Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه‌ استان‌ها ــ استاندار بوشهر با اشاره به اجرای موفق طرح شهید سلیمانی در مقابله با کرونا، کاهش بستری‌ها، فوتی‌ها و مبتلایان به ویروس کووید۱۹ در استان بوشهر را در راستای اجرای طرح شهید سلیمانی دانست. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، عبدالکریم گراوند ظهر امروز در جلسه بررسی روند اجرای طرح شهید سلیمانی در مقابله با کرونا در استان بوشهر اظهار داشت: این طرح نقش مهم و تاثیرگذاری در مدیریت کرونا در کشور و استان بوشهر داشته و تیم‌های طرح شهید سلیمانی خدمات قابل توجهی به جامعه ارائه کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، با بیان اینکه جامعه جهانی یک‌سال است با بیماری کرونا دست و پنجه نرم  می‌کنند خاطر نشان کرد: بیماری کرونا در ایران دارای 3 پیک شیوع داشت که بیشترین مشکلات در فصل تابستان پیک دوم در جامعه ایجاد شد.

استاندار بوشهر افزایش محدودیت‌ها و اعمال برنامه‌های سخت‌گیرانه را برای مقابله با کرونا مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: مهم‌ترین برنامه در کنترل و مدیریت کرونا، اجرای طرح شهید سلیمانی بود که در این راستا قرارگاه آن در استان بوشهر راه‌اندازی شد.

گراوند با تاکید بر حفاظت از دستاوردهای اجرای طرح شهید سلیمانی در کنترل بیماری کرونا خاطر نشان کرد: برای حفاظت از دستاوردهای طرح شهید سلیمانی و عبور از پیک سوم و جلوگیری از ورود به پیک چهارم، ادامه رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و پرهیز از تجمع و مراسم‌ها در نقاط مختلف شهری و روستایی است.

وی، با قدردانی از تیم‌ها و گروه‌های جهادی در اجرای طرح شهید سلیمانی افزود: نیروی انتظامی در اجرای برنامه‌ها و طرح‌های مقابله با کرونا خوش درخشید که از فعالیت و خدمات آنان قدردانی می‌شود.

استاندار بوشهر ادامه طرح شهید سلیمانی در استان بوشهر را یک ضرورت دانست و تاکید کرد:همراهی و همکاری امامان جمعه و جماعات، فرمانداران، مسئولان و گروه‌های جهادی در برنامه‌های مقابله با کرونا ستودنی است.

مراجعه بیماران حاد تنفسی به مراکز درمانی استان بوشهر 70درصد کاهش یافت طرح "شهید سلیمانی" آمار فوتی‌های کرونایی استان بوشهر را 75درصد کاهش داد یک‌درصد فوتی‌های کرونایی استان بوشهر کودکان هستند

گراوند کاهش بستری‌ها، فوتی‌ها و مبتلایان را در راستای اجرای طرح شهید سلیمانی دانست و افزود: استان بوشهر در عرصه مقابله با کرونا طرح‌های موفقی اجرا کرد که خدمات تیم‌های طرح شهید سلیمانی قابل تقدیر است.

وی، از افتتاح بیمارستان شهدای هسته‌ای بوشهر خبر داد و بیان کرد: این مرکز درمانی با 110 تخت با امکانات و تجهیزات پیشرفته به مرکز رسیدگی به بیماران کرونایی تبدیل می‌شود.

استاندار بوشهر با قدردانی از خیران و فعالان اقتصادی در عرصه تجهیز بیمارستان‌ها به امکانات مورد نیاز تصریح کرد: دستگاه‌های اکسیژن‌ساز بیمارستان‌های مختلف در همه شهرستان‌های استان بوشهر نصب و یا در حال نصب و در این راستا تجهیزات مراکز درمانی به‌روز شده است.

گراوند با تاکید بر تشدید نظارت بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در همه سطوح جامعه گفت: برای جلوگیری از ورود به پیک چهارم باید نظارت‌ها سخت‌گیرانه‌تر بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، پرهیز از تجمعات، و تداوم غربالگری برای شناسایی بیماران کرونایی انجام شود.

