Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-19@01:54:50 GMT

«هجده هزار پا» در فهرست نمايش جشنواره فجر

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۳۰۳۸۲

«هجده هزار پا» در فهرست نمايش جشنواره فجر

خبرگزاری آریا-با پایان کار اعضای هییت انتخاب، دبیرخانه جشنواره فجر اسامی فیلم های منتخب حاضر در جشنواره را اعلام کرد، طبق این اعلام مستند «هجده هزار پا» کاری از گروه مستند روایت فتح در بخش مستند به رقابت خواهد پرداخت.
به گزارش آریا، فیلم «هجده هزار پا»  به کارگردانی مهدی شامحمدی  اثری است از فراز شهر فوعه، روایتی پر از قصه های کوچک و بزرگ، منسجم از چند سال محاصره یک شهر شیعه نشین در سوریه و روایت امیدی که باید زنده بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


«هجده هزار پا»روایت امید است، امیدی که باید زنده بماند، روایت تلاش هایی که می خواهند این روزنه تاریک نشود.
عوامل تولید مستند «هجده هزار پا» عبارتند از: تهیه‌کننده و کارگردان: مهدی شامحمدی، فیلمبردار: عبدالحسین بدرلو، مهدی شامحمدی، تدوین: مهدی شامحمدی، محمد بابایی، فیلمبردار در محاصره: جمیل الشیخ، موسیقی: افشین عزیزی، صداگذاری و طراحی صدا: حسین قورچیان، رنگ‌آمیزی تصاویر: حمیدرضا فطوره‌چیان، برنا جمشیدی، نویسنده متن: شرمین نادری، طراحی لوگو و پوستر: محمد روح‌الامین، اتاق فکر و مشاوره پروژه: محمد حدادی، سیاوش جمالی، عطا مهراد، حمید نجفی‌راد، مجری طرح: امروز فیلم، تهیه شده در: مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی؛ با مشارکت گروه مستند روایت فتح است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: هجده هزار پا نمایش جشنواره فجر مهدی شامحمدی هجده هزار پا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۳۰۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مستند‌ساز لرستانی برگزیده جشنواره سراسری مدرسه عشق

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، محسن مرادی مستند‌ساز لرستانی برگزیده جشنواره سراسری مدرسه عشق برگزیده سوم هفتمین جشنواره سراسری مدرسه عشق شد.
مرادی هدیه خود را به روح بلند شهید القدس لرستانی سیدعباس صالحی روزبهانی تقدیم کرد.
مستندهنگامه‌ی باران روایتی از تلاش‌های جهادی جوانی ست که بهمراه دوستانش در تلاش است که مشکلات محله اش را رفع کند و مهمترین دغدغه او این روز‌ها سنددارکردن خانه‌های محله اش می‌باشد.
گفتنی است بیش از ۷۵هزار اثر در ۶بخش هنری با محور‌های امیدآفرینی، فرهنگ کار و تولید، جمعیت، حل مشکلات محله به توان مردم، جهاد برای مردم، بانوی ایرانی، ایران زیبا، ایران قوی، جامعه آگاه و قهرمانان ملی و غزه از سراسر کشور به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

دیگر خبرها

  • اعلام اجرای عمومی آثار چهاردهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان رضوی 
  • جشنواره رود و ریل در لرستان/«بیشه» در مسیر ثبت جهانی
  • مستند‌ساز لرستانی برگزیده جشنواره سراسری مدرسه عشق
  • فهرست نهایی گروه‌های منتخب جشنواره آئین‌های نمایشی روستایی رضوی اعلام شد
  • فهرست بازیکنان ذوب آهن در دربی اصفهان اعلام شد
  • «پا به ماه» روایت کرد/ ۲ خواهر دوقلو که با هم باردار شدند
  • روایت زندگی شهدا از نگاه مستندسازان رادیویی
  • آغاز پخش فصل دوم برنامه «پا به ماه» از شبکه دو سیما
  • روایت تجربه‌ای ۲ ساله در یک جشنواره رادیویی/ من یک مادر هستم
  • فصل دوم مستند «پا به ماه» از شبکه دو سیما