Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، دومین کنگره حزب جمهوریت قرار است اواخر بهمن‌ماه سال جاری برگزار شود و اختلافات در این حزب بالا گرفته است.

25 نفر از اعضای شورای مرکزی حزب جمهوریت جلسه‌ای برگزار و مصوب کرده‌اند که استفاده از عناوین حزبی تا انتخاب مسئولان حزب، غیر قانونی است.

حزب جمهوریت که دبیرکلی آن را هم‌اکنون رسول منتجب‌نیا بر عهده دارد پس از اختلافات در حزب اعتماد ملی تأسیس شد و شورای مرکزی آن 45 عضو دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

25 عضو شورای مرکزی حزب جمهوریت مصوبات اخیر خود را طی نامه‌ای به جمال عرف معاون سیاسی و قائم مقام وزیر کشور ارسال کرده‌اند.

در یکی از مصوبات اخیر این 25 عضو شورای مرکزی که به امضای ایرج کاظمی، محسن ظریفیان، علیرضا رفعتی، محسن رفیعی‌فر، امیر تیمور طاهری، مجید نصیرپور، محمد مهدی مازنی، نیما کشوری، حسام یزدان‌پناه، حسین مسلمان، مهدی کارگر، مهدی رسول‌زاده، رحمت‌الله بیگدلی، رحمت‌الله محبی، سیده آرزو فاطمی، اسفندیار عبداللهی، سید جمال الدین سید‌زاده، زهرا ططری، محمد علی باباذی، فاطمه قاسمی، افشین زبردست، مرتضی نوروز پور، سید مهدی دلجو، محمد تقی ساغری رسیده است، جهت پیگیری موضوعات، اسفندیار عبداللهی، محسن ظریفیان، نیما کشوری، مرتضی نوروز ‌پور و رحمت‌الله بیگدلی به عنوان نمایندگان این حزب به وزارت کشور معرفی شده‌اند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: وزیر کشور انتخابات شورای مرکزی مصوبات شورای مرکزی حزب جمهوریت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۹۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتخاذ بیش از ۵۰ مصوبه برای حل مسائل و مشکلات شرق شهرستان اصفهان

استاندار اصفهان از اتخاذ بیش از ۵۰ مصوبه لازم‌الاجرا در نشست شورای اداری مشترک استان و شهرستان اصفهان، بمنظور توسعه و آبادانی شرق این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، سیدرضا مرتضوی شامگاه _ پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در پایان سفر به شرق شهرستان اصفهان که بیش از ۱۵ ساعت به طول انجامید، عنوان کرد: سفر شورای اداری استان به شهرستان اصفهان در چند بخش برنامه‌ریزی شد.

وی ادامه داد: نخست بازدید از مناطق جنوبی شهرستان، در سفر دوم بازدید از برخی شهرک‌های شهرستان و امروز نیز سفر به شرق شهرستان اصفهان برنامه‌ریزی و اجرا شد.

استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: این سفر از ساعت ۶ صبح امروز با بازدید از مناطق براآن شمالی و جنوبی، قهجاورستان، زیار و سایر شهرها و روستاهای این منطقه آغاز شد.

دکتر مرتضوی افزود: بازدید از پروژه‌های نیمه تمام، نقاط حادثه‌خیز و بررسی چالش‌های حوزه کشاورزی و صنعتی از جمله مواردی بود که در این سفر در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: دیدار و ملاقات مردمی از دیگر برنامه‌های شورای اداری استان در شرق شهرستان اصفهان بود و بیش از ۸۰ نفر از مردم این منطقه توانستند مسائل و مشکلات خود را با اعضا شورای اداری استان مطرح کنند.

استاندار اصفهان متذکر شد: نشست شورای اداری مشترک استان و شهرستان اصفهان نیز بیش از شش ساعت به طول انجامید و مسائلی که در سفر مورد بررسی قرار گرفته بود در این نشست مطرح و در خصوص آن تصمیم‌گیری شد.

مرتضوی تعداد مصوبات اخذ شده در نشست شورای اداری استان را بیش از ۵۰ مصوبه عنوان کرد و گفت: این مصوبات لازم الاجرا بمنظور رفع چالش‌ها و توسعه شرق شهرستان اصفهان اتخاذ شد.

وی ادامه داد: تلاش شد مصوبات در بخش‌های مختلف با زمانبندی مشخص تصویب شوند تا در موعد مقرر با به ثمر رسیدن مصوبات شاهد رشد و آبادانی این منطقه باشیم.

استاندار اصفهان در خصوص مفاد مصوبات شورای اداری استان، بیان کرد: رفع نقاط حادثه‌خیز، اصلاح هندسی مسیرها، ایمن سازی و نصب علائم، روکش آسفالت، تعیین تکلیف طرح‌های کشاورزی نیمه‌تمام، تکمیل طرح‌های حوزه ورزش و جوانان، توجه ویژه به مسائل آموزشی و بهداشت و درمان از جمله مفاد مصوبات این نشست بود.

مرتضوی متذکر شد: مسائل و چالش‌های سایر مناطق شهرستان اصفهان نیز در سفرهای آینده بررسی و در خصوص آن تصمیم‌گیری خواهد شد.

کد خبر 748001

دیگر خبرها

  • ۵۰ مصوبه برای حل مشکلات شرق شهرستان اصفهان
  • اتخاذ بیش از ۵۰ مصوبه برای حل مسائل و مشکلات شرق شهرستان اصفهان
  • شهرداری قزوین پاسخگوی مکاتبات شورا درباره جذب نیروی غیرقانونی باشد
  • پیروزی ترامپ و بایدن در انتخابات مقدماتی پنسیلوانیا
  • برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر 
  • برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر
  • افزایش کرایه‌ها بیش از ۴۵ درصد تخلف است
  • تشکیل شورای راهبردی سلامت با مصوبه شورا
  • تخلف در افزایش کرایه‌ برخی تاکسی‌ ها در پایتخت
  • افزایش کرایه‌های تاکسی بیش از ۴۵ درصد تخلف است