Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، نادیا صداقت در مراسم تجلیل از بانوان مدال‌آور و قهرمان با اشاره به ارتقاء وضعیت زنان طی سال‌های اخیر در بسیاری از زمینه‌ها گفت: شاید استان ما به عنوان یک استان محروم در نظر گرفته شود، ولی این استان سرشار از پتانسیل‌ها، ظرفیت‌های قابل رشد و سرمایه‌هایی است که با اتکا به هر کدام، می‌توان به پیشرفت هرچه بهتر استان امیدوار بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد با مخاطب قرار دادن بانوان ورزشکار قهرمان نوجوان و جوان حاضر در این نشست افزود: شما بزرگترین سرمایه‌های استان هستید که دلاورانه و با تعهد بالا، در میادین ورزشی درخشیدید و نگاه‌های بسیاری را به استان ما دوختید. وجود شما مایه افتخار و سربلندی است و دفتر امور زنان و خانواده استانداری تلاش دارد با حمایت از جامعه زنان و دختران، زمینه ارتقاء بیش از پیش آن ها را فراهم کند.

در پایان این مراسم که با حضور علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان، معاونین ایشان، روسای هیات های ورزش های رزمی و مربیان برگزار گردید، با اهدا لوح سپاس و هدایایی از فهیمه الهی نایب رئیس هیات رزمی استان، رویا الهی مربی، مستانه خرم روز، ستایش‌کشاورز، فاطمه اخلاق زاده، فاطمه آرین و نرگس اخلاق زاده مدال آوران و قهرمانان المپیاد استعداد های برتر رشته رزمی در کشور که سه مدال طلا و دو برنز به دست آوردند، تقدیر و تجلیل شد.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

منبع: فارس

کلیدواژه: زنان خانواده ورزش رشد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۶۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزان جریمه‌های تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد در فروردین اعلام شد

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کهگیلویه و بویراحمد، سید حمزه لقمانی گفت: در فروردین سال 1403 هزار و 358 پرونده تخلف اقتصادی وارد شعب این اداره کل و رسیدگی شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد افزود: از این تعداد پرونده وارده هزار و 44 فقره مربوط به تخلفات کالا و خدمات، 217 فقره پرونده وارده مربوط به حوزه قاچاق کالا و ارز و تعداد97 فقره پرونده مربوط به حوزه بهداشت دارو و درمان بوده است.

لقمانی گفت: مبلغ محکومیت متخلفان اقتصادی در سه بخش قاچاق کالا و ارز، بهداشت دارو و درمان، کالا و خدمات، 218 میلیارد و 147 میلیون ریال بوده است.

خبرنگار: فائزه صداقت

انتهای خبر/

کد خبر: 1228376 برچسب‌ها تعزیرات حکومتی

دیگر خبرها

  • میزان جریمه‌های تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد در فروردین اعلام شد
  • ادامه تلاش‌های سه روزه آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • ادامه تلاش‌های سه روز آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • ورود بیش از ۱۳۰۰ پرونده تخلفاتی به تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد
  • بانوان پلیس؛ مامن زنان آسیب دیده/ کسب ۴۰ مدال ورزشی
  • حل مشکلات اصلی بانوان را نباید به حاشیه راند
  • تلاش غواصان برای یافتن پیکر بی‌جان کودک غرق شده در رودخانه خرسان
  • ادامه تلاش برای یافتن کودک چهار ساله غرق شده در رود خرسان
  • خودکشی ۶۰ جوان بدلایل فقر، اعتیاد و بیکاری
  • برنامه‌های فرهنگی دستگاه‌ها همراه با پیوست اقتصادی باشد