Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور از مغفول مانده دوره‌های آموزشی کوتاه مدت انتقاد کرد و افزود: آموزش‌های کوتاه مدت باید در دستور کار مراکز علمی کاربردی باشد و مراکز با دستگاه‌ها و نهادها برای آموزش‌های کوتاه مدت رایزنی‌ کنند.

دکتر"محمدحسن امید" امروز نهم بهمن‌ماه در دیدار با مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: مرکز علمی‌ کاربردی هواپیمایی ماهان یکی از مراکز استاندارد ما و مرکز علمی کاربردی جمعیت هلال احمر نیز جزو مراکز خوب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: باید مراکز علمی کاربردی نیازسنجی در مناطق خود انجام دهند و رشته‌های را در سه سطح مختلف براساس این ظرفیت‌سنجی‌ها به ما اعلام کنند تا مرکز با راه‌اندازی آن رشته ها موافقت کنیم.

رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور از مغفول ماندن دوره‌های آموزشی کوتاه مدت انتقاد کرد و افزود: باید آموزش‌های کوتاه مدت در دستور کار مراکز علمی کاربردی باشد و مراکز با دستگاه‌ها و نهادها برای آموزش‌های کوتاه مدت رایزنی‌های کنند ضمن اینکه در برگزاری دوره‌های کوتاه مدت هیچگونه محدودیتی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه کیفیت سرلوحه کار دانشگاه جامع علمی کاربردی دانست و تاکید کرد: دوره‌هایی که در مراکز علمی کاربردی برگزار می‌شود باید کیفیت لازم را داشته باشند.

به گزارش ایسنا، "رضا فلاح" مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان نیز در این جلسه گفت: نجات جان انسان مهمترین ماموریت جمعیت هلال احمر است لذا تلاش می کنیم سطح آموزش در زمینه امداد و نجار را بالا ببریم.

وی ایجاد خانه‌های هلال در روستاهای کمتر توسعه یافته را یکی از اقدامات جمعیت هلال احمر در راستای کاهش زمان امداد و نجات دانست و بیان کرد: رشته‌های توانبخشی باید در دانشگاه‌های استان کرمان راه‌اندازی شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان اظهار کرد: داوطلبان جمعیت هلال احمر در مناطق کم برخوردار حضور دارند و به آموزش مردم می‌پردازند تا شعار هر خانه یک امدادگر محقق شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی دانشگاهی آموزش های کوتاه مدت مراکز علمی کاربردی جمعیت هلال احمر استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۸۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش‌های مرتبط با آبزیان در استان بوشهر گسترش می‌یابد

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی تنگستانی ظهر چهارشنبه در حاشیه دوره آموزشی ممیزی رسمی از مراکز فرآوری آبزیان در بوشهر اظهار کرد: توسعه برنامه‌های آموزشی را به عنوان یک اولویت مهم در دستور کار داریم.

مدیر کل دامپزشکی استان بوشهر گفت: سازمان دامپزشکی کشور طی برنامه‌هایی مدون قصد دارد با تجهیز تیم‌های ممیزی در استان‌ها روند تولید و فعالیت‌های اقتصادی را تسریع داده و با رفع موانع در جهت پیشبرد اهداف جهش تولید پیشگام باشد.

تنگستانی افزود: با توجه به پتانسیل استان بوشهر در زمینه آبزی پروری و تعدد کارگاه‌های فرآوری این آمادگی را داریم در برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی در این زمینه در خدمت همکاران باشیم.

دوره آموزشی ممیزی رسمی از مراکز فرآوری آبزیان با حضور مدیر کل دفتر نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی سازمان دامپزشکی کشور و همچنین کارشناسان دفتر نظارت بر بهداشت عمومی سازمان دامپزشکی کشور و استان‌های گلستان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان و خوزستان به میزبانی استان بوشهر آغاز شد.

کد خبر 6087566

دیگر خبرها

  • توسعه همکاریهای موسسات آموزش عالی با فرمانداری ارومیه
  • ۱۱ استان کشور متأثر از سیل و آبگرفتگی / امدادرسانی نیرو‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر به بیش از ۱۳۰۰ نفر
  • آموزش‌های مرتبط با آبزیان در استان بوشهر گسترش می‌یابد
  • استقرار مراکز آموزشی فنی و حرفه‌ای در جوار مجموعه های صنعتی
  • فرهنگ داوطلبی را به مردم آموزش دهیم/ ارائه خدمات باید منجر به توانمندسازی نیازمندان شود
  • ضرورت آموزش فرهنگ داوطلبی به مردم
  • لزوم بسترسازی برای حضور حداکثری نوجوانان در دوره‌های امدادگری
  • برگزاری آزمون منطقه‌ای کسب درجه ایثار در استان مرکزی
  • تحقق ۱۱۰ درصدی پویش درختکاری به همت اعضای جوان هلال احمر خراسان جنوبی
  • روزهای هفته هلال احمر نامگذاری شد