انهای پیام/190/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اجرای طرح شهید سلیمانی طرح شهید سلیمانی مقابله با کرونا استاندار بوشهر استان بوشهر استان بوشهر فوتی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۹۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه شهید سلیمانی در مبارزه با اسرائیل ادامه دارد

فرمانده قرارگاه جنوب‌شرق ارتش، گفت: راه شهید سلیمانی هیچ وقت خاموش نخواهد شد و تا زمانی که تهدید و ناامنی در جهان وجود دارد راه حاج قاسم ادامه خواهد داشت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، آیین غبارروبی، ادای احترام و تجدید میثاق یگان‌های ارتش مستقر در کرمان با شهدا به ویژه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی صبح امروز در گلزار شهدای بین‌الملی کرمان به مناسبت روز ارتش برگزار شد.

امیر سرتیپ امیر غلامعلیان فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش در حاشیه این آیین در گفت‌وگو با تسنیم با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به‌ویژه شهید سپهبد قاسم سلیمانی و شهید سپهبد صیاد شیرازی، اظهار داشت: ما برای همیشه مدیون خون شهدا هستیم.

وی با بیان اینکه مراسم دهه ارتش از بیست و یکم فروردین ماه آغاز شده است، گفت: برنامه‌های مختلفی برای بزرگداشت دهه ارتش در استان کرمان تدارک دیده شده که بخشی از آن در حوزه خدمت‌رسانی به مردم است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش با بیان اینکه اطعام ایتام و توزیع جهیزیه بین زوجین نیازمند یکی از این برنامه‌ها است که با همکاری کمیته امداد استان کرمان انجام شده است، ادامه داد: رژه نیروهای مسلح مستقر در استان کرمان نیز فردا در کرمان برگزار می‌شود.

ایران به کوچک‌ترین تهدید نظامی بزرگ‌ترین پاسخ‌ را خواهد داد4 ویژگی ارتش ایران را از سایر ارتش‌های دنیا ممتاز کرده است

وی با اشاره به اینکه به خود افتخار می‌کنیم که سرباز نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت هستیم، افزود: به خودمان می‌بالیم که به عنوان یکی از ارکان مهم ایجاد امنیت و بازدارندگی در نظام مقدس جمهوری اسلامی در کنار سایر نیروهای مسلح حضور داریم.

امیر غلامعلیان با بیان اینکه نام مقدس جمهوری اسلامی در مقابل تهدیدات دشمن بازدارندگی دارد و این بازدارندگی مطمئن باعث شده که مردم ما در اقصی نقاط کشور احساس آرامش کنند، گفت: امیدواریم تحت رهبری پیامبرگونه مقام معظم رهبری بتوانیم پرچم پرافتخار نظام جمهوری اسلامی را به دست صاحب اصلی آن امام زمان (عج) برسانیم.

وی با اشاره به اینکه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی که عمر خود را از ابتدای جوانی تا زمان شهادت فدای امنیت کشور کرد و این سند پر افتخار زندگی شهید سلیمانی است، ادامه داد: همه ما وظیفه داریم نسبت به تکریم شهدا و ادامه راه آنها تلاش کنیم.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش با بیان اینکه راه شهید سلیمانی هیچ وقت خاموش نخواهد شد و تا زمانی که تهدید و ناامنی در جهان و تهدید برای جهان اسلام وجود دارد راه حاج قاسم ادامه خواهد داشت، افزود: دشمن بداند که راه شهید سلیمانی در مبارزه با اسرائیل ادامه دارد.

امیر غلامعلیان با اشاره به اینکه هر تهدیدی از سوی دشمن در کسری از ثانیه پاسخ داده خواهد شد، گفت: دشمن همیشه نگران پاسخ در مقابله با حمله به مواضع ایران بماند.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • ارتقای سرانه فضای ورزش دانش آموزی کشور به یک متر مربع تا پایان برنامه هفتم
  • ارتش ۸ شهید مدافع حرم را تقدیم انقلاب کرده‌ است
  • سرقت‌ها در استان بوشهر ۷ درصد کاهش یافت
  • سرانه فضای ورزش دانش آموزی کشور در برنامه هفتم یک متر مربع تعیین شده است
  • مردم با اجرای ‌طرح مقابله با بی‌حجابی همکاری کنند
  • تجدید میثاق ارتشیان کرمان با سردار شهید حاج قاسم سلیمانی
  • آغاز عملیات ساخت بلوار شهید سلیمانی در مهریز
  • با ۷ مرحله آلزایمر آشنا شوید؛ از تغییرات خاموش تا فراموشی کامل
  • راه شهید سلیمانی در مبارزه با اسرائیل ادامه دارد
  • ترویج بی حجابی نقشه دشمن برای تضعیف بنیان خانواده است