Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران: حجت الاسلام و المسلمین گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری در مراسم پروژه محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان به ارزش ۳ هزار میلیارد تومان گفت:بنیاد مستضعفان اسناد بزرگی از خاندان پهلوی در اختیار دارد که نشان می‌دهد پهلوی‌ها اموال خود را به زور از مردم گرفتند به طوری که طبق اسناد رضاخان ۴ هزار روستا را به زور از مردم گرفته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دفتر مقام معظم رهبری همچنین به ضرب‌المثل ماست مالی کرد اشاره کرد و گفت: زمانی که رضاخان قصد داشت فوزیه را به عنوان عروس خود از مصر به ایران بیاورد اعلام کرد که تمام روستا‌هایی که منزل آن‌ها در مسیر خط ریلی قطار هستند باید گچ کاری و زیبا شوند و با توجه به فقر مردمان در آن زمان، مردم یک روستا تصمیم گرفتند که خانه هایشان را ماست مالی کنند چرا که قطار بیش از یک دقیقه از این مسیر عبور نمی‌کرد.

حجت الاسلام و المسلمین گلپایگانی بیان کرد: در این زمینه مسئولان فرهنگی ما و چه آن‌هایی که صاحب تریبون هستند و چه آن‌هایی که در دانشگاه حضور دارند و همچنین حوزه‌های علمیه باید شناسنامه زندگی سراسر ظلم خاندان پهلوی را بگویند.

حجت الاسلام و المسلمین گلپایگانی توضیح داد: یکی از عوامل سقوط خاندان پهلوی فساد حاکم بر آن‌ها بود چرا که ۱۳ سال یک فرد بهایی نخست وزیر ایران بود و همین دلیل چه اقدامات و ظلم‌های در این کشور انجام دادند.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با بیان اینکه در آن دوره آمریکایی‌ها زمانی که قصد داشتند به کشور ما بیایند نیازی به ویزا نداشتند که این نشان از ظلم و فروختن مملکت ما در دوران پهلوی بود، گفت: هم اکنون آمریکایی‌ها برای مذاکره با مسئولان ما التماس می‌کنند و مقام معظم رهبری خوب بیان کردند که در مقابل درخواست آمریکا در سال‌های پیش که ما نه مذاکره می‌کنیم و نه جنگی اتفاق می‌افتد و هم اکنون این صحبت زیبای مقام معظم رهبری به مرحله اجرایی رسیده چراکه ما نه مذاکره کردیم و نه جنگی اتفاق افتاد و به همین دلیل ترامپ هم تا آخرین لحظه از دشمنی ما دست بر نداشت.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری بیان کرد: پیش از این جان بولتون اعلام کرده بود که ایران چهلمین سالگرد پیروزی خود را نخواهد دید، اما ما شاهد آن بودیم که چهلمین سالگرد هم آمد و توطئه‌ها و دشمنی‌های آن‌ها به نتیجه نرسید.

او با بیان اینکه آمریکا تاکنون ۱۵۰۰ نفر را تحریم کرده و بنده هم جزء آن‌ها هستم، افزود: خدا را شکر که شیطان و دشمن ما را تحریم کرده است.

حجت الاسلام و المسلمین گلپایگانی با اشاره به اینکه در زمان جنگ تحمیلی بسیاری از استان‌های مرزی از جمله ایلام آسیب‌های بسیار زیادی دیدند و این استان کشته و شهید‌های بسیار زیادی در زمان جنگ تقدیم کشور کرد به همین دلیل حضرت آقا بعد از رهبری خود اولین استانی را که برای سفر انتخاب کرد ایلام بود که خوشبختانه هم اکنون به برکت سفر ایشان کار‌های بزرگ از جمله ساختن فرودگاه و تکمیل زیر ساخت‌ها در این استان هستیم.

او توضیح داد: بنیاد مستضعفان را امام تشکیل دادند و این ستاد در جهت خدمت به مردم ایجاد شده بنابراین باید هم اکنون با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام، بسیج و سایر دستگاه‌ها اتفاقات بزرگی در حوزه محرومیت‌زدایی رخ دهد.

حجت الاسلام و المسلمین گلپایگانی گفت:هیچ کس در سمت خود باقی نخواهد نمی‌ماند و این سمت‌ها امانتی است که خدا داده و خداوند همه را در معرض امتحان قرار داده است بنابراین باید برای صندوق پس انداز خود را برای آخرت پر کنید.

او همچنین در جمع خبرنگاران هم گفت: برکت این طرح‌های محرومیت زدایی در آینده نزدیک مشخص خواهد شد.

منبع: فردا

کلیدواژه: محمدی گلپایگانی لیست تحریم حجت الاسلام و المسلمین گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری هم اکنون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۳۰۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقایسه ارتش پهلوی با ارتش جمهوری اسلامی، هویت انقلاب ما است + فیلم

رهبر انقلاب فرمودند: مقایسه ارتشِ امروز، ارتش جمهوری اسلامی، با ارتش دوران پهلوی، یکی از معرّفه‌های حقیقت و هویّت انقلاب ما است.

ایشان اضافه کردند: شما این ارتش را با آن ارتش مقایسه کنید؛ معیارهای مقایسه کاملاً موجود است، پیش چشم همه است و چیز پنهانی هم وجود ندارد؛ این مقایسه نشان می‌دهد که انقلاب چه‌کاره است، انقلاب چه‌کار می‌تواند بکند، انقلاب چه اکسیر عظیمی است که می‌تواند هویّت‌ها را این‌جور به سمت مقامات عالیه حرکت بدهد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • راهپیمایی گلپایگانی ها در حمایت از مردم غزه و عملیات وعده صادق
  • توئیت عضو دفتر رهبر انقلاب، درباره کشف حجاب از دیدگاه مقام معظم رهبری
  • عفو رهبری برای تعدادی از محکومان تعزیرات
  • مقایسه ارتش پهلوی با ارتش جمهوری اسلامی، هویت انقلاب ما است + فیلم
  • چهار مقام ارشد ایرانی که ارتش اسراییل معرفی کرد
  • چه کسانی ندای انحلال ارتش را سر می‌دادند + فیلم
  • ۶۰ درصد اعتبارات شهرستان تنگستان تخصیص یافت
  • دانشگاه آزاد قزوین حمایت قاطع خود را از این اقدام غرور آفرین سپاه اعلام می‌کند
  • ماجرای تعریف رهبر انقلاب از همسرشان در حضور یک پزشک | هدیه ای که پس داده شد
  • توصیف رهبر انقلاب درباره همسرشان /رهبری گفتند این عبای گران را بدهم و به جایش ۳ عبا بگیرم ناراحت می‌شوی؟