Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- بازیکن تیم فوتسال بازارهای کوثر اصفهان با رد بروز اختلاف در تمرینات تیمش گفت: مشخص نیست بعضی از دوستان به دنبال چه اهدافی هستند که این اخبار دروغ را رسانه‌ای می‌کنند. - اخبار استانها -

مسعود گیاهچیان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، درباره وضعیت تیمش برای دیدار با مس سونگون در هفته نهم لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: خوشبختانه پس از بازی برابر راگا تهران توانستیم دوباره به مرحله آمادگی برسیم و هم‌اکنون با برنامه کادرفنی خود را برای بازی مقابل مس سونگون مهیا می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد:  چون ما تمرینات اول فصل را از دست داده بودیم با صلاحدید کادرفنی پس بازی با راگا بلافاصله تمرینات خود را آغاز کردیم و تنها روز چهارشنبه استراحت داشتیم و مجدداً تمرینات خود را زیرنظر کادرفنی پیگیری می‌کنیم.

روایت تصویری تسنیم از دیدار تیم‌های راگا تهران و بازارهای روز کوثر اصفهان‌مربی تیم بازارهای کوثر اصفهان: هر تیمی بیشتر به داور اعتراض کند برنده استبازیکن تیم بازارهای کوثر اصفهان: بازی برابر راگا 6 امتیازی است/ حریف دست و پا بسته‌ای نداریم

بازیکن تیم فوتسال بازارهای کوثر اصفهان درباره اخبار منتشرشده از سوی برخی رسانه مبنی بر بروز اختلاف در تمرینات تیمش افزود: مشخص نیست بعضی از دوستان به دنبال چه اهدافی هستند که این اخبار دروغ را رسانه‌ای می‌کنند، در صورتی که هیچ‌گونه درگیری یا اختلافی در تمرینات به وجود نیامده و خوشبختانه تیم ما در آمادگی روحی خوبی به سر می‌برد.

به گزارش تسنیم، تیم فوتسال بازارهای روز کوثر اصفهان که نخستین فصل حضور خود در لیگ برتر را تجربه می‌کند با 7 امتیاز در رده پنجم جدول گروه «ب» این رقابت‌ها قرار دارد.

این تیم روز جمعه 17 بهمن ماه و در چارچوب هفته نهم لیگ برتر در اصفهان میزبان مس سونگون تیم دوم جدول رده‌بندی است.

انتهای پیام/165/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بازارهای کوثر اصفهان تیم فوتسال مس سونگون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۷۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تمرینات نرم و سبک ستاره مصدوم استقلال

به گزارش "ورزش سه"، تمرینات استقلال در سال جدید همچنان ادامه دارد. آبی پوشان برای از سرگیری مسابقات خود در لیگ برتر آماده می‌شوند. جایی که آنها باید هجدهم فروردین در استادیوم آزادی تهران به مصاف مس رفسنجان بروند.

یکی از نفراتی که این روزها پا به پای سایر بازیکنان در تمرینات حضور دارد، کوین یامگا است. ستاره فرانسوی این تیم که در یکی از تمرینات آبی پوشان و پس از برخورد استوک‌های امید حامدی فر با چشمش دچار آسیب دیدگی شدیدی شد و تا پایان فصل نمی‌تواند برای تیمش به میدان برود.

یامگا این روزها در تمرینات استقلال حضور یافته ولی او تحت نظر کادر پزشکی تیم و با شدیدترین تمهیدات لازم در حال انجام تمرینات بدنی خود است تا بتواند همچنان آمادگی جسمانی اش را حفظ کند.

گفته می‌شود که یامگا زیر نظر پزشکان و مربیان استقلال در حال انجام تمرینات پایین تنه است و او باید به شدت مراقب باشد که هیچ فشاری روی چشمانش وارد نشود و به همین دلیل این بازیکن با احتیاط زیاد در حال آماده سازی خود است.

عمل‌های جراحی صورت گرفته به روی این بازیکن با موفقیت پیش رفتند و او امید زیادی دارد که بتواند از فصل بعد به میادین بازگردد با این حال او باید منتظر نظر نهایی پزشکان حاذق بماند تا بتواند مجوز بازگشت به ترکیب تیم را به دست بیاورد.

دیگر خبرها

  • بازگشت ملی‌پوشان استقلال به اردو؛ آماده‌باش برای نبرد با مس
  • آغاز تمرینات نرم و سبک ستاره مصدوم استقلال
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • حسین نژاد همچنان دور از بازیکنان/ یوسفی غایب دیدار با تراکتور
  • پای شکسته در دست جهانبخش! (عکس)
  • تمرینات آماده سازی تایسون فیوری با پدرش پیش از جدال با اولکساندر اوسیک در عربستان / فیلم
  • برد ناپلئونی سونگونی‌ها در اولین بازی سال
  • شکست تیم فوتسال افغانستان دربرابر تایلند
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۸ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۷ فروردین ۱۴۰۳ + جدول