Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@12:28:43 GMT

مدارس صدرا در شهرستان کارون راه‌اندازی می‌شود

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۳۰۰۷۰

مدارس صدرا در شهرستان کارون راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، معصومه خنفری ظهر امروز ضمن دیدار با حجت الاسلام و المسلمین محمدمهدی نبی زاده مدیرکل تبلیغات اسلامی استان خوزستان، گفت: با توجه به وجود ظرفیت‌های مختلف در شهرستان کارون و نیز دانش آموزان مستعد، امید است که رشته معارف اسلامی در یک مدرسه جدید در سال تحصیلی جدید ایجاد شود.

وی عنوان کرد: با توجه به راه‌اندازی رشته معارف اسلامی، امید می‌رود که محیطی شایسته برای تربیت معلمان آینده ایجاد شود که باعث افزایش فعالیت‌های فرهنگی مختلف در شهرستان کارون خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان کارون خبر داد: با همکاری تبلیغات اسلامی استان مدارس صدرا در شهرستان راه‌اندازی می‌شوند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان خوزستان ضمن تقدیر از فرماندار کارون در راستای نگاه ویژه به جایگاه بانوان، اظهار کرد: ۲۷ مدرسه صدرا در استان خوزستان وجود دارد.

وی افزود: در شهرستان کارون به جایگاه بانوان فعال فرهنگی نگاه ویژه شده است و از این رو لازم شد که مدرسه صدرا را در این شهرستان ایجاد کنیم؛ گام اول در اجرای این طرح ایجاد متوسطه اول رشته معارف اسلامی در سال تحصیلی جدید خواهد بود.

کد خبر 5133091

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان کارون فرمانداری کارون مدارس صدرا سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان ویروس کرونا دهه فجر آمار کرونا گرگان بوشهر شیراز شهرستان کرج کرمانشاه شهرکرد شیوع کرونا آلودگی هوا اردبیل مجلس شورای اسلامی سانحه تصادف شهرستان کارون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۳۰۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سند دار شدن بیش از ۱۰۰ هزار هکتار از رودخانه‌های کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، بابایی در مراسم اهدای اسناد مالکیت تالاب‌های استان، رودخانه‌های کارون، کرخه و موقوفات نظام السلطنه و توکل در اهواز افزود: در استان خوزستان نیز برای رودخانه کارون به طول ۳۰ هزار هکتار و برای رودخانه کرخه به طول ۲۵ هزار هکتار سند مالکیت صادر شده است. 

وی با اشاره به مشکلات ثبتی در کشوراظهار کرد: قرار است کمیته‌های استانی و کشوری نشست‌های داشته باشند که مشکلات ثبتی حل شود که برطرف شدن این مشکلات منجر به کاهش ۴۰ درصدی مراجعات به دستگاه قضایی می‌شود. 

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ادامه داد: در استان خوزستان در برخی از مناطق از جمله خروسیه و کوی مدرس پس از ۷۰ سال ۲۹۵ جلد سند صادر شده است. 

بابایی گفت: در مجموع در مناطق روستایی استان خوزستان تاکنون ۷ هزار و ۵۶۰ سند مالکیت صادر شده است. 

وی همچنین از سنددار شدن تمامی زمین‌های کشاورزی در برخی از شهرستان‌های استان خبر داد. 

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • افزوده شدن۶ کلاس درس به فضا‌های آموزشی شهرستان خواف
  • سند دار شدن بیش از ۱۰۰ هزار هکتار از رودخانه‌های کشور
  • اجرای بخش دوم لایروبی رودخانه کارون
  • فقط ۳ درصد اعتبارات نوسازی مدارس استان به کبودراهنگ اختصاص یافت
  • نگاه حداد عادل به مدارس غیرانتفاعی؛ حسابتان از نظام را جدا ندانید | برای این نظام نیرو تربیت کنیم
  • توصیه حداد عادل به ایجاد کنندگان مدارس غیردولتی: حساب خود را از نظام و دولت جدا ندانید
  • حدادعادل: افرادی که مدرسه غیردولتی ایجاد می‌کنند حساب خود را از نظام جدا ندانند
  • مدارس غیردولتی جاده‌صاف‌کن برای مهاجرت از کشور نباشند
  • راه اندازی اتاق بهداشت در مدارس خوزستان
  • راه اندازی ۸۰ اتاق بهداشت جدید در مدارس خوزستان