Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزار فارس از سنندج، جعفر عبدالملکی در جلسه شورای مدیران اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان که با موضوع برنامه‌های دهه فجر به منظور امضا تفاهمنامه همکاری صدا و سیما و اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان در مجتمع فرهنگی نور سنندج برگزار شد، اظهار کرد: برای استحکام درونی نظام و حرکت براساس بیانیه گام دوم انقلاب باید همکاری و هم‌افزایی بیشتری مان نهادهای فرهنگی انجام گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه صدا و سیما بعنوان یکی از حلقه‌های فرهگی استان ملزم به همکاری با نهاد‌های تحت نظر مقام معظم رهبری از جمله تبلیغات اسلامی کردستان است، افزود: عرصه جنگ ما عرصه جنگ نرم است و باید موقعیت دشمن را شناخت تا بتوانیم برای مقابله با دشمن همت گماریم.

وی اعلام کرد: باید از ظرفیت روسای ادارات و روحانیون برای افزایش سواد بصرت رسانه‌ای و افزایش سواد سیاسی جوانان و نوجوانان استان برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان استفاده کرد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کردستان عنوان کرد: 52 کانال ماهواره‌ای کُردی زبان علیه انقلاب اسلامی در تلاشند و در حوزه شناخت دینی و مباحث مذهبی هر روز شبهه ایجاد می‌کنند و روحانیون باید بتوانند برای رفع شبهات کمک کنند.

عبدالملکی اضافه کرد: هر چه سواد رسانه‌ای و سیاسی جوانان را افزایش دهیم شاهد ناکامی دشمنان انقلاب اسلامی خواهیم بود.

وی بیان کرد: علیرغم هجمه دشمنان اما براساس آخرین نظرسنجی صدا و سیما روحانیون به عنوان یک گروه مرجع موثر شناخته شده‌اند و این بیانگر اعتماد مردم به روحانیون است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان نیز در این نشست با اشاره به اینکه تفاهمنامه همکاری بین صدا و سیما و این اداره‌کل به منظور ارتقای فعالیت‌های فرهنگی و دینی در استان منعقد شده است، افزود: براساس این تفاهمنامه شاهد همکاری و هم‌افزایی بیش از پیش میان صدا و سیما و تبلیغات اسلامی کردستان خواهیم بود.

حجت‌الاسلام حاتمیان برگزاری مسابقات فرهنگی و اهدای جوایز در ایام دهه فجر امسال و برنامه‌های مناسبتی سال 1400 در صدا و سیمای مرکز کردستان را از جمله موارد تفاهمنامه بین این دو نهاد فرهنگی دانست.

وی با اشاره به وجود آسیب‌های اجتماعی در جامعه و لزوم برنامه‌ریزی برای کاهش این آسیب‌ها اعلام کرد: برای رفع مشکلات و آسیب‌های اجتماعی نیاز به ارائه طرح‌های هدفمند است و روسای ادارات شهرستان‌ها باید طرح‌های موثر ارائه دهند.

حاتمیان همچنین به شخصیت علمی آیت‌الله مصباح یزدی پرداخت و اضافه کرد: در هر شهرستان برای گرامیداشت این شخصیت عالم مراسمی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2330/72

منبع: فارس

کلیدواژه: صدا و سیما جوانان کردستان سواد رسانه ای تبلیغات اسلامی کردستان صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۳۰۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماهنگ «ما می آییم» با زبان انگلیسی در فضای مجازی فارس اکران شد

دریافت 29 MB

به گزارش خبرنگار مهر، نماهنگ «ما می‌آییم» با توجه به جنایات و یاوه‌گویی‌های اخیر رژیم صهیونیستی و پاسخ کوبنده ایران به اسرائیل در عملیات وعده صادق به همت واحد رسانه و روابط عمومی تبلیغات اسلامی استان فارس تهیه شده است.
این اثر به تهیه کنندگی واحد رسانه و روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان فارس و کارگردانی جواد پوروهاب امروز در فضای مجازی و رسانه‌ای استان فارس اکران و منتشر شد.

کد خبر 6080388

دیگر خبرها

  • نهایت آمادگی دفاعی از الزامات یک کشور اسلامی است/ سپاه مجموعه ای از جوانان مؤمن و ولایتمدار است
  • امضای توافق‌نامه اقتصادی و فرهنگی میان کره شمالی و بلاروس 
  • سواد رسانه چه جایگاهی در زندگی افراد دارد؟
  • «وعده صادق» هیمنه رژیم صهیونیستی را فرو ریخت
  • یک فرضیه عجیب: لیونل مسی عامل ناکامی‌های پاری سن ژرمن در اروپا بود؟
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد رودهن و یک شرکت صنعتی
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد رودهن و شرکت صنعتی
  • نماهنگ «ما می آییم» با زبان انگلیسی در فضای مجازی فارس اکران شد
  • انعقاد تفاهمنامه همکاری میان اتاق بازرگانی ایران و آلمان
  • عامل افزایش ابتلای جوانان به سرطان چیست؟