Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی وزارت بهداشت با بیان اینکه مجموع جانباختگان کووید۱۹ در کشور به ۵۷ هزار و ۷۳۶نفر رسید، گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته ۸۵ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند.

به گزارش همشهری‌آنلاین، دکتر سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت گفت: از دیروز تا امروز (۹ بهمن ۱۳۹۹) و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۶۵۲۷ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۵۴۶ نفر از آنها بستری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و ۳۹۸ هزار و ۸۴۱ نفر رسید.

لاری ادامه داد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۸۵ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جانباختگان این بیماری به ۵۷ هزار و ۷۳۶ نفر رسید.

به گفته وی خوشبختانه تا کنون یک میلیون و ۱۸۹ هزار و ۹۷۵ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

سخنگوی وزارت بهداشت، تصریح کرد: ۴۰۱۸ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

به گفته وی تا کنون ۹ میلیون و ۱۲۵ هزار و ۷۶ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است. 

وی افزود: بر اساس آخرین تحلیل‌ها، ۱۸ شهرستان کشور در وضعیت نارنجی، ۱۵۴ شهرستان در وضعیت زرد و ۲۷۶ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.
 

کد خبر 581794 برچسب‌ها وزارت بهداشت و درمان كرونا در ايران آمار

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: وزارت بهداشت و درمان كرونا در ايران آمار کووید۱۹ در کشور وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۳۰۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراجعه ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار بیمار به بیمارستان‌ها در ایام نوروز + فیلم

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سفر به کاشان با حضور در بیمارستان شهید بهشتی کاشان و عیادت از بیماران و قدردانی از کادر درمان گفت: با وجود کاهش ۶ درصدی ماموریت اورژانس در ایام نوروز ۲۶ هزار نفر در اورژانس کشور بصورت ۲۴ ساعته در حال خدمت هستند.

عین اللهی با بیان اینکه از ۲۵ اسفند ماه تاکنون در سطح کشور ۱۸۲ هزار ماموریت اورژانس انجام گرفته است گفت: ۶۰۷ هزار تماس با اورژانس کشور گرفته شده و ۵۸ هزار بیمار توسط اورژانس در محل درمان شده که ۷۷ هزار نفر با آمبولانس به اورژانس منتقل شدند.

او افزود: ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار بیمار در این ایام به بیمارستان‌ها مراجعه کردند که ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر آنها سرپایی درمان شدند ۸۵۰ بیمار بدحال احیای قلبی شدند.

وزیر بهداشت با اشاره به اینکه ۴۷۰ هزار نفر در کشور بستری شدند و ۱۱۶ هزار عمل جراحی در کشور انجام شده است که از این میزان ۳۵ هزار جراحی اورژانسی بوده است گفت: در حوزه بازرسی‌ها ۸۷۰ هزار بازرسی بهداشتی انجام شده است که از این میزان ۲هزار و ۷۰۰ مرکز به دلیل رعایت نکردن بهداشت مهر و موم شده است.

عین اللهی با بیان اینکه ۳هزار و ۳۴۵ پایگاه اورژانس، ۵هزار و ۷۰۰ آمبولانس و ۶۴ اتوبوس آمبولانس در حال خدمت رسانی به مردم هستند گفت: ۲ هواپیمای اورژانس، ۵۲ بالگرد اورژانس، ۲۷۰ موتور اورژانس و ۵ شناور دریایی نیز در حال حاضر مشغول خدمت رسانی به مردم هستند.

او افزود: بیش از ۹هزار و ۶۰۰ بیمار در این ایام به بیمارستان‌ها مراجعه کردند که ۳هزار و ۸۰۰ نفر بستری شدند.

عین اللهی گفت: در ۵هزار و ۵۰۰ بازرسی و کنترل اماکن و مواد غذایی معاونت بهداشت که از اماکن مختلف انجام شده که ۷ تن مواد غذایی فاسد معدوم شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی مراجعه ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار بیمار به بیمارستان‌ها در ایام نوروز باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • آخرین آمار قربانیان تصادفات نوروزی اعلام شد/ توقیف ساعتی خودروهای مرتکب تخلفات حادثه‌ساز
  • سیاست اسلام‌آباد در پیشبرد پروژه گازی با ایران روشن است
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۹ فروردین؛ ۳۳ فوتی و ۵ ابتلای جدید
  • مراجعه ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار بیمار به بیمارستان‌ها در ایام نوروز + فیلم
  • پلمب ۲۷۳۹ واحد صنفی متخلف ازسوی وزارت بهداشت
  • افزایش تعداد شهدای حمله‌های رژیم صهیونیستی به ۳۲ هزار و ۴۱۴ تن
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۷ فروردین؛ ۴ فوتی و ۱۰۰۰ ابتلای جدید
  • خدمت رسانی به بیش از ۴ هزار بیمار در مراکز خدمات جامع سلامت داراب
  • افزایش همکاری ها در بخش بهداشت و درمان محور دیدارهای وزیر بهداشت طالبان
  • نامه معاون دادستان کل به وزیر بهداشت برای تعیین تکلیف وضعیت همراهان بیمار بستری در مراکز درمانی