Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@12:21:27 GMT

نقدیان، رییس جدید هیات تیراندازی خراسان رضوی

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۳۰۲۹۴

نقدیان، رییس جدید هیات تیراندازی خراسان رضوی

ایسنا/خراسان رضوی غلامحسین نقدیان به مدت چهار سال به عنوان رییس هیات تیراندازی خراسان رضوی انتخاب شد.

امروز مجمع انتخاباتی ریاست هیات تیراندازی خراسان رضوی در اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی برگزار شد و غلامحسین نقدیان برای چهار سال به عنوان رییس جدید هیات تیراندازی خراسان رضوی انتخاب شد.

وی در حالی با ۱۱ رای به عنوان رییس جدید این هیات انتخاب شد که کوروش فرودی با چهار، مسعود نظام خیرآبادی با سه و مهران موحدنوری بدون رأی سایر کاندیداهای این مجمع بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نقدیان در گفت و گو با ایسنا در خصوص گزیده برنامه‌های چهار سال ریاست خود در هیات تیراندازی خراسان رضوی، اظهار کرد: برنامه‌های خود را به سمع و نظر  ریاست فدراسیون تیراندازی و مدیرکل ورزش و جوانان استان رساندم و بنا دارم استعدادیابی در این رشته را مبنای کار خود قرار دهم. حمایت از پیشکسوتان، قهرمانان و ورزشکاران بخش مهمی از برنامه‌های چهار ساله من خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی هیات تیراندازی خراسان رضوی هیات تیراندازی خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۳۰۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت مدیر عامل فقید مجمع خیرین سلامت خراسان رضوی

 

 

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، در این اطلاعیه آمده است: این خادم وارسته پس از سال‌ها مجاهدت، زندگی پر برکت خود را با اخلاص در خدمت به علم و دانش و نیازمندان و مردم و انقلاب سپری کرد و کارنامه ارزشمندی از خود برجا گذاشت.

  شادروان سید مرتضی احتشام‌فر، دانش‌آموخته پزشکی و PHD ایمونولوژی دانشگاه علوم پزشکی مشهد بود که پس از فراغت از تحصیل در مسوولیت‌های متعددی نظیر رییس بیمارستان‌های قوچان و چناران، رییس مرکز بهداشت استان، معاون بهداشتی استان، مدیر گروه بهداشت محیط و حرفه‌ای استان، دبیر کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان و مشاور رییس دانشگاه در امور اجتماعی و دبیر کمیته خدمات سفر استان خدمات ارزنده‌ای را از خود به یادگار گذاشته است که رییس مجمع خیرین سلامت خراسان رضوی آخرین مسوولیت وی در دوران حیاتش بود.     دکتر سید مرتضی احتشام فر، از مدیران دلسوز وخدوم و خوشنام دانشگاه علوم پزشکی مشهد بود که سال‌ها فعالیت ارزنده او در جامعه دانشگاهی به ویژه در حوزه بهداشت و هم افزایی برای حضور خیرین سلامت، منشأ خدمات ماندگاری بوده است که هرگز از یاد‌ها نخواهد رفت.   خدمت رسانی امور درمانی به زائران اربعین حسینی و زائران پیاده امام رضا علیه السلام و نیز مشارکت در راه اندازی مراکز دیالیز در خراسان رضوی از دیگر خدمات دکتر سید مرتضی احتشام فر است.   دکتر احتشام‌فر در سن ۶۲ سالگی، همزمان با شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان به علت بیماری سرطان دارفانی را وداع گفت.    

دیگر خبرها

  • انتخاب رییس هیات ورزش زورخانه‌ای خوزستان
  • خادم سیدالشهدا رئیس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای خوزستان شد
  • انتخاب پنجمین رئیس‌جمهور در وقت فوق‌العاده
  • گرامیداشت مدیر عامل فقید مجمع خیرین سلامت خراسان رضوی
  • عضو جبهه پایداری: ما هر هفته جلسه داریم و یکی از موضوعات مورد بحث هم ریاست مجلس است
  • دفاع بازرس جبهه پایداری از ریاست 4 ساله قالیباف بر مجلس /رئیس مجلس را متهم به تک روی می کنند / اعضای هیات رئیسه با تعارف کار می کردند
  • تاثیر منتخبین دور دوم انتخابات روی ترکیب هیات رئیسه مجلس آینده
  • انتخاب رییس جدید خانه صنعت، معدن و تجارت کردستان
  • تاثیر منتخبین دور دوم انتخابات روی ترکیب هیات‌رییسه مجلس آینده
  • خراسان رضوی و ثبت نام مجدد از نامزدهای ریاست