Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمدزارع گنجارودی  روز پنجشنبه در آئین تکریم و معارفه مدیران قدیم و جدید جهاد کشاورزی رضوانشهر افزود: بخش کشاورزی به ویژه در بحث تولید و اشتغال موثر بوده و در کشور یکی از مباحثی است که ارکان توسعه را به خودش اختصاص داده است.

وی با اشاره به سهم رضوانشهر در زمینه تولیدات و فراورده های بخش کشاورزی گفت: این شهرستان  دارای حدود ۱۲ هزار و ۸۰۰ هکتار اراضی زراعی و باقی می باشد که حدود ۵ درصد اراضی و حدود ۸ درصد از تولیدات کشاورزی استان گیلان را به خودش اختصاص داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان در ادامه، ضمن تشکر از همراهی و حمایت های فرماندار رضوانشهر گفت: تغییر و تحول در مدیریت امری بدیهی جهت ارتقای خدمت رسانی به مردم است.

فرماندار رضوانشهر هم در این آئین گفت: بحث تکریم ارباب رجوع، رعایت حقوق شهروندی و رفتار مسالمت آمیز با مردم باید جزء اولویت کاری همه مدیران باشد و جهاد کشاورزی یک دستگاه عظیم اقتصادی است و امروز کار جهاد کشاورزی به مراتب سخت تر از گذشته است.

محمود قاسمی افزود: با توجه به اینکه این شهرستان پتانسیل بالایی در زمینه تولیدات کشاورزی دارد، لذا می طلبد  مدیر این مجموعه حضوری جهادی و انقلابی در خدمت رسانی به مردم شهرستان داشته باشد.

فرماندار رضوانشهر با اشاره به ساخت و سازهای غیر مجاز گفت: مقابله با تغییر کاربری و تخلفات ساختمانی و ساخت و سازهای غیرقانونی در شهرستان باید همواره در دستور کار مدیر جدید جهادکشاورزی شهرستان باشد تا در آینده با مشکلاتی در این خصوص مواجه نشویم.

قاسمی با اشاره به نزدیکی فصل  زراعی جدید ضمن تاکید بر ضرورت ترمیم و بازسازی چاه های کشاورزی شهرستان،  خواستار توجه ویژه سازمان جهاد کشاورزی استان به منظور تامین اعتبارات لازم در این خصوص شد تا بتوانیم با تعامل و همکاری، فصل زراعی موفقی داشته باشیم.

وی در پایان  مسعود رزاقی مدیر پیشین این مجموعه را مدیری جهادی، تلاشگر و همراه خواند و برای وی آرزوی بهبودی و سلامتی کرد و همچنین برای فرامرز آصفی مدیر جدید جهاد کشاورزی آرزوی توفیق نمود و بر ضرورت تعامل و همکاری نزدیک با دستگاههای اجرایی دیگر بمنظور رسیدگی و مرتفع نمودن مشکلات کشاورزان تاکید کرد.

شهرستان رضوانشهر با حدود ۸۰ هزار نفر جمعیت و ۱۲۰ روستا در ۷۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است و تعداد بهره بردار و برنجکار در این شهرستان بیش از ۱۲ هزار خانوار می باشد.

برچسب‌ها رضوانشهر کشاورزی گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رضوانشهر کشاورزی گیلان رضوانشهر کشاورزی گیلان اخبار کنکور جهاد کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۳۰۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قلع و قمع ۲۵ بنای غیرمجاز در اراضی شهرستان قزوین

مجتبی حسنی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قزوین گفت: با تخریب و قلع و قمع ۲۵ بنا‌ی غیرمجاز بالغ بر۵۸هزار مترمربع از اراضی کشاورزی روستا‌های شینقر و میانبر از توابع بخش مرکزی این شهرستان به چرخه تولید بازگشت.

وی اظهار داشت: در راستای جلوگیری از تغییر کاربری‌های غیرمجاز و اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها و احکام قضایی قطعیت یافته اجرا شده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قزوین گفت: بنا‌های غیر مجاز شامل احداث ساختمان، محوطه سازی و دیوارکشی بوده که با حضور نماینده دادستان، یگان حفاظت اراضی کشاورزی، امور اراضی شهرستان قزوین، نیروی انتظامی و عوامل شهرداری اجرا شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری ازطرح جامع زیرساخت اراضی در مازندران
  • قلع و قمع ۲۵ بنای غیرمجاز در اراضی شهرستان قزوین
  • بازار برنج در مازندران از رکود خارج شده است
  • توجه به گسترش کشاورزی دانش‌بنیان، زمینه صادرات مازاد نیاز داخلی را فراهم می‌کند
  • ۸۰ درصد مواد غذایی کشور در داخل تولید می‌شود
  • نخستین نشاء برنج در مازندران
  • پیش‌بینی تولید ۱۰۰ هزار تن گوشت مرغ در لرستان
  • ۸۰ درصد گندم خوزستان آماده برداشت
  • تکمیل زنجیره تولید در بخش کشاورزی بوشهر از اولویت‌ها
  • گوشت، شکر و برنج دولتی افزایش قیمت نداشته است