Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام بشکانی کارشناس مسائل مذهبی هدف تشیع انگلیسی را جلوگیری از شکل‌گیری مدیریت امامتی و ولایتی در دنیا مطرح کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام علی‌اکبر بشکانی در گفتگو با یزدرسا، با اشاره به ساخت فیلم بانوی بهشت توسط جریان تشیع انگلیسی، گفت: هدف این جریان به‌این‌علت است که تنها مکتبی که توانسته اسلام را به‌صورت حاکمیت سیاسی و چالش مدیریتی در سطح بین‌الملل مطرح کند تنها انقلاب اسلامی و اهل‌بیت (ع) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه بهاباد این مدل مطرح شده در جهان به‌صورت جدید و نو فعالیت خود را از دهه‌های گذشته در سطح جهان آغاز کرده است، گفت: این مکتب اسلامی در تمام زمینه‌های علمی، اقتصادی و غیره حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد پس دشمنان برای اینکه آن را ناکارآمد جلوه دهند به دنبال تحریف اسلام از 1400 سال قبل تاکنون بوده‌اند.

وی با بیان اینکه دنیای امروز دنیای رصدها است، اظهار داشت: آنها محاسبه و رصد می‌کنند و می‌بینند که جمهوری اسلامی برخلاف بسیاری از کشورهای اسلامی چه نقش اثرگذاری در سطح جهان دارد و به همین دلیل این‌گونه مسائل چالشی را برپا می‌کنند چون جمهوری اسلامی حرف نو سیاسی در مدیریت انسان‌ها در دنیا را برگرفته از اندیشه اهل‌بیت (ع) که 1400 سال روی آن کارشده را مطرح کرده است.

این کارشناس دینی اضافه کرد: امام خمینی (ره) در سال 45 که شاید کسی تا آن زمان به کره ماه نرفته بود، بحثی را با این عنوان مطرح کردند که اگر روزی انسان‌ها به کره ماه رفتند انسان‌های دیگری به‌مانند خود ما مشاهده کردند، تمام حقوق شرعی آنها باید رعایت شود. دینی که مرجع و فقیه آن این‌چنین مباحث جدیدی را برای اداره بشریت مطرح می‌کند آیا این دین و مکتب را می‌توان در جای دیگر یافت؟

بشکانی اضافه کرد: اگر جریان تشیع انگلیسی امام حسین (ع)، حضرت فاطمه زهرا (س) و دیگر ائمه اطهار را زیر سؤال می‌برند به این خاطر است که پروسه اصلی مدیریت امامتی و ولایتی در دنیا توسط دین مبین اسلام شکل نگیرد که آن‌هم به لطف خدای متعال در حال شکل گرفتن است.

امام جمعه بهاباد خاطرنشان کرد: فرقه شیعه انگلیسی با تولید این فیلم‌ها به دنبال این نیست که مسئله جدید علمی را مطرح کند بلکه هدف آن مغشوش کردن جو و تاریک کردن افق‌ها است و از بین بردن حقایق است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: تشیع انگلیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۸۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار جمعی از دیپلماتهای وزارت امور خارجه با دکتر ولایتی

جمعی از دیپلماتهای وزارت امور خارجه امروز با علی اکبر ولایتی دیدار کردند.

 

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • ادعای یک نشریه انگلیسی : بایدن در حال بررسی گزینه احیای برجام است
  • قرآن منبع اصلی علوم انسانی اسلامی است
  • توماس مولر: رئال مادرید و بایرن مونیخ یکی از بزرگترین بازی‌های فوتبال دنیاست
  • عکس/ دیدار جمعی از دیپلماتهای وزارت امور خارجه با دکتر ولایتی
  • دیدار جمعی از دیپلماتهای وزارت امور خارجه با دکتر ولایتی
  • دیدار رئیس و معاونین دانشگاه آزاد اسلامی با دکتر ولایتی
  • تلاش مدیریت شهری اصفهان برای تسریع در حرکت وسایل حمل‌ونقل عمومی در شهر
  • نماهنگ «ما می آییم» با زبان انگلیسی در فضای مجازی فارس اکران شد
  • مخالفت وهابیت با همه مسلمانان است نه تنها تشیع/ چرا بن‌باز به مدینه نرفت
  • بصیرت و آینده نگری امام خمینی (ره) برای برای جلوگیری از انحلال ارتش + فیلم