Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-20@00:46:20 GMT

هری مگوایر: به اندازه کافی خوب نبودیم

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۲۶۹۴۶

هری مگوایر: به اندازه کافی خوب نبودیم

هری مگوایر، کاپیتان منچستریونایتد مدعی شد این تیم قادر به برآورده کردن انتظارات نبوده است.

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد در شبی که عملکرد چندان خوبی ارائه نداد، در خانه خود با نتیجه 1-2 مغلوب شفلید شده و سه امتیاز حساس را در کورس قهرمانی از دست داد. هری مگوایر که تک گل یونایتد در این دیدار را با یک ضربه سر دقیق به ثمر رساند معتقد است تیمش در این دیدار مانند هفته های قبل بازی نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

هری مگوایر گفت: "به اندازه کافی در دیدار مقابل خوب نبودیم و ما در حد و اندازه های هفته های اخیر خود بازی نکردیم. ما دو گل آسان را به حریف هدیه داریم، زیرا وقتی در مسابقات برنده می شوید شرایط آسانی است، اما وقتی می بازید باید نشان دهید که چقدر سریع قادر به تغییر شرایط و بازگشت به اوج هستید.

 

بازی به طور کامل تحت کنترل بازیکنان یونایتد آغاز شد، اما ما باید عملکرد بهتری ارائه می دادیم و بی دلیل کار را برای خودمان دشوار کردیم. بین نیمه به خودمان گفتیم گل بعدی اهمیت زیادی در تعیین نتیجه خواهد شد و کاملا باور داشتیم می توانیم دوباره این کار را انجام دهیم. ما امشب به اندازه کافی خوب نبودیم و در سطحی که از خود انتظار داریم بازی نکردیم."

منچستر یونایتد هری مگوایر

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر یونایتد هری مگوایر هری مگوایر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۶۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیری آنری: رئال مادرید شایسته صعود به نیمه‌نهایی بود؛ دفاع‌کردن به اندازه حمله‌کردن مهم است

آنری نتیجه دیدار رئال مادرید و منچسرسیتی را عادلانه و کهکشانی‌ها را شایسته صعود دانست 

طرفداری | شب گذشته (چهارشنبه) و در دیداری از دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۲۳/۲۴، رئال مادرید در ضربات پنالتی منچسرسیتی را شکست داد و راهی نیمه‌نهایی شد.

تیری آنری، اسطوره باشگاه آرسنال و فوتبال فرانسه که این روزها به عنوان کارشناس در شبکه اسکای فعالیت می‌کند، راجع به تقابل سیتیزن‌ها با رئال، گفت:

می‌دانم که منچسترسیتی توپ را در اختیار داشت، بیشتر حمله کرد و جمله‌هایی از این دست، اما نحوه دفاع‌کردن رئال مادرید شگفت‌انگیز بود. اهمیت خوب دفاع کردن نباید نادیده گرفته شود. شما می‌توانید مثل منچسترسیتی بازی را به طور کامل در اختیار داشته باشید و به قول مردم، تیم برتر میدان باشید، اما دفاع کردن هم بخشی از بازی است و به همان اندازه حمله‌کردن، اهمیت دارد. به نظر من، بهترین تیم، تیمی بود که بهتر دفاع کرد و شایستگی صعود به مرحله بعدی را داشت.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • زندی: اصلاً خوب نبودیم/ استقلال تیم یکدستی دارد
  • تاکتیک تیم ملی برمبنای شوت بود/ به لحاظ تیمی خوب نبودیم
  • ادعای ستاره یونایتد: با بازی رئال-سیتی زجر کشیدم
  • در ستایش سیتی: تیم هندبالی که با پا بازی می‌کند
  • در ستایش سیتی: تیم فوتبالی که هندبال بازی می‌کند
  • سیاره‌ای به نام کافه
  • اعتراف کاپیتان آرسنال: برای صعود خوب نبودیم
  • تیری آنری: رئال مادرید شایسته صعود به نیمه‌نهایی بود؛ دفاع‌کردن به اندازه حمله‌کردن مهم است
  • پیولی: از اعتماد به نفس و پتانسیل کافی برای غلبه بر رم در المپیکو برخوردار هستیم
  • ماریو گومز: نویر به اندازه مسی در تاریخ فوتبال اهمیت دارد