Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از پیش بینی بارش برف و باران در جاده های ٢٥ استان خبر داد.

سرهنگ احمد شیرانی  در این باره اظهار کرد: بر اساس اخرین پیش بینی های صورت گرفته که بر اساس اطلاعات و اعلام سازمان هواشناسی است، از روز جاری، پنجشنبه ٩ بهمن تا شنبه ١١ بهمن شاهد بارش برف و باران در برخی جاده های کشور خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: این محور ها از جمله جاده های استانهای آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، کردستان، کرمانشاه، قزوین، زنجان، چهارمحال و بختیاری، لرستان، ایلام، البرز، تهران، مازندران، مرکزی، خوزستان، قم، گیلان، سمنان، کهگیلویه و بویراحمد، فارس، یزد، کرمان، خراسان شمالی، خراسان شمالی و خراسان جنوبی است. 


رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: توصیه پلیس این است که با توجه به به لغزندگی جاده ها در حین رانندگی احتیاط و مقررات رانندگی را به صورت کامل رعایت کنند. همچنین حین عبور از جاده های کوهستانی زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند و از عجله و شتاب بی مورد پرهیز کنند.

منبع: ایسنا

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۷۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش‌ها در خراسان شمالی رشد حدود ۳۰ درصدی داشت

به گزارش خبرنگار مهر، سیدعقیل مرتضوی پیش از ظهر سه‌شنبه در نشست خبری با رسانه‌ها که در محل سالن اجتماعات شرکت آب منطقه‌ای خراسان شمالی برگزار شد، اظهار کرد: وضعیت بارش‌ها در خراسان شمالی بسیار مناسب است و نسبت به سال گذشته رشد دو برابری داشت.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان شمالی بیان کرد: از ابتدای سال جاری حدود ۱۲ میلیون مترمکعب آورد آب این بارش‌ها برای سدهای خراسان شمالی بود.

مرتضوی گفت: حدود ۲۳ درصد حجم مخازن سدهای خراسان شمالی آب دارد.

وی با اشاره به آمار ایستگاه‌های شرکت آب منطقه‌ای خراسان شمالی بیان کرد: در سال آبی جدید رشد حدود ۳۰ درصدی بارش‌ها را شاهد بودیم.

کد خبر 6080258

دیگر خبرها

  • توقیف خودرو با بیش از ۵۰ میلیون تومان خلافی
  • لغزندگی جاده‌های جنوبی خراسان رضوی به علت بارش باران
  • نداشتن رانندگی قابل پیش‌بینی، زمینه‌ساز تصادفات است
  • امشب رانندگی در جاده‌های استان کرمان خطرناک است
  • بارش‌ها در خراسان شمالی رشد حدود ۳۰ درصدی داشت
  • (ویدئو) فروریختن یک جاده در العین امارات در اثر بارش باران
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین / بارش باران در بعضی محورهای مواصلاتی
  • طرح مهم عمرانی خراسان شمالی در بودجه ۱۴۰۳ اعتبار گرفت
  • ۹ طرح مهم عمرانی خراسان شمالی در بودجه ۱۴۰۳ اعتبار گرفت
  • طرح انتقال آب‌های زیرزمینی خراسان شمالی چهار هزار میلیارد ریال اعتبار گرفت