Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- مهم ترین اطلاعاتی که میبایست برای محاسبه قیمت لوله مانیسمان در دسترس داشته باشیم وزن و ضخامت لوله ها هستند. جهت بررسی ضخامت لوله مانیسمان نیاز به جدول های وزنی احتیاج داریم. این جدول ها به دو شکل متریک و اینچی در دسترس هستند.

محاسبه نرخ لوله مانیسمان با استفاده از جدول

در ابتدا برای یافتن ضخامت لوله مورد نظر میبایست سایز لوله را در ردیف عمودی جدول پیدا کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از این مرحله رده لوله را در قسمت بالا و ردیف عمومی جدول پیدا کنید، امتداد سایز لوله و رده یک خانه از جدول را پیدا کنید. سایز لوله در آن خانه نوشته شده است.

در خانه های این جدول به طور مشخص دو عدد وجود دارد که عدد بالا نشان دهنده ضخامت و عدد پایین وزن در مبنای هر متر از لوله، در آن سایز و رده گفته شده است. جهت انتخاب ضخامت مناسب لوله میبایست میزان خوردگی در سیستم لوله کشی را هم در نظر داشته باشید.

اگر میزان خوردگی بیشتر از 6 میلی متر از ضخامت لوله را از بین ببرد، این مسئله به معنای انتخاب نادرست شما در رابطه با جنس لوله است. در نتیجه میبایست در انتخاب خود تجدید نظر کنید.

انواع مختلفی در روش های ساخت لوله های فولادی وجود دارد که هر کدام موثر در تعیین قیمت لوله هستند.

روش بدون درزروش جوش دادنروش قالب گیری

در فرایند روش بدون درز یا روش قالب خمیری شکل، فولاد مذاب را وارد قالب می کنند. بعد از آن به لوله شکل می دهند. در انجام این روش لوله هایی با قطر 500 میلیمتر تولید خواهند شد. این لوله ها که دارای کیفیت بالایی نسبت به سایرین هستند موجب تفاوت در هزینه آن ها می شود. در نتیجه قیمت لوله مانیسمان بیشتر است.

با ورق سرد که اصطلاحا ورق روغنی نامیده می شود آشنا شوید

ورق روغنی در بازارهای تجاری با نام ورق سرد معروف هستند. دلیل اصلی این نامگذاری به جهت شکل ظاهری این محصول است. این ورق ها توسط نورد سرد تولید می شود. پس از طی شدن فرایند تولید به دلایل مختلف از جمله جلوگیری از زنگ زدگی این ورق ها را روغن کاری می کنند.

به صورت کلی در حوزه صنعت فولاد به ورق هایی که با نورد گرم تولید شده ورق سیاه و به ورق هایی که با نورد سرد تولید شده باشد ورق روغنی می گویند. این ورق ها در اصل پایه ساخت ورق گالوانیزه هستند.

کاربرد ورق سرد در صنعت

این ورق معمولا به دلیل ظاهر شکیلی که دارند در کارهایی که نیاز به ظاهر زیبا داشته باشد مورد استفاده قرار می گیرد. برترین ویژگی این محصول مقاومت بالای آن است که باعث کاربرد متنوع آن در صنعت شده است. در ادامه چند مورد از کاربردهای این ورق را برای شما ذکر می کنیم.

استفاده در مصالح ساختمانیاستفاده در بدنه خودرواستفاده در صنعت ساخت لوازم خانگیساخت انواع قفسهساخت انواع پانل ها

ابعاد مختلف ورق روغنی در بازار

ضخامت این ورق ها در محدوده 3-0.3 میلی متر است. عرض استاندارد آن ها در محدوده 125-100 میلی متر تعریف شده است. این ورق ها را می توانیم در سه سایز و اندازه استاندار به شکل زیر دسته بندی کنیم.

ورق1.1830 میلی مترورق 2.2440 میلی مترورق 3.3050میلی متر

از دیگر فاکتورهای دسته بندی ورق ها آلیاژ آن ها خواهد بود. تقسیم بندی ورق سرد بر اساس آلیاژ به این صورت است.

