Web Analytics Made Easy - Statcounter

وریا محمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ساعات نخستین بامداد پنج شنبه یک دستگاه خودرو سواری پژو ۲۰۶ به دلیل سرعت زیاد و خواب آلودگی و عدم توانایی در کنترل خودرو از مسیر اصلی منحرف شده و با گاردریل ها برخورد کرد.

وی افزود: در این حادثه دستگاه خودرو پژو ۲۰۶ به دلیل شدت برخورد با گارد ریل‌ها به بدنه خودرو با آسیب بسیار مواجه شده و بخشی از گاردریل ها هم به داخل اتاق خودرو فرو رفته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدی خاطرنشان کرد: در این حادثه ناگواری راننده خواب آلود با سرعت بسیار بالا به گاردریل برخورد کرده و گارد ریل‌ها با شکافتن بدنه خودرو و برخورد با راننده موجب مرگ وی شدند.

کد خبر 5133026

منبع: مهر

کلیدواژه: سانحه تصادف تصادفات رانندگی شهرستان دهگلان ویروس کرونا دهه فجر گرگان آمار کرونا بوشهر شیراز کرمانشاه شهرستان کرج شهرکرد شیوع کرونا آلودگی هوا اردبیل مجلس شورای اسلامی بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۸۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) لینگشی L؛ وقتی هوندا و دانگ فنگ اتصال برقرار می‌کنند!

لینگشی ال اولین محصول این خانواده چینی/ژاپنی است که در کلاس سدان عرضه می‌شود. طراحی بدنه این خودرو یک کلاس هندسه تمام عیار است، زیرا هر جای بدنه را که نگاه کنید زوایا و خطوط تند و تیزی را مشاهده می‌کنید.

به گزارش عصر ایران، سال گذشته هوندا و دانگ فنگ همکاری‌های جدیدی را در راستای معرفی یک برند الکتریکی جدید برای بازار چین آغاز کردند تا لینگشی شکل بگیرد. اکنون این تلاش‌ها به ثمر نشسته و از مرحله مفهومی عبور کرده است، زیرا لینگشی آماده ورود به بازار چین شده است.

لینگشی ال اولین محصول این خانواده چینی/ژاپنی است که در کلاس سدان عرضه می‌شود. طراحی بدنه این خودرو یک کلاس هندسه تمام عیار است، زیرا هر جای بدنه را که نگاه کنید زوایا و خطوط تند و تیزی را مشاهده می‌کنید.

داخل کابین نیز طراحی فناورانه و رادیکالی از همین نظر دارد. تمامی کنسول اصلی جلو به نمایشگر‌های دیجیتال اختصاص یافته است. مجموعا ۵ نمایشگر در این قسمت جانمایی شده که ۲ نمایشگر در طرفین مربوط به نمایش اطلاعات آینه‌های جانبی دیجیتال لینگشی ال است.

اطلاعات پیشرانه الکتریکی و جزئیات بیشتر در آینده نزدیک منتشر خواهد شد. اما منابع غیر رسمی از تک موتور الکتریکی ۲۱۵ اسب بخاری برای آن خبر داده اند. ابعاد خودرو نیز ۴۸۳۰ میلیمتر در طول، ۱۸۴۵ میلیمتر در عرض، ۱۵۰۳ میلیمتر در ارتفاع و ۲۷۳۱ میلیمتر در فاصله بین محور‌ها مورد اشاره قرار گرفته است.

لینگشی ال

دیگر خبرها

  • چگونه می‌توان قهوه نوشید و بی‌خواب نشد؟
  • راننده ضارب دانش‌آموزان آملی دستگیر شد / دادستان آمل تشریح کرد
  • (ویدئو) با این نوآوری بیمه بدنه دیگر معنایی نخواهد داشت!
  • با این نوآوری بیمه بدنه دیگر معنایی نخواهد داشت!/فیلم
  • برخورد مرگبار جرثقیل نیسان با عابر پیاده
  • واژگونی تانکر روغن به دلیل خواب‌آلودگی راننده
  • برخورد شدید جرثقیل نیسان با عابر پیاده حادثه ساز شد
  • ۵ مصدوم بر اثر برخورد خودرو با گاردریل در آزاد راه قزوین - رشت
  • تصادف در محور بروجن به لردگان دو فوتی برجای گذاشت
  • (عکس) لینگشی L؛ وقتی هوندا و دانگ فنگ اتصال برقرار می‌کنند!