Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-25@08:12:25 GMT

۶۵۲۷بیمار جدید کرونایی شناسایی شد

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۳۰۳۱۶

۶۵۲۷بیمار جدید کرونایی شناسایی شد

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، سیما سادات لاری، بعد از ظهر پنج شنبه در ارتباط زنده خبری با شبکه خبر سیما، به ارائه تازه‌ترین آمار کرونا در کشور پرداخت.

سخنگوی وزارت بهداشت، در ابتدا نسبت به عادی انگاری شرایط کرونایی و رهاسازی پروتکل‌های بهداشتی هشدار داد و از مردم درخواست کرد در دو ماه پایانی فصل زمستان، بیش از پیش نسبت به رعایت پروتکل‌ها جدی باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لاری با عنوان این مطلب که از دیروز تا امروز ۶ هزار و ۵۲۷ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شدند، گفت: مجموع بیماران به یک میلیون و ۳۹۸ هزار و ۸۴۱ نفر رسید.

وی افزود: متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته ۸۵ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جانباختگان به ۵۷ هزار و ۷۳۶ نفر رسید.

لاری گفت: تا کنون یک میلیون و ۱۸۹ هزار و ۹۷۵ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند.

وی ادامه داد: ۴۰۱۸ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

به گفته لاری، تا کنون ۹ میلیون و ۱۲۵ هزار و ۷۶ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

وی افزود: بر اساس آخرین تحلیل‌ها، ۱۸ شهرستان کشور در وضعیت نارنجی، ۱۵۴ شهرستان در وضعیت زرد و ۲۷۶ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

پربیننده ترین دردسر امتحانات پرحاشیه مدارس برای معلمان و دانش آموزان احتمال لغو محدودیت‌های تردد مهمترین عناوین روزنامه‌های صبح کشور +عکس وزیر آموزش و پرورش: پوشش تحصیلی پیش دبستانی به ۷۱درصد رسید مهمترین عناوین روزنامه‌های صبح کشور +عکس

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: کرونا کووید ۱۹ ویروس کرونا کووید ۱۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۳۰۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از سه میلیون لیتر گازوئیل قاچاق در میناب

رئیس کل دادگستری هرمزگان از کشف بیش از سه میلیون لیتر گازوئیل و جمع آوری و ضبط ۷۵ کیلومتر خطوط لوله انتقال سوخت قاچاق در شهرستان میناب خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از هرمزگان وبه نقل از روابط عمومی دادگستری، مجتبی قهرمانی اظهار کرد: در راستای اجرای طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت، عملیاتی جهت شناسایی مخازن حاوی میلیون‌ها لیتر سوخت قاچاق در بندر کلاهی شهرستان میناب اجرا شد.

وی افزود: در نتیجه اجرای این عملیات موفق، با حضور دادستان مرکز استان هرمزگان، دادستان شهرستان میناب، فرمانده انتظامی هرمزگان و فرمانده مرزبانی استان هرمزگان در بندر کلاهی با اقدام مشترک فراجا و دریابانی ضمن شناسایی ۲۶۵ عدد مخزن نگهداری سوخت قاچاق و بیش از سه میلیون لیتر گازوئیل و فرآورده‌های نفتی کشف و ضبط شد.

قهرمانی یادآور شد: همچنین ۱۷ فروند شناور متعلق به قاچاقچیان سوخت نیز توسط مأموران توقیف شده است.

وی در ادامه با اشاره به کشف بیش از ۷۵ کیلومتر خطوط لوله انتقال سوخت قاچاق در این منطقه اضافه کرد: به دستور مقام قضائی این لوله‌ها که سوخت قاچاق را از مخازن به سواحل و اعماق دریا منتقل می‌کردند، به محض شناسایی جمع‌ آوری و ضبط شدند.

رئیس کل دادگستری هرمزگان در پایان ضمن قدردانی از فرماندهان فراجا و مرزبانی استان به دلیل اجرای موفق و مدبرانه این عملیات، تأکید کرد: با اقدامات ویژه دستگاه قضائی و تلاش شبانه‌روزی نیروهای فراجا و دریابانی استان هرمزگان، فضای استان برای فعالیت مجرمان ناامن شده که این دستاورد مهم در سایه تعامل خوب و تشریک مساعی تحقق پیدا کرده است.

کد خبر 747606

دیگر خبرها

  • کشف ۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ماهشهر/ ۳ نفر دستگیر شدند
  • لیگ ملت‌ها: لیست ژاپن با حضور یک ایرانی
  • کشف بیش از سه میلیون لیتر گازوئیل قاچاق در میناب
  • شناسایی بیش از ۲۲هزار بیمار دیابتی در نیشابور
  • خبر‌های کوتاه شهرستان بردسکن
  • حـذف کودکان مهاجر از سلامت
  • پیگیری برای اخذ مجوز داروخانه هلال احمر کرمانشاه
  • حمایت از بیماران سلیاکی با بسته‌های حمایتی
  • کشف ۲۰ تُن آرد احتکار شده در اسلامشهر
  • ارائه داروهای بیماران خاص و صعب العلاج در داروخانه هلال احمر