معمولی st12نیمه کشش st13فوق کشش st14

کارخانه های تولیدکننده داخلی و خارجی ورق ها

فولاد مبارکههفت الماسفولاد درخشانفولاد غربقزاقکرهچینایثار هند

انواع ورق های استیل 316

ورق استیل 316 در بازار در دو نوع 316 و 316L  تولید می شوند. دلیل نام گذاری ورق استیل 316L به این علت است که در تولید این نوع ورق استیل مقدار کربن کمتری نسبت به ورق 316 استفاده شده است. Lبه کار رفته در انتهای نام آن به معنی Low Carbon  اشاره می کند.

هر دو نوع این ورق‌ها دارای مقاومت خوردگی بسیار بالایی هستند. این ویژگی مقاومت با افزایش دما در ساختار آن‌ها بیشتر خواهد شد. لازم به ذکر است که در دماهای بالا آن‌ها دچار مقدار کمی انبساط در ساختار خود شده و کشیده خواهند شد.

میزان کربن کمتر در ساختار ورق استیل 316L باعث شده تا این ورق برای استفاده در صنعت جوشکاری مقاومت بهتری از خود نشان دهد و دچار پوسیدگی نگردد. هرچند که بازپخت کردن ورق 316 هم می‌تواند این خاصیت را تا مقدار زیادی در آن تقویت کند.

ویژگی های ورق استیل 321

این ورق نگیر هستند که با افزودن آلیاژ تیتانیوم به ساختار اصلی آنها استیل تولید می‌شود. مثل بسیاری دیگر از انواع ورق های نگیر، در زمان جوشکاری بسیار مقاوم بوده و کاربرد های زیادی دارد. از ویژگی های این ورق می توان به این موارد اشاره کرد که مقاومت بالا در برابر خوردگی، فشار جریان آب شهری و یا رطوبت محیط از خود نشان داده و در مواجهه با اکسیداسیون هم ماندگاری خوبی از خود نشان داده است.

ویژگی ورق استیل 309S

ورق 309S با ترکیب آلیاژهایی که در خود دارد استحکام قابل توجهی را در برابر خوردگی در دمای بالا از خود نشان می دهد از همین جهت در صنایع مورد استفاده قرار میگیرد. این ورق در شرایطی که به صورت متناوب از آن استفاده گردد، می‌تواند در مقابل اکسیداسیون در دمای 1038 درجه سانتیگراد مقاومت مطلوبی داشته باشد. این ورق در محیط‌ های گوگردی تا دمای 1000 درجه سانتیگراد مورد استفاده قرار می‌گیرد و به جهت داشتن کروم بالا و نیکل پایین است.

جمع بندی و نتیجه ی مقاله

مهم ترین اطلاعاتی که میبایست برای محاسبه قیمت لوله مانیسمان در دسترس داشته باشیم وزن و ضخامت لوله ها هستند. جهت بررسی ضخامت لوله مانیسمان نیاز به جدول های وزنی احتیاج داریم. این جدول ها به دو شکل متریک و اینچی در دسترس هستند.

به صورت کلی در حوزه صنعت فولاد به ورق هایی که با نورد گرم تولید شده ورق سیاه و به ورق هایی که با نورد سرد تولید شده باشد ورق روغنی می گویند. این ورق ها در اصل پایه ساخت ورق گالوانیزه هستند.

ورق‌های استیل دارای مقاومت خوردگی بسیار بالایی هستند. این ویژگی مقاومت با افزایش دما در ساختار آن‌ها بیشتر خواهد شد. ورق استیل 316 در بازار در دو نوع 316 و 316L  تولید می شوند و پرفروش ترین نوع ورق های استیل هستند.

پیشنهاد ما به شما برای خرید انواع آهن آلات ساختمانی، فروشگاه آنلاین آهن آلات شهر آهن است زیرا با توانایی فراوان خود تجربه ای فراموش نشدنی از خرید را برای شما رقم خواهد زد.

مقاله برگرفته از وب سایت فروشگاهی شهر آهن به آدرس وب سایتhttps://www.shahrahan.com/

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ورق لوله لوله مانیسمان ضخامت لوله ورق ها قیمت لوله ورق روغنی تولید شده میلی متر ورق سرد جدول ها لوله ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۹۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی کلاه کاسکت راپیدو

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، کلاه کاسکت راپیدو، یکی از لوازم جانبی موتورسیکلت می‌باشد که توسط برند فاستوس چین تولید می‌شود. کلاه ایمنی راپیدو، با کیفیت فوق‌العاده خود، در بازار قطعات جانبی موتورسیکلت محبوبیت زیادی دارد. این کلاه ایمنی با توجه به طرح‌های مختلفی که دارد برای همه افرادی که دوچرخه و موتور سیکلت دارند و به حفظ سلامت خود اهمیت می‌دهند مناسب است.

