Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@07:59:03 GMT

هیچ مشکلی برای تامین مایحتاج شب عید نیست

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۳۰۳۲۸

هیچ مشکلی برای تامین مایحتاج شب عید نیست

عباس تابش که روز پنجشنبه در جلسه تنظیم بازار استان اصفهان سخن می‌گفت، افزود: پنج میلیون تن کالا در بندرها انبار شده است و به لحاظ پشتوانه کالا هیچ مشکلی نداریم و در مجموع شب عید خوبی را برای مردم متصور هستیم.
مدیر عامل سازمان حمایت مصرف کنندگان‌و تولید کنندگان گفت: سفرهای استانی برای بررسی تامین کالای مورد نیاز استان‌ها و نظارت و تاکید بر برخورد با متخلفان در دستور کار قرار دارد که سفر امروز به استان اصفهان در همین راستاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تاکید کرد: رسیدگی به پرونده متخلفان با هدف جلوگیری از تخلفات و تاثیرگذاری در بازار در دستور کار قرار دارد.
تابش اظهار کرد: ارتباط نظام‌مند الکترونیکی برخط و خوبی بین تعزیرات، صمت و سازمان حمایت از تولید کنندگان و مصرف کنندگان بوجود آمده است و ضرورت دارد ارتباط برخط وزارت جهاد کشاورزی و وزارت صمت نیز به منظور رصد بازار و جلوگیری از خالی شدن قفسه‌ها وجود داشته باشد.
تابش اضافه کرد: ظرف مدت ۵ ماه گذشته ۱۲۰ هزار پرونده به تعزیرات با سرعت و برخط ارسال شده است و احکام این پرونده‌ها نیز برخط و سریع اعلام‌می‌شود.
  وی با اشاره به امتیازدهی سازمان حمایت از تولید کنندگان و مصرف کنندگان به شرکت‌های مختلف گفت: امسال سه شرکت استان‌ اصفهان به‌عنوان شرکت‌های برتر در شاخص در رعایت حقوق مصرف کنندگان انتخاب شده‌اند.
وی تاکید کرد: سازمان حمایت از تولید کنندگان و مصرف کنندگان برای حضور شرکت در این جشنواره سالانه هیچ مبلغی را پرداخت نمی‌کنند و ارزیابی‌ها بر اساس مولفه‌های تنظیم شده از سوی سازمان است.
جلسه تنظیم بازار استان اصفهان روز پنجشنبه با حضور دستگاه‌های مرتبط به ریاست عباس رضایی استاندار اصفهان و با حضور عباس تابش معاون وزیر صمت، رییس هیات مدیره و مدیر عامل سازمان حمایت مصرف کنندگان‌و تولید کنندگان برگزار شد.

معاون وزیر صمت و رییس سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان امروز پنجشنبه به منظور تجلیل از سه واحد منتخب نمونه ملی در زمینه رعایت حقوق مصرف کنندگان ( در محل) و شرکت در کارگروه تنظیم بازار استان اصفهان، رصد و بازدید از چند فروشگاه بزرگ در سطح شهر و دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان به این استان سفر کرد.

برچسب‌ها اصفهان ستاد تنظیم بازار استانداری اصفهان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اصفهان ستاد تنظیم بازار استانداری اصفهان اصفهان ستاد تنظیم بازار استانداری اصفهان اخبار کنکور تنظیم بازار استان سازمان حمایت تولید کنندگان مصرف کنندگان استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۳۰۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰ هزار میلیارد تومان بدهی صنعت برق تسویه شد

سخنگوی صنعت برق گفت: با جذب ۳۰ هزار میلیارد تومان اسناد خزانه از محل مابه التفاوت قیمت‌های تکلیفی و تمام شده برق، مطالبات شرکت‌های تولید برق، پیمانکاران و تامین کنندگان تجهیزات تسویه شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری تسنیم، مصطفی رجبی مشهدی، مدیرعامل توانیر از افزایش 4 برابری سهم معاملات برق در بورس انرژی خبر داد و گفت: افزایش معاملات خارج از بازار از 15 درصد به 60 درصد خواهد رسید که از اهداف سال پایانی تکالیف برنامه هفتم توسعه در بخش برق است که از امسال در دستور کار صنعت برق است.

