Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-شبکه تلویزیونی آمریکایی اعلام کرد دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا قصد دارد به شکل کتبی در دادگاه استیضاحش در سنای آمریکا از خود دفاع کند.
به گزارش آریا،دو منبع آگاه به شبکه تلویزیونی ان‌بی‌سی نیوز گفتند که ممکن است ترامپ برای دفاع از خود نامه‌ای به سنا ارسال کند. این شبکه تلویزیونی اعلام کرد، با توجه به این قصد ترامپ، وی قصد ندارد شخصاً در جلسات دادرسی برای دفاع از خود در برابر اتهامات حاضر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جوشوا هوارد، یکی از مقامات سابق وزارت دادگستری که در محاکمه بیل کلینتون چهل و دومین رئیس جمهور آمریکا به خاطر رسوایی جنسی شرکت داشته، به تیم وکلای مدافع ترامپ پیوست. شبکه تلویزیونی ان‌بی‌سی نیوز اشاره می‌کند که بوچ بوورز، وکیل ارشد ترامپ در این محاکمه ممکن است وکیل دیگری -یک متخصص در امور قانون اساسی- را نیز استخدام کند.
گفته می‌شود ترامپ که در ملک خود در ایالت فلوریدا است، اعتراضات جمهوری خواهان علیه استیضاح را از نزدیک دنبال می‌کند و اعضای این حزب را متحد خود خوانده است. منبع شبکه تلویزیونی ان‌بی‌سی‌ نیوز در این باره گفت: ترامپ از نشانه‌های موجود مبنی بر امکان تبرئه شدن وی در روند استیضاح خوشحال شده و تأخیر در دادرسی به او کمک کرده است.
به گزارش اسپوتنیک، این شبکه تلویزیونی اخبار منتشره در این باره را که ترامپ قصد دارد حزب جدیدی در ایالات متحده تأسیس کند را تکذیب می‌کند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ان بی سی نیوز ترامپ استیضاح شبکه تلویزیونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۳۰۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازتاب حملات ایران در آمریکا

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛  رسانه‌های آمریکا موج‌های مختلف حملات پهبادی و موشکی ایران به سرزمین‌های اشغالی را لحظه به لحظه و بصورت تصویری و مکتوب پوشش دادند.
 جوبایدن رئیس جمهور آمریکا هم به کاخ سفید بازگشت و جلسات متعددی با اعضای نظامی و امنیتی دولت آمریکا برگزار کرد و تماس‌هایی هم با نتانیاهو داشت.
رسانه‌های آمریکا اعلام کردند که بایدن از نتانیاهو خواسته است که به حملات ایران پاسخ ندهد و بگذارد کار همین جا تمام شود، آمریکا هم در هیچ عملیات تلافی جویانه‌ای با رژیم صهیونیستی را همراهی نخواهد کرد.
مجری تلویزیون‌ای بی سی نیوز آمریکا صحت و سقم این درخواست بایدن را، از جان کربی هماهنگ کننده‌ی راهبردی شورای امنیت ملی آمریکا پرسید.
جان کربی گفت: پیام رییس جمهور به نخست وزیر نتانیاهو این بود که امریکا کنار اسراییل ایستاده و در مقابل این حمله هم به اسراییل کمک کرده. اما همانطور که بار‌ها گفته ایم، ما نمی‌خواهیم درگیری‌ها بیشتر شود. ما به دنبال جنگ با ایران نیستیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 


شات لیست
مجری تلویزیون‌ای بی سی نیوز آمریکا
جان کربی مشاور امنیت ملی کاخ سفید
-----

دیگر خبرها

  • ترامپ در دادگاه نیویورک حاضر شد
  • ترامپ در دادگاه حاضر شد/ او نخستین رئیس‌جمهور سابق آمریکاست که در یک پرونده جنایی محاکمه می‌شود
  • ای. بی. سی نیوز: ۹ موشک ایران به ۲ پایگاه اسرائیل اصابت کرد
  • بازتاب حملات ایران در آمریکا
  • تایید وقوع انفجار در صحرای نقب اسرائیل
  • ادعای ان‌بی‌سی نیوز: آمریکا برای حمله‌ای بزرگ در اسرائیل آماده می‌شود
  • پخش برنامه قدرت اسلحه سازی ایران در تلویزیون + روز و ساعت پخش
  • کی‌یف به ساخت خندق روی آورد
  • بازداشت عضو «حزب اسلامی» حکمتیار در آمریکا
  • «مشاور» روی آنتن شبکه دو می‌رود