Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیما سادات لاری روز چهارشنبه در گفت‌ وگو با خبرنگار سلامت ایرنا درباره ارائه پیشنهاد ممنوعیت تردد بین شهری در تعطیلات ۲۲ بهمن افزود: این پیشنهاد از طرف وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در کمیته امنیتی و اجتماعی ستاد ملی مقابله با کرونا مطرح شده و باید در ستاد ملی مقابله با کرونا تایید و تصویب شود.

وی ادامه داد: یکی از نگرانی‌های وزارت بهداشت در هفته‌های اخیر، سفرهای انجام شده به استان‌های شمالی و جنوبی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرچند وضعیت بسیاری از شهرها زرد شده، اما این وضعیت به شدت شکننده است و به راحتی به وضعیت نارنجی یا قرمز تبدیل می‌شود.

معاون وزیر بهداشت بیان کرد: همکاری و همراهی مردم در هفته‌های گذشته بسیار خوب بوده، اما در هفته اخیر برخی افراد نسبت به وضعیت شیوع ویروس کرونا دچار عادی انگاری شرایط شده‌اند.

لاری افزود: توصیه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همچنان رعایت حداکثری پروتکل‌های بهداشتی، فاصله گذاری فیزیکی، استفاده از ماسک و جلوگیری از شرکت در دورهمی‌ها و تجمعات است.

سخنگوی وزارت بهداشت اظهار کرد: ویروس کرونا همچنان در کشور وجود دارد و از بین نرفته و ضعیف‌تر نشده است، بنابراین سفر به استان‌های شمالی یا جنوبی در این شرایط به هیچ عنوان توجیه ندارد و نباید اتفاق بیفتد و امیدواریم ستاد ملی مقابله با کرونا نیز در این زمینه تصمیم قاطعی بگیرد.

برچسب‌ها کرونا ویروس کرونا سیما سادات لاری فاصله گذاری اجتماعی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا ویروس کرونا سیما سادات لاری کرونا ویروس کرونا سیما سادات لاری فاصله گذاری اجتماعی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی اخبار کنکور وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۷۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ خانه بهداشت روستایی در گرمسار افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی سمنان، صبح پنجشنبه با حضور معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در گرمسار در قالب سفر دولت سیزدهم به استان سمنان دو باب خانه بهداشت افتتاح شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان گرمسار درباره جزئیات این طرح بیان کرد: این خانه‌های بهداشت در زمینی به مساحت ۱۰۰ متر مربع با اعتبار هر خانه ۱۲ میلیارد ریال افتتاح شد.

بهرام قدس افزود: تمام خدمات بهداشتی و درمانی به خانوار تحت پوشش این مناطق ارائه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه امکانات اولیه برای ارائه خدمات کنترل بهداشت و سلامت مادران باردار و امکانات لازم برای واکسیناسیون اطفال نیز در این خانه‌های بهداشت قرار دارد، گفت: یک روز در هفته پزشک عمومی برای ویزیت رایگان اهالی روستا نیز در خانه بهداشت مستقر هستند.

کد خبر 6081801

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در محورهای مواصلاتی مازندران
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • ۲ خانه بهداشت روستایی در گرمسار افتتاح شد
  • محدودیت ترافیکی در راه‌های مازندران
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در راه های مازندران
  • اعمال محدودیت‌ ترافیکی پایان هفته در محورهای شمالی
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های شمال
  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در سنندج