برند کلاه کاسکت راپیدو متعلق به کدام کشور است؟

گفتیم که انواع مختلف کلاه راپیدو توسط کشور چین تولید می‌شود. کلاه کاسکت‌های تولید شده این برند جهانی از بهترین کیفیت ساخته شده و از هر نظر استاندارد هستند. با استفاده از کلاه کاسکت‌های برند راپیدو، امنیت جان شما در هنگام استفاده از موتورسیکلت و دوچرخه‌سواری تامین می‌شود. شما می‌توانید با انتخاب مدل مناسب بودجه و نوع استفاده خود، بهترین استفاده را از کلاه کاسکت داشته باشید.

ویژگی‌های کلاه کاسکت راپیدو

در ابتدا بهتر است کمی درباره ویژگی‌های برجسته کلاه کاسکت راپیدو بیشتر بدانیم:

پد ضدحساسیت

طلق ضد خش

پد گردن قابل شستشو

پد گردن جداشونده

محافظ بیرونی ضخیم و مقاوم

امکان نصب میکروفون بلوتوثی

امکان نصب طلق رنگی

طرح‌های مختلف

مشخصات فنی کلاه راپیدو

کلاه راپیدو، با مشخصات برجسته خود توانسته است یکی از بهترین برندهای کلاه کاسکت در بین کاربران باشد. در ادامه مطلب، ویژگی‌های مهم کلاه کاسکت را بررسی می‌کنیم:

وزن آن حدود 1670 کیلوگرم است

جنس آن ABS است که مقاومت و دوام بسیار بالایی در برابر ضربه دارد

یک دریچه ورود هوا برای تهویه بهتر در آن قرار دارد.

طلق آن ضد خش و متحرک است

با توجه به سایز سر کاربر، اندازه آن قابل تنظیم است

پد متحرک آن قابل شستشو است

یک کاور پارچه‌ای دارد که حمل و نقل آن را آسان می‌کند

امکان پخش موسیقی و مکالمه

مقاومت کلاه ایمنی راپیدو

کلاه کاسکت راپیدو، علاوه بر طراحی زیبای خود در برابر ضربات احتمالی نیز مقاوم هستند. جنس اولیه کلاه‌های راپیدو از فیبر کربن، فیبر گلاس و پلی کربنات است و تحمل ضربات تا 2/5 تن را دارد، بنابراین در هنگام تصادف و ضربات احتمالی به راحتی می‌تواند از سر موتورسواران محافظت کند.

ویژگی بهترین کلاه کاسکت راپیدو

ممکن است شما هم از آن دسته از افرادی باشید که تصور می‌کنند با استفاده از کلاه کاسکت در حین موتورسواری، لذت موتورسواری کم شده و دید شما را کم می‌کند، اما واقعیت این است که با استفاده از یک کلاه کاسکت ایمن و سبک امنیت شما تامین می‌شود.

علاوه بر آن می‌توانید از مزایای استفاده از کلاه کاسکت مانند محافظت در برابر سرما، ورود گرد و خاک به چشم استفاده کنید. در صورت بروز تصادف نداشتن کلاه کاسکت باعث جریمه موتورسوار می‌شود، بنابراین پیشنهاد می‌کنیم با استفاده از بهترین کلاه کاسکت راپیدو از مزایای آن استفاده کنید.

مدل‌های مختلف کلاه کاسکت راپیدو

کاربران می‌توانند با توجه به سلیقه، بودجه و نوع کاربری خود از بین مدل‌های مختلف کلاه کاسکتRapido ، کلاه مناسب خود را انتخاب کنید. هر کدام از مدل‌های کلاه کاسکت که معرفی می‌کنیم برای موقعیت‌های مختلف استفاده می‌شود یا برای موتورسوارهای حرفه‌ای قابل‌استفاده هستند. در ادامه چند مورد از مدل‌های مختلف راپیدو را بررسی می‌کنیم:

