Web Analytics Made Easy - Statcounter

هالند از دوست خودش حمایت کرد. 

ارلینگ هالند مهاجم دورتموند، به انتقال قرضی مارتین اودگارد از رئال مادرید به آرسنال خوشبین است. 

به گزارش طرفداری و به نقل از گل، ارلینگ هالند از انتقال قرضی مارتین اودگارد خوشحال است اما ذکر کرد که برای نشان دادن استعدادش به دقایق بیشتری نیاز دارد. هالند در مورد دوست و هم ملیتی خودش گفت:

جالب خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آرسنال باشگاه بزرگی در انگلستان است. سبک بازی آن ها با رئال مادرید کمی متفاوت است اما به نظرم میکل آرتتا، اگر از او در پست شماره 10 بازی بگیرد، می تواند با شرایط وفق پیدا کند. در این تیم، مارتین می تواند از خودش راضی و خوشحال باشد؛ فقط باید فرصت بازی به او برسد. این چیزی است که او نیاز دارد. ما می دانیم که اودگارد چقدر می تواند خوب باشد. می دانیم که اگر با اعتماد به نفس صاحب توپ شود، کارهای شگفت انگیزی را می تواند انجام دهد. 

اخبار داغ 

درخواست خانواده میناوند از مردم: داغ مهرداد را تازه و تکرار نکنید روزهای سخت علی انصاریان در بیمارستان ناگفته ها از علت فوت مهرداد میناوند / پزشک او چه گفت؟ + فیلم تتلو تصویر بدون لباس خواهر و مادرش را تتو کرد + عکس اوله گونار سولسشر: داور تصمیمات نادرستی گرفت ولی ما باید به راه مان ادامه بدهیم تاثیر تفکرات توماس توخل در اولین بازی چلسی؛ 887 پاس و 79% مالکیت توپ

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۳۰۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنچلوتی: هیچ سورپرایزی برای بازی با منچسترسیتی ندارم؛ گواردیولا می‌تواند آرام باشد!

سرمربی لوس‌بلانکوس اعلام کرد برنامه‌ای برای غافل‌گیر کردن سیتی در جدال حساس فردا ندارد.

طرفداری | کارلو آنچلوتی از هواداران رئال مادرید خواست آرام باشند.

تیم‌های منچسترسیتی و رئال مادرید فردا در دیداری حساس و سرنوشت‌ساز از دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم می‌روند. تقابل رفت دو تیم با تساوی 3-3 خاتمه یافت و حال سیتیزن‌ها در استادیوم تسلیم‌ناپذیر اتحاد، پذیرای پرافتخارترین تیم تاریخ این مسابقات هستند.

کارلو آنچلوتی در نشست خبری پیش از مسابقه از هواداران مضطرب رئال مادرید خواست آرامش خود را حفظ کنند، چرا که لیگ قهرمانان اروپا متعلق به رئال مادرید است. کارلتو هم‌چنین به ستایش ارلینگ هالند پرداخت و ستاره نروژی را یک مهاجم خیلی خیلی خطرناک نامید. صحبت‌های آنچلوتی را در ادامه می‌خوانید:

شکست 4-0 فصل قبل؟ به گذشته نگاه نمی‌کنیم

شکست 4-0 فصل گذشته؟ ما نباید به نتایج گذشته نگاه کنیم. فردا هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. دلگرم و خوش‌‌بینم و به بازیکنانم اطمینان دارم. بازی‌های ما با منچسترسیتی همیشه بسیار جذاب بوده و فردا نیز همین‌طور خواهد بود.

هالند خیلی خیلی خطرناک است 

هالند هم‌چنان یکی از خطرناک‌ترین بازیکنان منچسترسیتی است. او در بازی گذشته (دیدار رفت) خیلی در جریان بازی نبود، اما هنوز هم می‌تواند بهترین شماره 9 جهان باشد. هالند مهاجم خیلی خیلی خطرناکی است. 

از بازیکنانم می‌خواهم در خدمت تیم باشند 

چیزی که از بازیکنانم می‌خواهم این است که برای تیم کار کنند. ما تیمی هستیم که کم‌ترین گل را در لالیگا خورده‌ایم. این یعنی همه بازیکنان به تیم کمک می‌کنند. 

فراموش نکنید بلینگام فقط 20 سال سن دارد. 

جود بلینگام یک بازیکن مدرن بسیار خوب است. او قدرتمند و تکنیکی است. بلینگام در آینده یکی از مهم‌ترین بازیکنان رئال مادرید خواهد بود. ما نباید فراموش کنیم که او فقط 20 سال سن دارد. جود بازیکن شگفت‌انگیزی است. 

کاماوینگا فیکس است 

کاماوینگا اعتمادبه‌نفس زیادی دارد و عملکردش هم خیلی خوب بوده، اما چیزهایی هست که باید بهبود ببخشد. مطمئناً این کار را انجام خواهد داد چون کیفیت زیادی دارد. آیا در بازی فردا فیکس است؟ هاها، بله. فکر می‌کنم بله. 

یک پیام به هواداران؟ 

فکر می‌کنم آن‌ها آرام هستند. این (لیگ قهرمانان) رقابتِ ما است. هواداران ما نباید نگران باشند.

سورپرایز شما برای بازی فردا؟ 

هیچ‌گونه سورپرایزی برای بازی فردا در کار نخواهد بود. پپ می‌تواند آرام باشد!

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • آنچلوتی: هیچ سورپرایزی برای بازی با منچسترسیتی ندارم؛ گواردیولا می‌تواند آرام باشد!
  • بارسلونا پول خرید ارلینگ هالند را ندارد، حتی در تابستان 2025
  • درخشش خیره‌کننده: ستاره چلسی به هالند رسید
  • کورس آقای گلی لیگ برتر؛ کول پالمر به ارلینگ هالند رسید
  • مارتین اودگارد و نابود کردن بازیکنان استون ویلا / فیلم
  • جهان فوتبال به یک رقابت بزرگ جدید احتیاج دارد
  • لیورپول 0-1 پالاس: لغزش باورنکردنی به سود پپ و آرتتا
  • پیام هالند به رقیبان سیتی در راه قهرمانی
  • عکس‌| استایل متفاوت و وایکینگی ارلینگ هالند
  • پدر ارلینگ هالند خطاب به روی کین: پسرم همچنان بهترین گلزن است