Web Analytics Made Easy - Statcounter

قرار بود بعد از حاشیه‌های میهمان "زاویه"، هم این برنامه و هم مجری‌اش هر دو در تلویزیون باقی‌ بمانند اما در برنامه جدید، از رحیم‌پور ازغدی خبری نبود. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، برنامه "زاویه" بعد از حواشی‌ که طی این چند روز، اتفاق افتاد، واکنش دولتی‌ها و تلویزیونی‌ها را به دنبال داشت و حتی به عذرخواهی رئیس صداوسیما رسید اما سرانجام وعده‌های مدیر شبکه چهار سیما و برخی از مطالبات مجازی هم کارساز نشد و "زاویه" در قسمت جدید با مجری دیگری روی آنتن رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالیکه مسعود معینی پور مدیر شبکه چهار سیما پیش از این در توئیتی نوشته بود هم زاویه هست هم مجری. با این حال امشب عطاالله بیگدلی اجرای این برنامه را آغاز کرد. 

این مجری جدید درباره غیبت رحیم پور ازغدی گفت او برای ادامه برنامه مذاکراتی کرد و شروطی داشت. این مذاکرات تا قبل برنامه ادامه داشت و در مجموع این توافقات صورت نگرفت. او از من خواست عهده‌دار اجرای برنامه شوم. من مجدد از آقای رحیم پور دعوت می‌کنم اجرای برنامه را برعهده بگیرند.

همه برنامه‌های دهه فجرِ تلویزیون/ فیلم‌های انقلابی با "ماجرای نیمروز" می‌آیندمن بهمن هاشمی هستم...!/ رقابت شبکه‌های تلویزیونی را نمی‌فهمم/ پشیمانند که از ایران رفتند!+ فیلم

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رسانه ملی شبکه چهار تلویزیون رسانه ملی شبکه چهار تلویزیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۷۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح زیست شبانه در استان قم

سرهنگ منوچهر نصیری،جانشین فرماندهی انتظامی استان قم ضمن تشکر از همکاری خوب کسبه و مردم در اجرای طرح زیست شبانه در سال گذشته اظهار کرد: این طرح در سطح استان و با همکاری سایر رده‌های مجری پیگیری خواهد شد.

وی عنوان کرد: با توجه به آسیب‌های ناشی از ترددات ساعات پایانی شب در سطح معابر و خیابان‌های اصلی قم، پلیس به منظور ایجاد نظم و امنیت اجتماعی و نظارت بر تخلفات واحد‌های صنفی که از ساعت ۲۴ به بعد فعالیت داشته، همچنین برخورد با اقداماتی که موجب سلب آرامش و آسایش شهروندان می‌گردد با حضور رده‌های مجری این طرح را اجرا خواهد نمود.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • رفع اتفاقات شبکه آبرسانی روستاهای شهرستان خوی
  • «هفت» از فردا به آنتن بازمی گردد
  • دعوای کارشناسان ضدایرانی روی آنتن زنده! | صدای مجری هم درآمد
  • اجرای طرح زیست شبانه در استان قم
  • افتتاحیه «پژواک» با تقدیر از پدر رادیو/ بخش «وعده صادق» اضافه شود
  • «به افق فلسطین» وایرال می‌شود اما نه به هر قیمتی!/ مخاطب افت نکرد
  • «به افق فلسطین» به عبارتی برنامه جبهه فلسطین بود
  • روایت صادقانه مقاومت و مظلومیت در به افق فلسطین
  • کاهش ۷۰ درصدی خسارات سیل با اجرای عملیات آبخیزداری
  • برنامه «سرزمین شعر» ادامه‌دار شد/ آغاز فصل دوم از خرداد