کلاه کاسکت فک متحرک راپیدو -WB950

کلاه کاسکت فک متحرک راپیدو -bwr950

کلاه کاسکت فک متحرک راپیدو -BYW950

کلاه کاسکت وسپایی راپیدو magenta

کلاه کاسکت وسپایی راپیدو myellow

کلاه کاسکت کراسی راپیدو | WBR 632

کلاه کاسکت کراسی راپیدو | SPYDE X-12

کلاه کاسکت فک متحرک راپیدو STREET WB 950

کلاه کاسکت فک متحرک راپیدو

قبل از خرید کلاه کاسکت موردنظر خود، لازم است همه ویژگی‌های آن را بررسی کنید. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که بعضی از کلاه کاسکت‌های راپیدو دارند قسمت فک متحرک در آن است. کلاه کاسکت فک متحرک راپیدو برای افرادی که از موتورهای خیلی بزرگ و سنگین استفاده می‌کنند مناسب است و از قسمت فک موتورسوار در اثر ضربات و آسیب‌های احتمالی محافظت می‌کند. مدل کلاه کاسکت بدون فک، برای موتورهای سبک و دوچرخه سواری مناسب است.

قیمت کلاه کاسکت Rapido

قیمت کلاه کاسکت راپیدو با توجه به نوع مدل آن متفاوت است، جنس مواد استفاده شده و امکانات کلاه از دیگر عوامل موثر در قیمت کلاه هستند. کلاه کاسکت حرفه‌ای راپیدو قیمت بال‌تری نسبت به کلاه راپیدو دارد.

خرید اینترنتی کلاه کاسکت برند راپیدو

رشد چشمگیر خرید اینترنتی در سال‌های اخیر بر کسی پوشیده نیست، شما می‌توانید با خرید کلاه کاسکت راپیدو به صورت آنلاین از مزایای خرید اینترنتی راپیدو مانند صرفه‌جویی در زمان و انتخاب از بین مدل‌های متنوع، بهترین انتخاب کلاه کاسکت را داشته باشید.

نکته مثبت دیگری که درباره کلاه کاسکت راپیدو این است که قابلیت تعمیر دارد و در مدل‌های فک ثابت، فک متحرک و بدون فک عرضه می‌شود و موتورسواران می‌توانند مدل دلخواه خود را به راحتی انتخاب کنند.

سخن پایانی

خرید کلاه کاسکت که از مهم‌ترین لوازم جانبی موتورسواری است اهمیت زیادی دارد، در هنگام خرید باید به استاندارد بودن کلاه کاسکت، سبک بودن، طرح و جنس آن توجه کرد و با توجه به بودجه خود بهترین گزینه را انتخاب کرد. کلاه کاسکت راپیدو با طرح‌های متنوع، کیفیت فوق‌العاده و قیمت مناسب همه ویژگی‌های یک کلاه کاسکت استاندارد را دارد.

برای خرید کلاه کاسکت‌های راپیدو می‌توانید به فروشگاه‌های معتبری مانند استار‌سیکلت که برچسب اطمینان دارند مراجعه کنید، همچنین خرید آنلاین نیز از این فروشگاه ممکن است. در صورت داشتن هر نقص فنی کالا می‌توانید تا 48 بعد کالا را مرجوع کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره خدمات پس از فروش و گارانتی می‌توانید با کارشناسان استارسیکلت تماس بگیرید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کفشور های سال 1403 به قیمت درب کارخانه
  • نقد کردن درآمد یوتیوب با MCN موبیکس کیوب
  • لیست قیمت لوله جدار چاه کالوپ در ضخامت های مختلف
  • خرید انواع کمپرسور دانفوس Danfoss  از مایاکول
  • هنگام خرید ورق آلومینیوم کامپوزیت به چه نکاتی توجه کنیم؟
  • تجهیز، بازسازی و خرید ماشین آلات راهداری خراسان جنوبی با اعتبار ۱۳۲ میلیارد تومان
  • قیمت، مشخصات و خرید انواع لوستر چوبی و فلزی نیکان لوستر
  • 5 تفاوت سیم و کابل برق چیست؟ | بررسی کامل به همراه معرفی فروشگاه معتبر خرید سیم و کابل برق
  • خوانش انتقادی مخاطبان چهار نسل از محتوای رسانه‌ای
  • معرفی کلاه کاسکت راپیدو