Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، تفاهم نامه سه جانبه ای با محوریت شناسایی و ساخت مسکن برای خانواده‌های دارای ۲ توانجوی تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد با حضور  باباپور مدیرکل بنیاد مسکن، صحاف مدیرکل بهزیستی و  کلامی مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی به امضا رسید.

باباپور مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی در این جلسه با اشاره به خدمات ارائه شده به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی استان آذربایجان شرقی در روستا‌ها گفت: این بنیاد خدمات خود را در قالب اجرای طرح ویژه بهسازی و نوسازی مسکن روستایی، مسکن محرومان، مسکن ایتام، مسکن خانواده‌های دارای حداقل ۲ عضو توانجو به افراد تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد ارائه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باباپور با اشاره به تعامل این اداره کل با بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی افزود: پرداخت بیش از ۱۴۰ میلیارد ریال کمک بلاعوض و ۵۰۰ میلیون ریال وام روستایی با کارمزد پنج درصد در قالب برنامه جامع تامین مسکن اقشار کم درآمد، نمونه بارز تعامل مطلوب بین سه دستگاه حمایتی و خدماتی است.

او با بیان اینکه لازمه هرگونه برنامه ریزی برای اجرای طرح‌های آتی نیازمند داشتن آمار و اطلاعات از جامعه هدف است، گفت: جمع بندی و تهیه آمار دقیق از جامعه هدف دو نهاد کمیته امداد و بهزیستی و ارائه آن به بنیاد مسکن می‌تواند در برنامه‌های آتی و پیگیری جذب اعتبارات مورد نیاز موثر و کارساز باشد.

 صحاف مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی نیز در این جلسه با قدردانی از اقدامات و خدمات بنیاد مسکن استان در حوزه‌های مختلف برای افراد تحت پوشش بهزیستی گفت: با توجه به اینکه مسکن از مهمترین دغدغه‌های افراد تحت پوشش بهزیستی است، این اداره کل آماده همکاری همه جانبه با بنیاد مسکن برای تامین مسکن جامعه هدف بهزیستی است.

 کلامی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان آذربایجان شرقی نیز گفت: خدمات بنیاد مسکن استان برکتی برای خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد است که با تلاش مدیران بنیاد مسکن استان و شهرستان ها، مددجویان تحت پوشش کمیته امداد استان از این خدمات برخوردار هستند.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امضای تفاهم نامه ساخت مسکن تحت پوشش بهزیستی آذربایجان شرقی کمیته امداد بنیاد مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۸۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است

مدیرکل کمیته امداد امام خراسان رضوی در سفر به شهرستان رشتخوار، ضمن بازدید از پروژه اشتغال و یکی از مراکز نیکوکاری بر توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت تاکید کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، به نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، رضا سلم آبادی در سفر به شهرستان رشتخوار ضمن دیدار با امام جمعه و فرماندار، از یک طرح اشتغال، مرکز نیکوکاری و منزل مددجویی بازدید کرد.

وی با ارائه گزارش عملکرد کمیته امداد استان در دیدار با امام جمعه و فرماندار گفت: توانمندسازی مددجویان از اهداف اصلی کمیته امداد است و خط و راه ما بیانات مقام‌معظم رهبری است.

سلم‌آبادی با بیان اینکه مراکز نیکوکاری تحت نظارت کمیته امداد هستند، افزود: لازم است مراکز در کمک به نیازمندان هم‌افزایی بیشتری با کمیته امداد داشته باشند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی تصریح کرد: با توجه به اینکه توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است، نیازمند یاری فرمانداری در بحث اشتغال و مسکن مددجویان و همکاری بانک‌ها جهت پرداخت تسهیلات هستیم.

وی در دیدار با امام جمعه شهرستان درخواست کرد امامان جمعه در شهرستان‌ها در کارهای فرهنگی با کمیته امداد همکاری بیشتری داشته باشند.

در ادامه محمد عباسی، رئیس کمیته امداد شهرستان رشتخوار گزارشی از عملکرد این اداره در شهرستان و مشکلات و موانع موجود ارائه کرد.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • امضای تفاهم نامه طرح فیبر نوری در بیرجند
  • امضای تفاهم‌نامه اجرای طرح فیبر نوری در شهر بیرجند
  • تامین زمین ویلایی در روستاها برای متقاضیان نهضت ملی مسکن شهرها 
  • بررسی موانع و چالش‌های تامین مسکن نیروهای مسلح در آذربایجان شرقی
  • توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است
  • تخصیص اعتبار برای مسکن نیرو‌های مسلح
  • اعتبار هشت هزار میلیاردی برای مسکن نیرو‌های مسلح
  • دیدار رئیس بنیاد مسکن کشور با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی
  • ماجرای «خبر خوش» برای مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد چیست؟
  • امضای تفاهم نامه همکاری حوزه هنری و اداره کل تعاون خراسان رضوی