Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@15:17:55 GMT

خوزستان از فردا بارانی می شود

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۲۸۹۵۴

خوزستان از فردا بارانی می شود

محمد سبزه زاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر بیان کرد: در بررسی نقشه‌های پیش‌یابی از امروز با تأثیر سامانه ناپایدار به تدریج افزایش ابر و بارش‌های پراکنده همراه با تندباد لحظه‌ای و وزش باد شدید در استان آغاز می‌شود.

وی افزود: سپس با تقویت این سامانه از فردا تا اواخر روز شنبه شاهد رگبار و رعد و برق، تندبادهای لحظه‌ای، وزش باد شدید، بارش برف در ارتفاعات و احتمال ریزش تگرگ در مناطق شمال، شمال شرق و شرق استان خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سبزه زاری با بیان اینکه بارش در بقیه مناطق استان با شدت کمتر و به صورت نقطه‌ای پیش‌بینی می‌شود، خبر داد: از امروز در شهرهای آبادان و بستان و نواحی از مرکز استان در ساعاتی از بعد از ظهر به علت وزش باد شدید احتمال برخاستن گرد و خاک وجود دارد.

مدیرکل هواشناسی استان خوزستان اظهار کرد: از امروز تا روز یکشنبه شمال خلیج فارس مواج و در بعضی ساعات همراه با رگبار و رعد و برق خواهد بود.

وی گفت: در شبانه‌روز گذشته اهواز و بستان با ۲۵.۷ و ایذه با ۲.۵ درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط گزارش شده‌اند؛ در شبانه‌روز گذشته حداکثر دمای اهواز به ۲۵.۷ و حداقل به ۶.۹ درجه سانتی‌گراد رسیده است.

کد خبر 5133052

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد سبزه زاری هواشناسی خوزستان سامانه بارشی تغییرات جوی ویروس کرونا دهه فجر گرگان آمار کرونا بوشهر شیراز کرمانشاه شهرستان کرج شهرکرد شیوع کرونا آلودگی هوا اردبیل مجلس شورای اسلامی سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۸۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رگبار باران و تگرگ در این مناطق؛ کاهش دمای هوا از فردا

سازمان هواشناسی آخرین پیش‌بینی‌ها را از وضعیت جوی کشور طی ۵ روز آینده اعلام کرد.

به گزارش همشهری آنلاین، سه‌شنبه دامنه بارش‌ها ـ علاوه بر مناطق ذکرشده ـ شمال شرق را نیز دربر می‌گیرد.

چهارشنبه بارش در شمال غرب و غرب پایان می‌یابد، ولی در سایر مناطق ذکر شده و در سیستان و بلوچستان و برخی نقاط هرمزگان بارش تداوم دارد.

سامانه بارشی پنجشنبه در شمال شرق، شرق و جنوب شرق کشور فعال خواهد بود.

دوشنبه و سه‌شنبه در نوار شمالی کشور کاهش نسبی دما رخ خواهد داد و دریای خزر نیز در این مدت مواج است.

دیگر خبرها

  • تهران تا فردا بارانی است
  • آغاز موج‌های بارشی جدید/ وقوع بارش‌های شدید در تمام نقاط کشور
  • وزش باد و بارندگی شدید برای امروز عصر و کاهش ۱۰ درجه دما برای فردا در قم
  • تداوم بارش‌ها تا چهارشنبه در ارتفاعات استان
  • تداوم بارش های پراکنده و وزش باد در برخی مناطق خوزستان
  • آغاز بارش‌ها در کشور از امروز | بارش‌ شدید در تهران و ۷ استان | کاهش دما در این مناطق از فردا
  • وزش باد شدید در چهارمحال و بختیاری
  • هشدار نارنجی؛ رگبار شدید باران از فردا شروع می شود
  • بارش پراکنده باران همراه با وزش باد در قم
  • رگبار باران و تگرگ در این مناطق؛ کاهش دمای هوا از فردا