وی استقلال مالی شرکتهای توزیع و انجام نقدی معاملات را از مزایای سازوکار جدید روابط مالی صنعت برق عنوان کرد و گفت: در فاز دوم و با فعال شدن بازار خرده فروشی، سهم شرکت‌های توزیع برق نیز در عملیات خرید و فروش برق کاهش می‌یابد و صرفا هزینه‌های مربوط به خدمات شرکت در بخش‌های بهره‌برداری را دریافت می‌کنند و عملیات بازرگانی برق به شرکت‌های خرده فروش برق واگذار می‌شود.

* تدابیر لازم برای تامین برق پایدار کشور به ویژه صنعت اندیشیده شده است

مدیرعامل شرکت توانیر همچنین گفت: همه برنامه‌ریزی‌ها برای تامین برق پایدار کشور به ویژه برای بخش صنعت انجام شده است.

رجبی مشهدی با بیان این که برای این منظور 180 اقدام عملیاتی تعریف شده تا از این طریق برق مورد نیاز کشور با مشارکت همه مشترکان تامین شود، خاطرنشان کرد: روند مصرف برق توسط صنایع انرژی بر در طول سه سال گذشته همواره روبه رشد بوده است.

سخنگوی صنعت برق یادآور شد: با تلاش‌های انجام شده و با وجود افزایش تعداد مشترکان صنعتی، سهم صنایع از مجموع مصرف برق کشور هیچگاه کمتر از ٣٦ درصد مصرف برق کشور نبوده و از سهم مشترکان خانگی پیشی گرفته است. برهمین منوال نیز تامین برق صنایع در سال جاری نیز ادامه خواهد یافت و برنامه‌های مدیریت مصرف نیز با هماهنگی خود صنایع و وزارت صمت برای جابه جایی بار از ساعات اوج با سایر ساعات انجام خواهد شد.

وی در ادامه افزود: براساس ماده ٤ قانون مانع‌زدایی صنعت برق، صنایع انرژی‌­بر با هماهنگی وزارت صنعت، معدن و تجارت و وزارت نیرو مکلفند تا پایان سال 1404، حداقل ٩ هزار مگاوات نیروگاه حرارتی و هزار مگاوات نیروگاه تجدیدپذیر از محل منابع داخلی خود احداث کنند که در صورت عدم تحقق این امر، تأمین برق این صنایع در شرایط کمبود برق، در اولویت طرح‌های مدیریت مصرف برق وزارت نیرو قرار می گیرد.

* جذب 30 هزار میلیارد تومان اسناد خزانه از محل مابه التفاوت قیمتهای تکلیفی و تمام شده برق

رجبی مشهدی از جذب 30 هزار میلیارد تومان اسناد خزانه از محل مابه التفاوت قیمتهای تکلیفی و تمام شده برق خبر داد و گفت: با جذب این اسناد، مطالبات شرکت‌های تولید برق، پیمانکاران و تامین کنندگان تجهیزات تسویه شد.

وی افزود: مبلغ ٤ هزار میلیارد تومان به حساب شرکت‌های توزیع نیروی برق، ٣ هزار میلیارد تومان تولید کنندگان مقیاس کوچک و ١٩ هزار میلیارد تومان نیروگاه‌های حرارتی و ٤ هزار میلیارد تومان پیمانکاران و تامین کنندگان کالای شرکت‌های برق منطقه‌ای واریز شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمایت از عملیات وعده صادق در ترکیه
  • ذخیره کالا‌های اساسی مردم گیلان
  • بزرگترین تولید کنندگان انرژی هسته‌ای در جهان (+ اینفوگرافی)
  • گوشت قرمز وارداتی در راه بازار/ سرانه مصرف گوشت قرمز در کشور چقدر است؟
  • ۳۰ هزار میلیارد تومان بدهی صنعت برق تسویه شد
  • مشکلی در فراوانی کالاهای اساسی نداریم/توزیع ۲۰۰۰ تن برنج و ۱۰۰۰ تن مرغ در اصفهان
  •  جذب ٣٠ همت اسناد خزانه از محل مابه‌التفاوت قیمت‌های تکلیفی و تمام شده برق
  • جذب ٣٠همت از محل مابه التفاوت قیمت های تکلیفی و تمام شده برق
  • فراخوان تأمین‌کنندگان گوشی همراه
  • حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان برای افزایش کیفیت نان/ بهره‌برداری از ۱۵۰ مزرعه با محوریت کشاورزان خبره