Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پولیتکو، «رابرت کونتی» رئیس اداره پلیس متروپلیتن کلمبیا که ریاست اداره پلیس واشنگتن دی سی پایتخت آمریکا را برعهده دارد، از خودکشی دومین افسر پلیس حاضر در جریان حمله به ساختمان کنگره خبر داد.

«جفری اسمیت» دومین افسر پلیس که در پی حمله معترضین آمریکایی به ساختمان کنگره در ششم ژانویه زخمی شده بود، دست به خودکشی زد و درگذشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این موضوع که روز سه‌شنبه پشت درهای بسته و در یک نشست امنیتی مطرح شده بود، ساعاتی پیش رسانه‌ای شد.

در حال تکمیل ...

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کنگره آمریکا تحلیف بایدن دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۷۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ملی بنای تاریخی اداره «نوغان‌داری» تربت‌حیدریه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان تربت‌حیدریه با اشاره به پیشینه تاریخی نوغان‌داری در خطه تربت حیدریه گفت: واژه نوغان به معنی کرم ابریشم و پیله بوده و تربت‌حیدریه از دیرباز به دلیل اقلیم مساعد برای کاشت درخت توت، یکی از مناطق مهم پرورش کرم ابریشم و نوغان‌داری در ایران است.

علی محمدی افزود: ساخت تاسیسات اداره نوغان‌داری تربت‌حیدریه سال ۱۳۱۴ انجام شد و نخستین مدیر این اداره فردی فرانسوی به نام موسیو فران بوده است.

وی گفت: در دوران پهلوی بعد از آن‌که صنعت نوغان‌داری تحت نظارت و در انحصار دولت قرار گرفت، مجموعه ساختمان‌های نوغان‌داری تربت‌حیدریه به عنوان یکی از قطب‌های مهم پرورش کرم ابریشم پایه‌ریزی شد.

وی تصریح کرد: این مجموعه شامل ساختمان‌هایی است که به صورت جداگانه در زمینی با وسعت بیش از ۲ هکتار ایجاد و کاربری‌های گوناگونی مانند سالن تولید تخم نوغان و پرورش کرم ابریشم، ساختمان اداری و مدیریت، مهمانسرا و اسکان کارکنان دارد.

محمدی همچنین گفت: از شاخصه‌های معماری این مجموعه که برگرفته از معماری ساختمان‌های شمال ایران است، می‌توان به سبک و گونه معماری کوشک مانند، رعایت قرینه‌سازی، استفاده تمام عیار از آجر در تزیینات و سازه بنا، استفاده از قوس‌های نیم دایره و بیضی شکل و نیز وسعت درخور توجه اشاره کرد.

به گفته وی، در زمین‌های پیرامون این ساختمان نیز توتستان‌هایی برای بهره‌برداری در فصل پرورش کرم ابریشم ایجاد شده است.

وی اظهار کرد: اداره نوغانداری تربت حیدریه اکنون به عنوان تنها نمایندگی اداره توسعه نوغان شرق کشور، ارایه دهنده خدمات و تامین کننده تخم نوغان در سطح استان‌های شرق کشور نظیر استان‌های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی و نیز سیستان و بلوچستان است.

محمدی همچنین گفت: رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تربت‌حیدریه و همچنین شرکت سفیدرود رشت، در تکمیل فرایند ثبت ملی ساختمان تاریخی اداره نوغان‌داری تربت‌حیدریه تلاش بسیاری داشتند که جای تشکر دارد.

شهرستان تربت‌حیدریه با تولید بیش از ۸۰ درصد ابریشم کشور در شهر ملی بایگ و روستای ملی بسک، به‌عنوان پایتخت ابریشم کشور شناخته می‌شود.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) «سعید بی‌ناموس» که بود و چگونه در ساختمان وزرا خودکشی کرد؟
  • «سعید بی‌ناموس» چگونه خودکشی کرد؟‌ + ویدئو | گوشه ای از رعب و وحشت شروری که در ساختمان وزرا فوت کرد
  • بازداشت ۲ مامور قلابی در تهران!
  • بازداشت یک مامور در تهران!
  • افتتاح دومین ایستگاه آتش‌نشانی بانوان کشور در تهران
  • افتتاح دومین ایستگاه آتش‌نشانی بانوان کشور در شرق تهران
  • ممنوعیت ورود به کنگره فلسطین برلین علیه وزیرسابق یونانی
  • ثبت ملی بنای تاریخی اداره «نوغان‌داری» تربت‌حیدریه
  • انتقاد تند افسر اطلاعاتی سابق آمریکا از اسرائیل
  • اعتراضات علیه ممنوعیت کنگره فلسطین در برلین