Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-03-29@15:57:36 GMT

تجلیل از داوران استان مازندران در نوشهر

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۳۰۱۲۲

تجلیل از داوران استان مازندران در نوشهر

این مراسم در نوشهر و به همت هیات فوتبال و کمیته داوران هیات فوتبال انجام شد

در این مراسم از آیدین عامری، مجید کابلی، محمود نصیرلو، داوران حاضر، اشکان خورشیدی، وحید کاظمی، اصغر مومنی، علی اکبر عظیم پور و رضا عادل تجلیل شد. 

به گزارش طرفداری، این مراسم تجلیل با حضور محسنی نماینده مجلس نوشهر، چالوس و کلاردشت، رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران، سهرابی رییس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال و جمعی از مسئولین سیاسی و اجتماعی شهرستان نوشهر و استان مازندران حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مختار مهدوی رییس کمیته داوران هیات فوتبال مازندران هم حضور داشتند.

در پایان برگزاری اين مراسم، ارتقای داوری داوران درجه دو به یک انجام شد.

گزارش سلطانی لشکنار خبرنگار طرفداری در مازندران

اخبار داغ 

درخواست خانواده میناوند از مردم: داغ مهرداد را تازه و تکرار نکنید روزهای سخت علی انصاریان در بیمارستان ناگفته ها از علت فوت مهرداد میناوند / پزشک او چه گفت؟ + فیلم تتلو تصویر بدون لباس خواهر و مادرش را تتو کرد + عکس اوله گونار سولسشر: داور تصمیمات نادرستی گرفت ولی ما باید به راه مان ادامه بدهیم تاثیر تفکرات توماس توخل در اولین بازی چلسی؛ 887 پاس و 79% مالکیت توپ

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۳۰۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مضروب شدن داور مشهور تکذیب شد

به گزارش "ورزش سه"، از صبح امروز ویدیوی یکی از مسابقات فوتبال به اصطلاح گل کوچک که از تلویزیون پخش شده بود، دست به دست در کانال‌های تلگرامی می‌چرخد و توجه و تعجب طرفداران فوتبال را به خود برانگیخته است.

در این ویدیو که البته بخش‌هایی از آن سانسور شده، بازیکنان دو تیم فوتبال که در جام رمضان شرکت کرده بودند، با یکدیگر گلاویز شده و همدیگر را به شدت مورد ضرب و شتم قرار می‌دهند.

ویدیوی منتشره با این شرح وایرال شده است: «در اتفاقی عجیب در مسابقه جام رمضان شبکه ورزش تیم داوران و تیم رزمی‌کاران درگیر شدند! امیر عرب براقی داور لیگ برتری در این درگیری آسیب دید.»

پیگیری خبرنگار "ورزش سه" نشان می‌دهد که این مسابقات مربوط به هفته آخر سال گذشته و مشخصا 26 اسفند 1402 در پارک لاله تهران بوده است؛ جایی که مسابقاتی تحت عنوان جام رمضان توسط آرش میراسماعیلی، رئیس فدراسیون جودو برگزار می‌شد و تیمهای مختلف از جمله پرسپولیس و استقلال هم در آن حضور داشتند.

ویدئو: 328537

اما دیداری که منجر به یک درگیری باورنکردنی شد، بین دو تیم رزمی‌کاران و داوران بود. جایی که بنا به گفته شاهدان عینی، اعتراض و استفاده از جملات تند از سوی تیم رزمی‌کاران نسبت به داور و تیم حریف، زمینه‌ساز درگیری لفظی و سپس فیزیکی شده است.

البته آنطور که تیم حریف اعتقاد دارد، تیم رزمی‌کاران اساسا مبادی بازی فوتبال را در این جام رعایت نکرده و به همین دلیل تیمهای پرسپولیس و استقلال نیز حاضر به انجام بازی با آنها نشدند تا اینکه تیم منتخب داوران رودرروی رزمی‌کاران قرار گرفتند.

به نظر در این بازی تیم رزمی‌کاران با خشونتی بیشتر از سطح یک مسابقه دوستانه در زمین حاضر شده و همچنین الفاظ به کار رفته از سوی آنها باعث شده تا تیم داوران متشکل از امیر عرب براقی، سیدمهدی سیدعلی و... حاضر به ادامه بازی نباشند.

در این بین شایعه حضور امیر عرب براقی در درگیری فیزیکی و مضروب شدن او نیز از سوی شاهدان رد شده و به نظر او کاملا دور از درگیری قرار داشته است. اساسا آنطور که گزارش می‌شود، درگیری بین بازیکنان رزمی و نیمکت داوران بوده و در این لحظه عرب براقی در داخل زمین حضور داشته است.

این در حالی است که شاید انتشار ویدیوی کامل این درگیری بیشتر به اطلاع اهالی فوتبال نسبت به برخورد عجیب برخی از افراد حاضر در این بازی کمک کند اما انتشار ویدیویی تار و منقطع باعث شده تا چیز خاصی از جزئیات ماجرا به بیرون درز نکند.

دیگر خبرها

  • یک درگیریِ عجیب ببینید؛ تیم داوران و تیم رزمی کاران در جام رمضان شبکه ورزش به جان هم افتادند + فیلم
  • مضروب شدن داور مشهور تکذیب شد
  • مراسم تجلیل از خادمان قرآنی با حضور رئیس جمهور برگزار می‌شود
  • حضور بانوان تراکتوری در ورزشگاه تبریز قطعی شد
  • خبر خوش برای زنان هوادار تراکتور
  • تجلیل از خادمان قرآنی با حضور رییس جمهور ۱۱ فروردین برگزار می شود
  • حضور بانوان تراکتوری در ورزشگاه قطعی شد
  • اعلام اسامی داوران کشتی آزاد نوجوانان جام موحد
  • تجلیل از روسای هیات‌های ورزشی سپیدان
  • تجلیل از پیشکسوتان و فعالان تئاتر یزد در آیین روز ملی هنرهای نمایشی