Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش سوزی یک ساختمان در خیابان سپهسالار خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت و گو با ایسنا، در این باره اظهار کرد: ساعت ١٠:٠٨ دقیقه روز جاری یک مورد آتش سوزی در یک ساختمان در خیابان باغ سپهسالار، کوچه بابکان به سامانه ١٢۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافاصله در پی آن سه ایستگاه آتش نشانی به همراه خودروی حامل تجهیزات تنفسی اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: محل آتش سوزی یک ساختمان دو طبقه بود که یک زیرزمین نیز داشت. این ساختمان چهار واحد داشت که همگی در خصوص تولید و نگهداری کیف و کفش فعالیت می کردند. 

ملکی گفت: این محل دچار آتش سوزی شده بود و زمانی که نیرو ها به محل رسیدند هر چهار واحد شعله ور بود و از پنجره ها آتش زیادی به بیرون سرایت می کرد. 

ملکی افزود: در دقایق اولیه آتش نشانان افرادی که در این واحد ها فعال بودند را از محل خارج کردند و همزمان با خاموش کردن آتش بخش های مختلف ساختمان را جست و جو کردند. در این جست و جو ها یک آقای حدودا ٣۵ ساله که دچار سوختگی شده بود هم از محل خارج کردند که به عوامل اورژانس تحویل داده شد. 

سخنگوی آتش نشانی تهران گفت: در حال حاضر مدت زیادی از خاموش شدن آتش گذشته است و نیرو ها ضمن ایمن سازی محل دود ناشی از حریق را از محل تخلیه کردند.

وی ادامه داد: در آستانه ماه های پایانی سال این قبیل از فعالیت های تولید کیف، کفش و محصولات چرمی افزایش پیدا می کند، این مواد بسیار قابل اشتعال است چرا که از انواع چسب و ... در آن ها استفاده می شود، از کسبه و شهروندان به خصوص افرادی که در صنف کیف، کفش و چرم فعالیت می کنند می خواهم اصول ایمنی را به بهترین نحو ممکن رعایت کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آتش سوزي خیابان سپه سالار آتش نشانی آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۹۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار آتش در خودروی سواری

رئیس سازمان آتش‌نشانی رشت با اشاره به مهار آتش‌سوزی خودروی سواری در رشت، گفت: در جریان این حادثه راننده خودرو به شدت مصدوم و دچار سوختگی شد.

شهرام مومنی امروز چهارم اردیبهشت ماه با اشاره به جزییات آتش سوزی در خیابان معلم رشت، اظهار کرد: حادثه آتش سوزی یک دستگاه خودروی پراید در محوطه رستورانی واقع در خیابان معلم، ابتدای حسین آباد امروز، چهارم اردیبهشت به مرکز فرماندهی آتش نشانی رشت اطلاع داده شد.

وی با اشاره به اعزام سه خودروی آتش نشانی به همراه هفت آتش نشان و افسر ارشد به محل حادثه، افزود: به محض رسیدن آتش نشانان شعله وری یک دستگاه خودروی پراید در محوطه رستوران مشاهده می‌شد که سریعا نسبت به مهار و اطفای آتش و اجرای تمهیدات ایمنی از سوی آتش نشانان اقدام شد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: بازداشت عامل آتش سوزی در منطقه لار زاهدان قاچاق سوخت 3 نفر را در جنوب کرمان قربانی کرد

دیگر خبرها

  • آتش‌سوزی خانه‌ای در بلوار ناصر حجازی
  • مهار آتش در خودروی سواری
  • نجات ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم
  • نجات جان ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم/مصدومیت آتش‌نشان قمی
  • جزییات آتش سوزی در انبار بیمارستان امام حسین
  • جزییات آتش‌سوزی در انبار بیمارستان امام حسین
  • آتش‌سوزی در بیمارستان امام حسین تهران
  • مهار اتش سوزی سردخانه نگهداری خرما در بم
  • ببینید | جنجال وسط مسابقه؛ آتش‌سوزی در ورزشگاه و حضور نیروهای آتش‌نشانی
  • کپسول آتش نشانی وسیله‌ای ضروری برای ساختمان‌های مسکونی و تجاری