Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@19:08:44 GMT

انقلاب اسلامی جهان را متحول کرد

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۲۹۸۸۲

انقلاب اسلامی جهان را متحول کرد

ماموستا شیخی، گفت: انقلاب اسلامی حقیقتأ جهان را متحول کرد و حکومت ستم شاهی و سلطنتی را به زباله دان تاریخ انداخت.

ماموستا ملا احمد شیخی امام جمعه شهرستان ثلاث باباجانی با تبریک بمناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در گفتگو با خبرنگارخبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: دهه فجر انقلاب اسلامی، گرامیداشت روز‌های سرنوشت‌ساز ملت ایران، از تاریخ ۱۲ تا ۲۲ بهمن سال ۱۳۵۷ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ایام پاسداشت وقایعی همچون بازگشت امام خمینی (ره) به ایران اسلامی پس از ۱۵ سال تبعید و اعلام تشکیل دولت موقت، پیوستن بسیاری از ارتشیان به انقلاب و بیعت نیروی هوایی با امام بزرگوار، شکست حکومت نظامی‌ با حضور شکوهمند مردم در صحنه به فرمان امام خمینی (ره)، فتح مراکز مهمی همچون صدا و سیما و پادگان‌های نظامی است، که سرانجام پیروزی انقلاب اسلامی را در پی داشت.

 

وی خاطر نشان کرد: جهان تصور نمی کرد، حکومت طاغوت که استکبار جهانی حامی و پشتیبان او بود را از کشور رانده و از رأس قدرت و سلطنت برکنار کند و ملت ایران از اقشار مختلف دست به دست هم داده و متحد شدند و برخلاف نظر دشمنان با همدلی و برادری در برابر رژیم شاهنشاهی ایستادگی کردند.

 

امام جمعه اهل سنت ثلاث باباجانی اظهار کرد: اراده قوی و استوار مردم انقلاب سبب شد بر روی پای خود ایستاده و علیرغم توطئه های استکبار جهانی و ترور و به شهادت رساندن انقلابیون و روحانیون و نظام به وجود آوردند، انقلاب کماکان بر قدرت خود مستدام است.

 

ماموستا شیخی با اشاره به دوره ریاست جمهوری ترامپ و وجود مشکلات آن زمان تصریح کرد: در مدت ریاست جمهوری ترامپ، رهبر معظم انقلاب، دولتمردان و مردم همواره در صحنه استقامت کردند و از تهدیدهای دشمن عقب نشینی نکردند و پیشتر از قبل توانمند تر شدیم.

 

امام جمعه ثلاث باباجانی در پایان با اشاره به روی کار آمدن دولت جدید آمریکا گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حتی با روی کار آمدن دولت جدید آمریکا، از مواضع و اهداف خویش ذره ای کوتاه نخواهد آمد چرا که عقب نشینی از مواضع، عقب نشینی از اهداف و آرمانهای امام و شهدا است.

 

پایان پیام/712

منبع: شبستان

کلیدواژه: اراده قوی مردم حکومت شاهنشاهی شکست دشمن پیروزی انقلاب اسلامی ایران انقلاب اسلامی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۹۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(اینفوگرافیک) تمام «نه»‌های رهبر انقلاب به سلاح اتمی

اخیراً در فضای رسانه‌ای توئیتی مبنی بر آمادگی جمهوری اسلامی ایران بر ساخت سلاح اتمی منتشر شده است. با مروری بر بیانات مقام معظم رهبری در سال‌های مختلف در می‌یابیم که در دکترین دفاعی- امنیتی جمهوری اسلامی ایران چنین رویکردی وجود ندارد و توئیت منتشر شده به هیچ عنوان با بیانات رهبر انقلاب اسلامی و سیاست‌های کلان جمهوری اسلامی تطابق ندارد.

اینفوگرافی طراحی شده توسط مرکز اسناد انقلاب اسلامی نشان‌دهندهٔ تمام "نه"های رهبر انقلاب به سلاح اتمی است:

دیگر خبرها

  • نقش ماموستا ملااحمد فخری در مبارزه با گروهک‌های معاند کم نظیر بود
  • ماموستا فخری در تبیین حقایق انقلاب از علمای پیشتاز بود
  • جانشین فرمانده سپاه : عملیات «وعده صادق» صهیونیست ها را مضحکه تمام جهان کرد / دشمنان از هر راهی التماس کردند تا جمهوری اسلامی اقدامی نکند، اما در این عملیات تصمیم حیدری گرفته شد
  • سرفصل خدمات انقلاب اسلامی به معنویت و انسانیت اختصاص یابد
  • تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح اتمی + عکس
  • (اینفوگرافیک) تمام «نه»‌های رهبر انقلاب به سلاح اتمی
  • جایگاه ویژه‌ مردم ایران در بسط تفکر مهدوی در جهان امروز
  • تنبیهِ متجاوز؛ از طوفان شن تا وعده صادق
  • وعده صادق اخلاقی‌ترین عملیات تاریخ نظامی جهان بود
  • «وعده صادق» اخلاقی‌ترین عملیات تاریخ نظامی جهان بود