Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۸۵ نفر بر اثر ابتلا به بیماری کرونا جان خود را از دست دادند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران پویا؛ سیما سادات لاری اظهار کرد: از دیروز تا امروز 9 بهمن 1399 و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، 6527 بیمار جدید مبتلا به کرونا در کشور شناسایی شد که 546 نفر از آنها بستری شدند و مجموع بیماران کووید19 در کشور به یک میلیون و 398 هزار و 841 نفر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: متاسفانه در طول 24 ساعت گذشته، 85 بیمار کووید19 جان خود را از دست دادند و مجموع جانباختگان این بیماری به 57 هزار و 736 نفر رسید البته خوشبختانه تاکنون یک میلیون و 189 هزار و 975 نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده‌‌اند.

لاری گفت: 4018 نفر از بیماران مبتلا به کووید19 در در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند؛ تاکنون 9 میلیون و 125 هزار و 76 آزمایش تشخیص کرونا در کشور انجام شده است.

بر اساس آخرین تحلیل‌‌ها، 18 شهرستان کشور در وضعیت نارنجی، 154 شهرستان در وضعیت زرد و 276 شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

تازه‌ترین خبرها از تأمین واکسن کرونا از زبان وزیر بهداشتهفتمین مورد ابتلا به ویروس کرونای انگلیسی شناسایی شدهزینه‌‌کرد 850 میلیون دلاری برای تجهیزات و داروهای کرونافیلم| چرا واکسن ایرانی بهترین گزینه برای واکسیناسیون علیه کروناست؟

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بهداشت و درمان وزارت بهداشت ویروس کرونا بهداشت و درمان وزارت بهداشت ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۳۰۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزان بارش باران در ۲۴ ساعت گذشته کرمان اعلام شد

بنا به اعلام اداره کل هواشناسی استان کرمان، شهرستان بافت بالاترین میزان بارش باران در ۲۴ ساعت گذشته را در استان داشته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، اداره کل هواشناسی استان کرمان در اطلاعیه‌ای میزان بارش باران در ۲۴ ساعت گذشته را اعلام کرد که طی آن، شهرستان بافت با ۳۳.۴ میلی‌متر بیشترین میزان بارش را داشته و پس از آن کوهبنان با ۲۱.۸ میلی‌متر، طاشک راور با ۱۲.۰ میلی‌متر، انار با ۱۰.۲ میلی‌متر و کرمان با ۱۰.۰ میلی‌متر قرار دارند.

هم‌چنین ایستگاه‌های بردسیر ۹.۰ میلی‌متر، زرند ۸.۱ میلی‌متر، راور ۸.۰ میلی‌متر، شهربابک ۶.۴ میلی‌متر، هجدک راور ۶.۰ میلی‌متر، فیض آباد ۵.۳ میلی‌متر و رابر ۴.۶ میلی‌متر بارندگی را دریافت کرده‌اند.

کد خبر 747665

دیگر خبرها

  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • میزان بارش باران در ۲۴ ساعت گذشته کرمان اعلام شد
  • ۴۶ بیمار هموفیلی در استان وجود دارد
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • آخرین وضعیت شیوع سرخک در کشور/ بیشترین آمار در ۴ استان
  • خبر‌های کوتاه شهرستان بردسکن
  • آخرین وضعیت بازار رمزارز‌ها در جهان/ بیت کوین آماده شد
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • پسر رئیس کمیته داوران، رکورددار تعداد داوری!