Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-18@11:00:55 GMT

چهار ایرانی نامزد لژیونر هفته آسیا/عکس+لینک

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۲۷۲۵۰

چهار ایرانی نامزد لژیونر هفته آسیا/عکس+لینک

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا نامزدهای بهترین لژیونر هفته قاره کهن را اعلام کرد که ۴ لژیونر ایرانی در میان این لیست نامزدها حضور داشتند.

 ۴ ایرانی نامزد کسب عنوان بهترین لژیونر آسیایی هفته عبارتند از: رضا قوچان نژاد مهاجم زووله هلند، مهدی طارمی مهاجم پورتو، علیرضا بیرانوند دروازه بان آنتورپ و میلاد محمدی مدافع خنت بلژیک هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هواداران فوتبال می توانند برای رای دادن به این بازیکنان ایرانی به اینجا (کلیک) کنند.

کد خبر 1480689

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: لژیونر فوتبال مهدی طارمی رضا قوچان نژاد علیرضا بیرانوند میلاد محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۷۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش خیره‌کننده: ستاره چلسی به هالند رسید

به گزارش "ورزش سه"، چلسی شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و سوم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه استمفوردبریج روبروی اورتون به میدان رفت و در یک بازی تماشایی و به یاد ماندنی موفق شد این تیم را با نتیجه پر گل 0-6 شکست دهد.

پالمر ستاره بی چون و چرای تیمش در این بازی بود و موفق شد چهار گل از پنج گل تیمش را به ثمر برساند و نقش مهمی را در کسب سه امتیاز ارزشمند این بازی ایفا کند و علاوه بر این توانست یک رکورد شخصی را هم به نام خودش ثبت کند که اهمیت بسیاری برای او خواهد داشت. 

این ستاره جوان انگلیسی با چهار گلی که در بازی شب گذشته به ثمر رساند به هالند در صدر جدول بهترین گلزنان حال حاضر لیگ برتر رسید و در کنار او رقابت سختی را برای کسب جایزه کفش طلایی که به بهترین گلزن هر فصل اهدا خواهد شد می‌جنگد. 

هالند و پالمر با 20 گل زده در صدر این جدول قرار دارند، اولی واتکینز از چلسی با 19 گل دوم است و محمد صلاح هم با 17 گل زده در این فصل در جایگاه سوم قرار دارد.»

دیگر خبرها

  • کارگردانی که هرچه ساخت ماندگار شد + فیلم
  • تقابل لژیونر جوان ایران و آلمیدا (عکس)
  • گل زیبای لژیونر گیلانی در لیگ فوتبال امارات
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و نساجی آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • خیز الهلال برای ثبت رکورد تاریخی در آسیا و جهان
  • طارمی جزو 10 لژیونر برتر هفته آسیا
  • مهدی طارمی جزو ۱۰ لژیونر برتر هفته آسیا
  • لژیونر ایرانی در آستانه فینالیست شدن
  • درخشش خیره‌کننده: ستاره چلسی به هالند رسید
  • دوست دارم لژیونر شوم/ در هر بازی بهترین عملکردم را خواهم داشت