشت
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • توزیع بسته‌های معیشتی
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی بین خانواده های کم برخوردار
  • توزیع بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های کم برخوردارصومعه سرایی
  • توزیع هزار بسته معیشتی بین نیازمندان بخش شیبکوه