Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، با توجه به برگزاری کنگره ۱۷ هزار زن شهیده و جانباز و ایثارگر به مناسبت بزرگداشت مقام زنان ایثارگر که اسوه‌های صبر و مقاومت هستند و مقارن با میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد با همراهی مسئول حراست و جمعی از مسئولان با خانواده شهدا و جانبازان شبکه دیدار و گفتگو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر بهزاد مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد اظهار کرد: خانواده شهدا، آزادگان، جانبازان و ایثارگران بزرگترین یادگاران دفاع مقدس هستند و تجلیل، تکریم و سرکشی از آنان رشادت‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان دفاع مقدس را برای مسئولان یادآوری می‌کند.

بهزاد افزود: امروزه آرامش و امنیت و عدالت و اقتدار ملی را مدیون خون شهیدان و فداکاری جانبازان و ایثار گران هستیم که تاکنون در راه اسلام از هیچ کوشش فروگذاری نکرده و همیشه در صحنه هستند.

این مقام مسئول اضافه کرد: فرهنگ ایثار و شهادت در متن زندگی ما قرار دارد و جامعه‌ای که ایثار در آن وجود داشته باشد می‌تواند به پیروزی و سربلندی دست یابد و ایثار باید در همه سطوح جامعه و در ابعاد گوناگون معنا پیدا کند.

از خانواده‌های شهیده شرمین میکائیلی، خواهر جانباز آمینه عبدالهی و شهیده سنور حسینی با ارائه لوح تقدیر و هدایایی تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام / س خ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خانواده شهدا ایثارگران و جانبازان میلاد حضرت زهرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۷۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکثریت پرسنل بنیاد شهید به دلیل عدم آشنایی با مشکلات ایثارگران، جانبازان و آزادگان، ناکارآمدند

آفتاب‌‌نیوز :

رضا شرفخانی دبیر کل کانون کهنه سربازان جنگ ایران و عراق در مصاحبه خبرنگار با آفتاب نیوز گفت: عدم تطابق رشد بی رویه تعداد شاغلین بنیاد با وظایف و اموری که باید انجام پذیرد، یکی از عوامل اصلی عدم رسیدگی شایسته به امور ارباب رجوع است.

وی افزود: اکثر پرسنل پرشمار بنیاد به دلیل عدم آشنایی و قرابت با روحیات و مشکلات جانبازان و آزادگان و نداشتن تخصص لازم، ناکارامد بوده و فقط از بودجه بنیاد ارتزاق می‌کنند. در صورتی که این بودجه می‌تواند صرف حل معضلات این جامعه شریف باشد. این به نحوی است که شاغلین پرشمار غیر متخصص با مراجعه ایثارگران به بنیاد، تنها نقش یک اپراتور را ایفا و توان حل مشکلات جامعه هدف را ندارند.

وی اذعان کرد: به دلایل مطرح شده معلولین، مجروحین و آزادگان جنگ تحمیلی خواستار منفک شدن کامل از بنیاد شهید و امور ایثارگران و تجمیع در قالب انجمن یا سازمان مستقل کهنه سربازان وطن، ذیل وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح و با حضور موثر نمایندگان انجمن کهنه سربازان وطن، قرار گیریم. چون ما مدافع وطن، ناموس و مرز‌های مقدس و تمامیت ارضی کشور در زمان جنگ تحت فرمان و زیرمجموعه وزارت دفاع بوده ایم.

شرفخانی گفت: بار دیگر بر این حق مشهود، قانونی، غیر قابل کتمان و پیشرانه اقتصاد کل کشور (غرامات جنگ) به فضل خداوند منان و اراده و خواست قاطبه بزرگ آسیب دیدگان جنگ تحمیلی (کهنه سربازان وطن) تاکید نموده و تا رسیدن به هدف غائی خویش از پای نخواهیم نشست. وقت آن رسیده تا همه آنان که در صدد ایجاد موانع و کاشتنن بذر ناامیدی در دل‌ها و اراده‌های آهنین جامعه بزرگ ایثارگران و جانبازان بودند نا امید شوند.

دیگر خبرها

  • اکثر پرسنل بنیاد شهید به دلیل عدم آشنایی با مشکلات ایثارگران، جانبازان و آزادگان، ناکارآمدند
  • اکثریت پرسنل بنیاد شهید به دلیل عدم آشنایی با مشکلات ایثارگران، جانبازان و آزادگان، ناکارآمدند
  • شناسایی ۱۴ شهید غریب اسارت در خراسان شمالی
  • برگزاری جشنواره‌های ورزشی در راستای ترویج فرهنگ شهدا
  • ارائه خدمات درمانی در راستای برنامه‌های نظام سلامت
  • تجلیل از مدافعان امنیت و اقتدار کشور در مهاباد
  • تجلیل از خانواده شهدای ورزشکار فارس
  • تجلیل از خانواده شهدا حومه غربی دیشموک
  • جزییات افزایش حقوق خانواده شهدا و جانبازان نیرو‌های مسلح
  • جزییات افزایش حقوق خانواده شهدا و جانبازان نیروهای مسلح